2022-04-14, 10:40
Medlem
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Det blir nog bra det du nubben.
Nej det blir det inte idiot
Citera
2022-04-14, 10:41
Medlem
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Jag misstänker att Linde gärna skulle se att NATO inte blir en tung valfråga i sommar - varken i formen "ska vi gå med eller inte med?" eller interna svekdebatter inom S. Hon skulle nog gärna sett att avgörandet fattades efter valet - nu är det ju tveksamt om det är möjligt.
Ryssland kallar oss för deras fiender redan...Men tror Putin vet vem som styr våra ledare, han försöker kompromissa men derbyt verkar inte sluta väl...
Citera
2022-04-14, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Haha låter billigt och bra det här.
Ja, det är liksom deras klubbslips och blazer.
Citera
2022-04-14, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Undra hur många svenskar som kommer dö om några månader?💀

Suck. Din fege fan. Sluta sprida alarmism bara för att du själv ligger och skakar i ditt skyddsrum.
Citera
2022-04-14, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av at0m3n
Nyheterna får ej sprida fake news det fick tv4 svara på gällande sin egen källkritik...Det kärnbestyckade planet var ej fake news som exempel.
Vilka bevis för det? Snarare tvärtom….
Citera
2022-04-14, 11:01
Medlem
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvoellersaab
Vilka bevis för det? Snarare tvärtom….
Dessinformation finns såklart men i såna här allvarliga frågor tror jag ej Expressen ljög faktiskt utan talade sanning.
Citera
2022-04-14, 11:07
Medlem
Citat:
Dessinformation finns såklart men i såna här allvarliga frågor tror jag ej Expressen ljög faktiskt utan talade sanning.
Fast de bilder som finns tyder på motsatsen. De experter som uttalat sig tror på fake. En kärnvapenförsedd bomb eller missil kan inte gömmas invändigt på den sortens flygplan. Finns inget som visar nåt sånt utvändigt.
Men du tror på okunniga expressen och TV4.

Antingen har expressen och TV4 blivit lurade eller så är det aktiv desinformation från deras sida.
Citera
2022-04-14, 11:13
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Undra hur många svenskar som kommer dö om några månader?💀

Förhoppningsvis släpper de en fet jävla bomb över Stockholm.

Jag är trött på alla korkade 08or som bara har orsakat problem för Sverige de senaste decennierna.
Citera
2022-04-14, 11:21
Medlem
Jthunderas avatar
Citat:
Nyheterna får ej sprida fake news det fick tv4 svara på gällande sin egen källkritik...Det kärnbestyckade planet var ej fake news som exempel.

Visa gärna din officiella källa som bekräftar att de var kärnvapenbestyckade. Ingen har bekräftat detta vad jag vet.

Får inte sprida fake news? Allt du läser är vinklat idag.

Expressen har frågat vaktmästaren på regeringskansliet om det är bekräftat att Sverige har skydd under sin ansökningsprocessen. Sedan lägger de upp sådan här skit.
Citera
2022-04-14, 11:24
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karakateoru
Detta är intressant, för detta kan fälla NATO som helhet. Varför?

Det kan det inte alls!
Citera
2022-04-14, 11:28
Medlem
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvoellersaab
Fast de bilder som finns tyder på motsatsen. De experter som uttalat sig tror på fake. En kärnvapenförsedd bomb eller missil kan inte gömmas invändigt på den sortens flygplan. Finns inget som visar nåt sånt utvändigt.
Men du tror på okunniga expressen och TV4.

Antingen har expressen och TV4 blivit lurade eller så är det aktiv desinformation från deras sida.
Som bevis har Ryssland varken dementerat det hela eller gått ut med ytterliggare info....
Citera
2022-04-14, 11:28
Medlem
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jthundera
Visa gärna din officiella källa som bekräftar att de var kärnvapenbestyckade. Ingen har bekräftat detta vad jag vet.

Får inte sprida fake news? Allt du läser är vinklat idag.

Expressen har frågat vaktmästaren på regeringskansliet om det är bekräftat att Sverige har skydd under sin ansökningsprocessen. Sedan lägger de upp sådan här skit.
Ryssland när dom fick frågan, svarade varken nej eller ja, det är bevis nog för mig. Tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in