2022-04-05, 19:17
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportnorden12345
Du får förstås tycka som du vill, men att ha tagit 6 st VM-medaljer redan vid 21 års ålder i en uthållighetssport, det är otroligt bra..
Jag uppskattar att jag får tycka vad jag vill. För mig är inte "fantastisk" något jag skulle tillskriva en kvinnlig eller en manlig för den delen ,längdskidåkare utan ett antal os-guld. åldern spelar ingen roll, lovande kan man vara utan att leverera. hon var väl dessutom ganska kass på OS senast?
Senast redigerad av johkv637 2022-04-05 kl. 19:22.
Citera
2022-04-05, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johkv637
Jag uppskattar att jag får tycka vad jag vill. För mig är inte "fantastisk" något jag skulle tillskriva en kvinnlig längdskidåkare utan ett antal os-guld. åldern spelar ingen roll, lovande kan man vara utan att leverera. hon var väl dessutom ganska kass på OS senast?

Karlsson hade redan haft 3 st individuella VM-guld om det inte vore för Johaug, så jag skulle säga att hon levererat otroligt bra i två raka världsmästerskap, oavsett ålder..

Ja, det gick sämre på OS senast, dessutom? Det är första mästerskapet som gått dåligt, efter att Frida presterat över förväntan i både VM 2019 och VM 2021..
Citera
2022-04-05, 19:50
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Karlsson hade redan haft 3 st individuella VM-guld om det inte vore för Johaug, så jag skulle säga att hon levererat otroligt bra i två raka världsmästerskap, oavsett ålder..

Ja, det gick sämre på OS senast, dessutom? Det är första mästerskapet som gått dåligt, efter att Frida presterat över förväntan i både VM 2019 och VM 2021..

Karlsson hade redan haft 3 st individuella VM-guld om det inte vore för Johaug
Fast det har hon inte?

[b]Karlsson hade redan haft 3 st individuella VM-guld om det inte vore för Johaug, så jag skulle säga att hon levererat otroligt bra i två raka världsmästerskap, oavsett ålder..[b] Och det har hon inte
Senast redigerad av johkv637 2022-04-05 kl. 19:56.
Citera
2022-04-05, 19:51
Medlem
Citat:
Blev humorn lite för svår för dig?

Märklig humor, mitt intryck är att du medvetet visar brist på respekt i dina inlägg, vilket gör att du själv framstår som en rätt liten människa..
Citera
2022-04-05, 19:53
Medlem
Citat:
Karlsson hade redan haft 3 st individuella VM-guld om det inte vore för Johaug
Fast det har hon inte?

[b]Karlsson hade redan haft 3 st individuella VM-guld om det inte vore för Johaug, så jag skulle säga att hon levererat otroligt bra i två raka världsmästerskap, oavsett ålder..[b] Och det har hon inte

Och därför har hon inte levererat?
Citera
2022-04-05, 19:53
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Märklig humor, mitt intryck är att du medvetet visar brist på respekt i dina inlägg, vilket gör att du själv framstår som en rätt liten människa..
Ja, det gör jag möjligen, på vilket sätt visar jag inte respekt? För att jag inte kallar en medelmåtta i en liten skitsport fantastisk? Tycker dock det är otroligt underhållande med riddarna som kliver in!
Senast redigerad av johkv637 2022-04-05 kl. 19:59.
Citera
2022-04-05, 20:01
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Och därför har hon inte levererat?

Inte enligt ditt "dröm"-scenario
Citera
2022-04-05, 20:12
Medlem
Citat:
Ja, det gör jag möjligen, på vilket sätt visar jag inte respekt? För att jag inte kallar en medelmåtta i en liten skitsport fantastisk? Tycker dock det är otroligt underhållande med riddarna som kliver in!

Haha, du visar medvetet brist på respekt och söker reaktioner, sedan vill du att jag ska förklara på vilket sätt du inte visar respekt?

Du får kalla henne en medelmåtta i en liten skitsport, om det känns bättre för dig, det är inte direkt att någon äger din åsikt, haha..

Ja, jag tycker det är rätt underhållande också med någon som har en annan åsikt än mig själv, kan faktiskt hålla med om att längdskidor inte är världens största idrott..

Dock är det rätt givet att Karlsson inte är en medelmåtta inom sporten, men det säger du ändå bara för att försöka provocera
Senast redigerad av sportnorden12345 2022-04-05 kl. 20:14.
Citera
2022-04-05, 20:18
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Haha, du visar medvetet brist på respekt och söker reaktioner, sedan vill du att jag ska förklara på vilket sätt du inte visar respekt? Ja förklara gärna

Du får kalla henne en medelmåtta i en liten skitsport, om det känns bättre för dig, det är inte direkt att någon äger din åsikt, [B]haha.. Hon är ju det...
Citat:

Ja, jag tycker det är rätt underhållande också med någon som har en annan åsikt än mig själv, kan faktiskt hålla med om att längdskidor inte är världens största idrott.. [I]Nä, det är min poäng men du tycks inte hålla med i dina övriga svar. Ingen bryr sig om längsskidor i den stora världen [/i]

Dock är det rätt givet att Karlsson inte är en medelmåtta inom sporten, men det säger du ändå bara för att försöka provocera
[/b] Nä, men hon sticker väl knappast ut?
Senast redigerad av johkv637 2022-04-05 kl. 20:25.
Citera
2022-04-05, 20:26
Medlem
Citat:
Inte enligt ditt "dröm"-scenario

Jodå, det blev VM-guld i damstafetten 2019 och den rankar jag personligen högre än individuella lopp..

Det var ett "drömlopp" ur svensk synvinkel, sedan tar man inte individuella VM-medaljer utan fantastiska prestationer, såklart..
Citera
2022-04-05, 20:28
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Haha, du visar medvetet brist på respekt och söker reaktioner, sedan vill du att jag ska förklara på vilket sätt du inte visar respekt?

Du får kalla henne en medelmåtta i en liten skitsport, om det känns bättre för dig, det är inte direkt att någon äger din åsikt, haha..

Ja, jag tycker det är rätt underhållande också med någon som har en annan åsikt än mig själv, kan faktiskt hålla med om att längdskidor inte är världens största idrott..

Va!?! kan du hålla med om att längdskidor inte är världens största idrott? Vad är nästa erkännande, att jorden är rund?
Citera
2022-04-05, 20:30
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Jodå, det blev VM-guld i damstafetten 2019 och den rankar jag personligen högre än individuella lopp..

Det var ett "drömlopp" ur svensk synvinkel, sedan tar man inte individuella VM-medaljer utan fantastiska prestationer, såklart..

Fast det är ju inte världens största idrott?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in