2022-04-13, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettekaka
Jag efterfrågar en expert med större gay-expertis. Känns verkligen som att de ba tror att gays automatiskt har massa gemensamt för att de är gay. Kan ju också vara så att det är väldigt få homosexuella som söker. Men fan det här är ju inte direkt bra reklam för att få fler att söka? GVFÖ är kanske bara menat att vara ett heterojippo.

Det lutar nog åt att det bara var två som sökte med tanke på hur illa den matchningen verkar vara utförd...
Citera
2022-04-13, 20:01
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Du måste skoja.

https://www.instagram.com/p/CcSI4DnjDC_/

Hon är under medel.

För nästan fyra år sen. Knappast "under medel".

För drygt två år sen. Tight kropp.
Citera
2022-04-13, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
För nästan fyra år sen. Knappast "under medel".

För drygt två år sen. Tight kropp.

Man kan inte leva på gamla meriter. Sjukdomen tycka ha tagit hårt på henne.

Nästan alla kvinnor ser bra ut 20-25. Men när de når 35-40 är det en liten minoritet.

Jag tycker dock fortfarande hon verkar vara en bra kvinna. Hon verkar ha en varm personlighet och tar dessutom hand om sig, så ingen skugga över henne.
Citera
2022-04-13, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettekaka
Jag efterfrågar en expert med större gay-expertis. Känns verkligen som att de ba tror att gays automatiskt har massa gemensamt för att de är gay. Kan ju också vara så att det är väldigt få homosexuella som söker. Men fan det här är ju inte direkt bra reklam för att få fler att söka? GVFÖ är kanske bara menat att vara ett heterojippo.
Vem skulle inneha en större expertis än sexolog-Kalle menar du?
Tror också att det är få som sökt till GVFÖ,
därav svårigheten att matcha inte bara bögarna.
Citera
2022-04-13, 22:20
Medlem
dialektikers avatar
Alltså den ljusa bögen ser ju lite dum-snäll ut med Nasse-tryne (Nalle Puh-Nasse).

Och den mörka ser lite ond ut, samtidigt som han är divig.

De har inte äktenskapstycke för 5 öre.

Det känns drygt redan innan de startat med de två.
Senast redigerad av dialektiker 2022-04-13 kl. 22:39.
Citera
2022-04-13, 22:25
Medlem
dialektikers avatar
Det känns som att Märtha kommer riva och slita sitt hår över att behöva umgås med Axel,
och som att den mörka bögen kommer var dryg och småtaskig mot den ljusa.

(Men vi kan ju inte helt säkert veta, av det lilla vi sett av dem. )
Citera
2022-04-13, 22:34
Medlem
Hur funkar det med att de måste ljuga för arbetskamrater och familj så länge? Om detta spelades in i somras? Det borde ju slippra ut i lilla Sverige..?
Särskilt när vi har ratsit.se.
Citera
2022-04-13, 23:15
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Nästan alla kvinnor ser bra ut 20-25. Men när de når 35-40 är det en liten minoritet.

Jag tycker dock fortfarande hon verkar vara en bra kvinna. Hon verkar ha en varm personlighet och tar dessutom hand om sig, så ingen skugga över henne.
Är hon en lika bra människa då?

Nej det handlar om ansiktsdrag, visserligen när man åldras så dras ansiktet stegvis nedåt men det var inte det jag mena, det som betyder nåt är människans benstomme (benstruktur heter det om man är kristen hallelulia människa) kroppsformen kan ändras utanpå benstommen med åldern, men det är helt sekundärt, arv ar arv, upprepa det 1000 gånger & återkom

Att säga att kvinnan förfaller efter 40 är kodord för att mannen är ledsen i vetskapen om att hon blir infertilare varpå han själv & sina bröder plötsligt blir vackrare efter 40 när han kört om henne mot enkelriktat fast han egentligen bara står & stampar lika fertilt som alltid samtidigt som han är lika gammal, hans synförmåga & blicken på henne har fått naiv blåstarr

Din ytlighet saknar det där rätta ytliga djupet
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-04-13 kl. 23:34.
Citera
2022-04-14, 00:53
Medlem
Rödskägget är ganska hunkig.
Citera
2022-04-14, 02:40
Medlem
Star Witnesss avatar
Hon Louise ser ju ut som Roland Jansson (känd från bl.a. Sällskapsresan) med peruk, tycker ni det är snyggt?

Och nu kan ni tacka alt. förbanna mig för att ni inte kommer kunna unsee detta
Citera
2022-04-14, 03:58
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.R.Donut
Toxiskt är nog bara förnamnet på hur detta kan sluta och efternamnet är anafylaktisk chock när Axel lyckas pilla upp en nöt i näsan av ren nervositet.

Gapskrattade rakt ut så min kille vaknade här.
Tror det kommer bli en riktigt upplevelse att bevittna Axels kommande nervösa simpande på bästa sändningstid. Blir nervös jag med när jag tänker på hur kul det kommer å bli.
Citera
2022-04-14, 06:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzah
Gapskrattade rakt ut så min kille vaknade här.
Tror det kommer bli en riktigt upplevelse att bevittna Axels kommande nervösa simpande på bästa sändningstid. Blir nervös jag med när jag tänker på hur kul det kommer å bli.

Det märkliga är att de valt att sätta två woke-personer i fällan för allmänheten att beskåda. Det är möjligt att Axel och Märtha varit så dryga på intervjuerna att psykologerna blev förbannade och fylllda med avsmak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in