2022-04-12, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jag tittade också slarvigt.
Går tillbaka i play nu.
Egentligen behöver hon inte vara så genustvättad.
Det hon sa var att hon ville "ha någon som har kontakt med sina känslor och där manligheten inte går över i en toxisk maskulinitet". Och det kan jag nästan hålla med i (fast jag skulle nog uttrycka toxisk macho-hävdelse-behov.
Svårbedömbart hur feministiskt hjärntvättad hon är i detta skede.)

MEN, direkt efter går kameran över till rödskägget, där kameramannen uppenbarligen ställt frågan "Vad är toxisk maskulinitet för dig?"

Och där svarar Axel som ett litet barn svarar när SVT:s barnkanal-programledare ställer frågor till ungar vad de tänker om "vuxna ord".

Axel: "Toxisk maskulinitet?...
Då har man ett synsätt på könsnormer och hur man ska se på kvinnor och sånt, och man står upp för varandra trots att man gjort något dåligt."
(han är verkligen som en liten, liten skolunge då han svarar. Alltså jag kan ana att han blir rätt outhärdlig för Märta, även då det gäller det outvecklade bebisbeteendet
Men det är nog rätt bra, för då har hon ju något att skylla på när hon kommer skjuta honom ifrån sig. Så att det inte bara kommer till hans oattraktiva look.)

Något jag mer får varningsblinkers för då det gäller Axel, är att han sa att han är en sån som i diskussioner säger åsikter han inte tycker, för han tycker att man ska kunna diskutera om allt.
Herrejisses. Snacka om att mentalt vara på en 7-årings nivå.
Det är vedervärdigt att umgås med en sådan människa. De är opålitliga "med att allt kan diskuteras" samtidigt är de hycklare för de är de sista som klarar av att diskutera allt, men de vill ge sken av att vara övertoleranta.

Kollade igen. Man verkar matchat på att Axel och Märtha har samma "intressen" i livet (inga barn önskas, resa, äventyr etc.). Men det betyder ju noll om personligheterna inte matchar.

Toxiskt är nog bara förnamnet på hur detta kan sluta och efternamnet är anafylaktisk chock när Axel lyckas pilla upp en nöt i näsan av ren nervositet.

Inget ont om Axel, han kan säkert hitta någon som matchar, men det lutar nog inte åt att det är Märtha.
Men det beror också en del på hur mycket mjäkighet som Märtha kan tolerera. Hon är svårläst och 33. Axel är 28. Märtha pratar om manlighet och HÅR, så mitt stalltips är att hon söker en MAN och inte en pojke...
Senast redigerad av B.R.Donut 2022-04-12 kl. 22:48.
Citera
2022-04-12, 23:20
Medlem
Enmansdemos avatar
Är det inte ministerstyre när Sveriges låg-energi-minister fortsatt får leka överstepräst

Martin har tydligen vaxat sig, rör det sig om hakan tror ni?

Vilken avskyvärd amerikaniserad fjolla hon är som leder Kärleksrådet, alla kvalitéer som man inte vill se i en tjej har hon
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-04-12 kl. 23:36.
Citera
2022-04-13, 01:22
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellis08
det kan ju ställa till det. Och om hon tidigare fallit för s.k. roliga killar (det vet vi ju alla vad det betyder) så kanske hon tycker att den mjuke HR-Jonas är för mesig. JAG som tjej tycker dock att Jonas är snygg, har väldigt vackra ögon och ett riktigt fint hårsvall.
Nej berätta vad det betyder! (dom är antagligen inte som oss andra tråkiga killar)

Citat:
Gällande bögparet så är det dömt att misslyckas pga det som någon annan skrev - dom är båda två undergivna receivers. Hur kan experterna ha missat detta?
Det lär bli en lång och pinsam vända att se på.
I egenskap av tjej, vem av bögarna kan du avundsjukt tycka var snyggast? och förbanna att han inte är rak (straight)

Jag har faktiskt svårt att tro att det för varje fjolla skulle finnas en ledig maskulin läderkuse i varje hamn.
Människan gillar att alternera för annars skulle ju samma +- tändgnista gälla för merparten av straighta par också och så är inte fallet nej jag tror på det här gosiga paret, om det aldrig har funkat förr så kommer man genom upprepning till slut kanske ändå stöta på undantagen som bekräftar regeln

Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara

Men jag börjar undra om det blir några parmiddagar jag, det bådar som sagt inte gott när Freddan föreläser om hur man får attraktion att växa fram.
Det borde du som tjej pröva någon gång, ni gillar ju att fixa skadade killar https://soundcloud.com/hypermensi-759539065/mr-boombastic
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-04-13 kl. 01:43.
Citera
2022-04-13, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Nej berätta vad det betyder! (dom är antagligen inte som oss andra tråkiga killar)

