Citat:
Jo jag gillar plattform fast då gäller 2D för mig. Älskar mega man osv. Men är Ratchet and Clank väldigt bra då? Jag har koll på att det spelet finns och att det har fått bra kritik osv men nämnde inte det för var inte lika intresserad av det som de jag nämnde, men det kanske jag borde vara?Spelat alla utom Elden ring, Returnal och Deaths door. Och tycker alla spelen du nämner är värda en genomkörning. Om jag skulle ranka dom i prioritet.
(Elden Ring)
Kena
Ghost of Tsushima
Tales of Arise
Demons souls
Lägger in Elden Ring som etta inom parantes då jag visserligen inte spelat det men spelat deras andra spel och dom levererar alltid, och just detta har blivit enormt hyllat. Men listan är såklart subjektiv så beror väl på vad du gillar för genrer och vad som ser roligast ut. Sen har både Returnal och Deaths door fått bra mottagande så säkert värda en genomspelning även dom även om genren inte riktigt är för mig.
Det du eventuellt missat är kanske Ratchet and Clank. Men du gillar kanske inte plattformspel? Sen släpptes nyligen Ghostwire som är next gen/Konsol exklusivt. Kan vara värt att kika in och se om det ser intressant ut.
(Elden Ring)
Kena
Ghost of Tsushima
Tales of Arise
Demons souls
Lägger in Elden Ring som etta inom parantes då jag visserligen inte spelat det men spelat deras andra spel och dom levererar alltid, och just detta har blivit enormt hyllat. Men listan är såklart subjektiv så beror väl på vad du gillar för genrer och vad som ser roligast ut. Sen har både Returnal och Deaths door fått bra mottagande så säkert värda en genomspelning även dom även om genren inte riktigt är för mig.
Det du eventuellt missat är kanske Ratchet and Clank. Men du gillar kanske inte plattformspel? Sen släpptes nyligen Ghostwire som är next gen/Konsol exklusivt. Kan vara värt att kika in och se om det ser intressant ut.
Ok så Kena är bäst enligt dig av de du har spelat? Det verkar bra men är lite rädd för att det ska vara för mycket pussel. Är det det? Jag älskar visserligen Zelda och har inget emot lite pussel i spel osv men fokus ska inte vara pussel (enligt mig), blir lätt ett störmoment.
) blir ju bortjagad här. Det är dåligt. Jag kanske ger det ett försök till men tveksamt.