Citat:
Ursprungligen postat av
countcatula
Jag stör mig nästan mer på Sigge än Elsa för tillfället. Elsa nöjer sig åtminstone typ med att vara influencer men han ska minsann vara konstnär utan varken utbildning eller erfarenhet. Läste precis följande på hans spegelföretags insta och blev ursinnig ”the udiso mirror is truly a work of art. it takes a lot of work and many hours put in. made by one person only, locally in stockholm sweden”. För det första så är det knappast ”truly a work of art” då liknande speglar finns överallt och har varit inne i ett par år nu, för det andra så är spegeln knappast gjord av en person för jag tror absolut inte att det är Sigfrid som har suttit och gjort varenda spegel och för det tredje så är det ett hantverk som människor har sysslat med i urminnes tider som han nu bara ska anamma för stålar och kändisskap. Tycker helt ärligt det är förkastligt att han får kalla sig konstnär enbart för att han är konstnärsbarn. Tycker också det om något säger en del om både mamma och pappa Billgrens konstnärliga integritet, att de inte skäms?!
Jag känner samma. Men spyr samtidigt på Elsas kommentarsfält där folk kommenterar att man minsann ”ser att hon har konstnärsblod” pga nån jävla bild på bloggen (som hon inte ens tagit själv???)
NEJ bara NEJ, Elsa må vara avkomma till två konstnärer men hon saknar uppenbart själv den talangen, tror det är delvis därför hon brottas med mindervärdeskomplex och kass självkänsla