2022-04-14, 13:16
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
I chatloggen beskrev han övergrepp mot egna barn. Folk tyckte det var väldigt utlämnande för ett ev barn. Dumpen meddelade att chatloggarna skulle tas bort ifall det efter identifiering visade sig att han hade egna barn.

Aha, men nu hade han ju inga egna barn. Det var fantasier. Osmakliga sådana men inget olagligt.

Lite svårt att ta ställning huruvida det är han eller dumpen som talar sanning vid konfrontationen när chattlogg saknas.

Planerade han att förgripa sig på ett barn? I detta fallet verkar det ytterst oklart.
Citera
2022-04-14, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av huggormenstid
Oj, det glädjer mig att höra! Hoppas på en favorit i repris då! Lite påsk-pisk!
Helt otroligt... snacka om pöbel. En tar livet av sig, en blir misshandlad..och folk hejar på och vill ha mer blod.
Citera
2022-04-14, 13:21
Avslutad
Jag ska efter påsk ta ett snack med JK, trycka på och höra hur dom resonerar mer ingående och var gränsen går för att dom ska väcka åtal så att vi alla får åtminstone det på det klara. Juridik ska inte sväva på lösa grunder och Patriks och Saras svinaktigheter skall inte pågå i vårt land Sverige.
Citera
2022-04-14, 13:48
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Aha, men nu hade han ju inga egna barn. Det var fantasier. Osmakliga sådana men inget olagligt.

Lite svårt att ta ställning huruvida det är han eller dumpen som talar sanning vid konfrontationen när chattlogg saknas.

Planerade han att förgripa sig på ett barn? I detta fallet verkar det ytterst oklart.

Hur vet du att han inte hade egna barn? Jag tolkade borttagandet av chatloggen som en bekräftelse på att han hade egna barn.
Citera
2022-04-14, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
Sexual research shows that the sexual arousal of a male from a teenage girl is entirely normal. Is normal also hebephilia (persistent and dominant sexual interest by adults in pubescent children), as indirectly indicated by evolutionary psychology, by stating that the sexual contact with reproductively mature woman - even when in pubertal age - is an evolutionary advantage as it can guarantee reproductive success.

Här en användbar text jag hittade, finns mycket mer och långa texter för den delen. Män och kvinnor i alla åldrar hatar alltså fullt normala män. Vilket samhälle vi lever i. Med andra ord, majoriteten av dem Sara och Patrik jagar är inte sjuka. Bara lagbrytare emot en lag satt av människan. Pedofileri är dock en störning, fast inte attraktion till tonåringar. Finns hur mycket som helst att läsa om detta på nätet och även många youtube vidior om ämnet.
Jag kan också hitta långa texter i bloggar osv som är skrivna av personer typ Epstein .
Vore klädsamt om du visar den forskning du hämtar din text i från så att var och en kan se om det är riktiga etablerad forskning bakom
Citera
2022-04-14, 14:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Han tappade en trettonåring (napp igen)

Jäklar vilken offensiv chatt från Dumpens sida...

Killen tror först att tjejen är 18år, förmodligen vad hon angivit i profilen. Blir tveksam när han får reda på att hon är 13år. Det är Dumpen som tjatar och styr det hela mot både träff och sexprat. Han är motsträvig och avvaktande hela tiden.

Citat Gäddan: "Trodde du var 18. 15 hade varit ok. Jag tror inte det blir bra om jag träffar en 13 åring. Vill inte hamna i knipa. Har du träffat äldre?"

Citat Dumpen: "Hade kunnat träffas som vänner?"

Citat Gäddan: "Har du slutat skolan? Hur kom det sig att du vill träffa mig så fort?"

Dumpen skapar sina Gäddor....

På kamrat.com som dom tagit det ifrån så står alla som minst 18 år eftersom det är gränsen man kan välja att registrera sig på. Så ja, ytterligare frågetecken och långtgående chattar från dessa personer själva. Det är såklart fel och illa att gå in i en sådan diskussion, men dom skapar absolut tillfällena minst sagt. Även på folk som först avböjer så tjatar dom och börjar prata utseende och sex.

Ännu dummare och mer fel att åka ut till ett sådant möte också. Det visar ju att personerna främst är extremt lättlurade för nästan alla fattar att det till 95% inte är någon ung tjej som kommer mötas för att ha sex oavsett om hon är 15, 18, 21 eller vad det nu må vara. Det finns knappast några verkliga personer som tycker det är en bra idé att åka ut och träffa korkade tjocka Bosse 81 år som vill knulla i baksätet på bilen Brottstypen kan knappt existera.

Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Är ju fullt rimligt eftersom gäddor måste levereras.

Ser inte bättre ut än att det är på det viset. Deras verksamhet måste hållas uppe. Att göra ett bättre jobb och hitta verkliga förövare verkar inte finnas på kartan. Deras metoder är helt klart tvivelaktiga.
Senast redigerad av Krimkoll 2022-04-14 kl. 14:22.
Citera
2022-04-14, 14:10
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Hur vet du att han inte hade egna barn? Jag tolkade borttagandet av chatloggen som en bekräftelse på att han hade egna barn.

Han säger att han inte har egna barn och om han hade haft det hade väl Dumpen kontaktat myndigheter och polis innan och inte, som de säger att de ska göra, efter konfrontationen. Om han chattar att han begår övergrepp på sitt barn och barnet inte är påhittat väntar man väl knappast med att anmäla?

Sedan har de tagit bort hela chattloggen. Varför? Han chattade väl om annat än incest? Jag skulle gärna vilja ta del av varför han vill möta upp ”pedofilmamman”. Genom att utesluta hela chattloggen finns inga bevis för vare sig det ena eller andra.
Senast redigerad av Ålen 2022-04-14 kl. 14:16.
Citera
2022-04-14, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Älskar Dumpen men tänk att vara så proffsiga som Colorado Ped Patrol. Kolla deras senaste. Det hsde gett sån grym konfrontation

https://youtu.be/dCUA4dO3WGk

Tack för länken! Har kollat på säkert 10 timmar värt av material nu och det finns nog saker där som Dumpen skulle kunna lära sig av. Favoriten måste vara "ring frun/mamma/jobbet och förklara vad du håller på med eller så ringer vi polisen", just den lär inte vara lika effektivt i Sverige dock, här skulle nog alla föredra polisen.
Citera
2022-04-14, 14:19
Medlem
sunessensommars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Han säger att han inte har egna barn och om han hade haft det hade väl Dumpen kontaktat myndigheter och polis innan och inte, som de säger att de ska göra, efter konfrontationen. Om han chattar att han begår övergrepp på sitt barn och barnet inte är påhittat väntar man väl knappast med att anmäla?

Sedan har de tagit bort hela chattloggen. Varför? Han chattade väl om annat än incest? Jag skulle gärna vilja ta del av varför han vill möta upp ”pedofilmamman”. Genom att utesluta hela chattloggen finns inga bevis för vare sig det ena eller andra.
Dumpen hade inte identifierat honom innan konfrontationsvideon lagts upp. Efter att den publicerats bad de om allmänhetens hjälp att identifiera honom, varför de rimligen inte heller kan ha identifierat huruvida han hade barn eller inte vid tidpunkten för vare sig konfrontationen eller publiceringen av videon. De chansade och satte sin vana trogen underhållningen främst, före eventuella barns väl och ve.
Citera
2022-04-14, 14:26
Avslutad
Det som "fäller" dom uthängda personerna är ju främst att dom faktiskt åker till platsen för att träffas. Det gör det oförsvarligt. Dock visar det främst på dumhet och naivitet trots att många av dessa är äldre och borde ha ett bättre förstånd och logiskt tänkande. Även om man bortser från ålder om hon är 15, 18, 21, 25 eller 30 så förstår ju nästan alla att det inte kommer vara någon ung tjej på platsen som tycker handikappade tjocka Bertil 83 år är någon man vill åka och ha sex med i baksätet på hans bil. 95% fattar att det inte kommer ske alldeles oavsett. Men inte dessa personer som dom når ut till, dom fattar uppenbarligen inte det.
Citera
2022-04-14, 14:43
Medlem
huggormenstids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Helt otroligt... snacka om pöbel. En tar livet av sig, en blir misshandlad..och folk hejar på och vill ha mer blod.

Det är ju inga samhällsbärare direkt, så jag kommer inte gråta några krokodiltårar för peddon som begår sitt life. Nån som VET att man skadar barn genom sitt beteende, men ändå väljer att agera på det. Genskräp.
Citera
2022-04-14, 14:44
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade

Absolut ingen oskyldig som drabbats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in