I egenskap av tjej, vem av bögarna kan du avundsjukt tycka var snyggast? och förbanna att han inte är rak (straight)

Jag har faktiskt svårt att tro att det för varje fjolla skulle finnas en ledig maskulin läderkuse i varje hamn.
Människan gillar att alternera för annars skulle ju samma +- tändgnista gälla för merparten av straighta par också och så är inte fallet nej jag tror på det här gosiga paret, om det aldrig har funkat förr så kommer man genom upprepning till slut kanske ändå stöta på undantagen som bekräftar regeln

Det borde du som tjej pröva någon gång, ni gillar ju att fixa skadade killar https://soundcloud.com/hypermensi-759539065/mr-boombastic

Om en tjej som är runt 30 säger att hon brukade falla för roliga killar men numera efter hjärnblödning kan tänka sig en lugnare kille så betyder det att hon hängt mycket på krogen och blivit full och gått hem med stökiga, utåtriktade partypajaser som är hyfsat opålitliga och kanske lite fuck boys. Men ack så sexiga.

Ingen av bögarna är ett dugg attraktiva enligt mig som tjej, två femmor på sin höjd. Den ene har gles skäggstubb och noll haka och den andre är överviktig. Dom är dessutom båda feminina till sitt sätt. Inte min smak. Min smak på bögar är typ Viktor Frisk och Anton Hysén. Men dom verkar ju båda vara trevliga och ha många vänner och är säkert roliga sällskap. Att dom inte kommer att matcha kanske inte beror så mycket på att dom båda är receivers som att dom båda är på nedre skalan attraktionsmässigt, det har man ju sett tidigare hur det slutar.

Varför kallas han Raw Freddan i den här tråden förresten, någon som kan förklara?

Sen tycker jag att rödhårige Axel får oförtjänt mycket skit här, många tjejer som killar på Vikingaserier och spelar rollspel och är lite nördiga skulle älska hans stora röda hår och skägg och falla för honom. Han kommer garanterat vara ännu snyggare när han är 35. Men i nuläget, ihopmatchad med den där mörka snyggingen, så kommer han inte framstå i sin bästa dager tyvärr. Skrattade högt åt det där med att han kommer råka pilla upp en nöt i näsan haha!
Citera
2022-04-13, 10:48
Medlem
densistasovjets avatar
Märtha 33 åringen som är civilekonom och inte vill ha barn utan resa kommer aldrig stanna i ett äktenskap. Där kommer det skita sig direkt. My five cents.
Citera
2022-04-13, 11:37
Medlem
Citat:
Är det inte ministerstyre när Sveriges låg-energi-minister fortsatt får leka överstepräst

Martin har tydligen vaxat sig, rör det sig om hakan tror ni?

Vilken avskyvärd amerikaniserad fjolla hon är som leder Kärleksrådet, alla kvalitéer som man inte vill se i en tjej har hon
Fast han var väl inte utsedd till minister när inspelningen gjordes?
I så fall var han då bara en okänd kommunpolitiker i Nacka.
Tror han handplockades till förra säsongen eftersom de behövde en vigselförrättare som talade farsi till den iranska golddiggertjejen.

Var Martin vaxade sig vill jag helst inte tänka på 😬
Bortsett från detta verkar han vara en festlig typ.

Håller med om att hon i ”Kärleksrådet” var riktigt jobbig.
Citera
2022-04-13, 13:50
Medlem
Johan-Palms avatar
Citat:

Den med långt rött hår.

Ang Märtha så är det ett varningstecken när en tjej på 33 inte vill ha barn utan istället vill resa och njuta av det goda i livet.
Efter Axel lär hon dock vara ännu mindre barnsugen.
Citera
2022-04-13, 13:51
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Varför kallas han Raw Freddan i den här tråden förresten, någon som kan förklara?

Sen tycker jag att rödhårige Axel får oförtjänt mycket skit här, många tjejer som killar på Vikingaserier och spelar rollspel och är lite nördiga skulle älska hans stora röda hår och skägg och falla för honom. Han kommer garanterat vara ännu snyggare när han är 35. Men i nuläget, ihopmatchad med den där mörka snyggingen, så kommer han inte framstå i sin bästa dager tyvärr. Skrattade högt åt det där med att han kommer råka pilla upp en nöt i näsan haha!

Raw Freddan var väl också engagerad i"The Raw Man" kurs-konceptet?
Kurser för män som behöver hitta sin attraktionskraft och "inre råstyrka" (som de uttryckte det).
Dessa kurser består av män stöttar varandra genom att prata med, krama och peppa varandra terapeutiskt. En form av tantrakurs.

Gissa om expertpanelen gick igång på ett sånt koncept iallafall då Daniel Elander som var med i säsong 5 var aktiv i The Raw Man-rörelsen, och tv visade naturligtvis massa inslag när dessa män gosade upp varandra. Som gjutet för Freddan som själv är exalterad i att forcera fram attraktion mellan paren.
För Daniel hjälpte det föga med hans engagemang i The Raw Man, för att kunna attrahera sin partnern dock.

