Citat:
Ursprungligen postat av
fido1986
Han tappade en trettonåring (napp igen)
Jäklar vilken offensiv chatt från Dumpens sida...
Killen tror först att tjejen är 18år, förmodligen vad hon angivit i profilen. Blir tveksam när han får reda på att hon är 13år. Det är Dumpen som tjatar och styr det hela mot både träff och sexprat. Han är motsträvig och avvaktande hela tiden.
Citat Gäddan: "Trodde du var 18. 15 hade varit ok. Jag tror inte det blir bra om jag träffar en 13 åring. Vill inte hamna i knipa. Har du träffat äldre?"
Citat Dumpen: "Hade kunnat träffas som vänner?"
Citat Gäddan: "Har du slutat skolan? Hur kom det sig att du vill träffa mig så fort?"
Dumpen skapar sina Gäddor....
På kamrat.com som dom tagit det ifrån så står alla som minst 18 år eftersom det är gränsen man kan välja att registrera sig på. Så ja, ytterligare frågetecken och långtgående chattar från dessa personer själva. Det är såklart fel och illa att gå in i en sådan diskussion, men dom skapar absolut tillfällena minst sagt. Även på folk som först avböjer så tjatar dom och börjar prata utseende och sex.
Ännu dummare och mer fel att åka ut till ett sådant möte också. Det visar ju att personerna främst är extremt lättlurade för nästan alla fattar att det till 95% inte är någon ung tjej som kommer mötas för att ha sex oavsett om hon är 15, 18, 21 eller vad det nu må vara. Det finns knappast några verkliga personer som tycker det är en bra idé att åka ut och träffa korkade tjocka Bosse 81 år som vill knulla i baksätet på bilen

Brottstypen kan knappt existera.
Citat:
Ursprungligen postat av
Beckisbarnet
Är ju fullt rimligt eftersom gäddor måste levereras.
Ser inte bättre ut än att det är på det viset. Deras verksamhet måste hållas uppe. Att göra ett bättre jobb och hitta verkliga förövare verkar inte finnas på kartan. Deras metoder är helt klart tvivelaktiga.