Ja, män gör vad de kan för att hitta sin manliga attraktionskraft då feministrörelsen stympat deras manlighet.

Men tänk inte ens The Raw man-tantra-kurser fick männen ha ifred, utan att utstå kritik från feminister.
Ja, feminister gav kritik mot The Raw Man.

De verkar ha lagt ner en del verksamhet när jag söker nu?
Ingen web-sida på nätet längre.

Hittade något på facebook dock.
Vet inte om de har kurser fortfarande?
https://www.facebook.com/TheRawMan/?ti=as
Senast redigerad av dialektiker 2022-04-13 kl. 14:14.
Citera
2022-04-13, 13:59
Avslutad
Jag skummade bara igenom programmet eftersom jag hatar TV. Men är hon brunetten blind? Hennes ögon verkade liksom aldrig fixera vid något.
Citera
2022-04-13, 14:34
Bannlyst
Citat:
Om en tjej som är runt 30 säger att hon brukade falla för roliga killar men numera efter hjärnblödning kan tänka sig en lugnare kille så betyder det att hon hängt mycket på krogen och blivit full och gått hem med stökiga, utåtriktade partypajaser som är hyfsat opålitliga och kanske lite fuck boys. Men ack så sexiga.

Ingen av bögarna är ett dugg attraktiva enligt mig som tjej, två femmor på sin höjd. Den ene har gles skäggstubb och noll haka och den andre är överviktig. Dom är dessutom båda feminina till sitt sätt. Inte min smak. Min smak på bögar är typ Viktor Frisk och Anton Hysén. Men dom verkar ju båda vara trevliga och ha många vänner och är säkert roliga sällskap. Att dom inte kommer att matcha kanske inte beror så mycket på att dom båda är receivers som att dom båda är på nedre skalan attraktionsmässigt, det har man ju sett tidigare hur det slutar.

Det finns bilder på Axels instagram där han har rakat av sig det mesta av skägget. Den looken är mycket mer okej, enligt mig, han får en helt annan utstrålning. Två bilder, en i grupp och en närbild, de är från 2017.

https://www.instagram.com/axelkratz/
Citera
2022-04-13, 15:06
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan-Palm
Den med långt rött hår.

Ang Märtha så är det ett varningstecken när en tjej på 33 inte vill ha barn utan istället vill resa och njuta av det goda i livet.
Efter Axel lär hon dock vara ännu mindre barnsugen.
Varningstecken på vad? att hon är lite klokare, lite smartare lite mindre feminin än din girl next door eller nått liknande?
någon raljerade i tråden på vilket sätt hon ville leva okonventionellt att det handlade om var hon handlade, men det var barnfrågan

Alla tjejer kommer inte ångra sig och drabbas av glinlängtan efter att livmodern skrumpnat, även om du gärna önska att det vore så

Undra vad Märta står politiskt? om hon är intelligent så ska hon ju vara höger, det där kan ju vara en höger-piercing i höger näsborre, ska kolla upp det
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-04-13 kl. 15:22.
Citera
2022-04-13, 15:30
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaTor2
Det finns bilder på Axels instagram där han har rakat av sig det mesta av skägget. Den looken är mycket mer okej, enligt mig, han får en helt annan utstrålning. Två bilder, en i grupp och en närbild, de är från 2017.

https://www.instagram.com/axelkratz/
Närmre bestämt om han såg ut som på den här bilden https://www.instagram.com/p/BWf-hNNA4UM/ skulle han ha större chanser hos Märta (som i sin tur skulle ha större chanser i livet med ett namnbyte) det inkluderar att skippa brillorna och utforska kontaktlinser precis som alla kvinnor med synfel bör göra, men det passar väl inte deras intellektuella profilering.
Man kan inte både se smart och sexig ut samtidigt nämligen

Det är roligt att se dessa trendkänsliga pojkar som tror att Norrmannen i Bech/NMR-medlems-skägg går hem hos tjejerna

Allt ovan förutsätter att man inte tror på Märta som BDSM-utövare som skiter i killens nuna
(FB) Gift vid första ögonkastet kopplingen mellan hår och bondage är hårfin

Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Men hur tänker experterna, hade de SJÄLVA velat bli ihopparad med rödskägget? En hyfsat snygg, social tjej dom den där Märta kommer ju käka honom till frukost. Han känns lite nördig, skulle parats ihop med en lite mullig tjej som lajvar eller bygger lego. Även bögparet tror jag bli pannkaka. De andra har väl iaf en liten chans att lyckas.
Är de bara mulliga (använd aldrig det äckliga ordet igen) tjejer som bygger Lego? såg du Lego Masters och dom femininaste deltagarna där?
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-04-13 kl. 16:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in