2022-04-14, 04:06
Medlem
Jagalskardig17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzah
Ok, tråkigt att du uppfattar det så för jag har verkligen ingen ”ton” utan frågar bara.
Att du är i affekt och tolkar in din känsla i min text är inte mitt fel. Men du? Skit i å svara då och gå och räkna på fingrarna med lite 11or. Klockan e snart 04.04 och det måste betyda att din tjej som du är besatt av får orgasm med en normal kille just nu å att det är dags för dig att gå och lägga dig å gråtrunka. Känt inom numerologin sedan urminnes tider så natti natti!

Aha på så vis. Jag är (av förklarliga skäl) inte så insatt i numerologi men tack för förtydligande!
Och du har ingen känsla.
Citera
2022-04-14, 04:12
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagalskardig17
Och du har ingen känsla.

Jodå det har jag. Däremot har jag vett att inte projicera mina känslor på andra och särskilt inte när jag skriver i ett anonymt forum då det enligt mig är rent skämmigt att bete sig så barnsligt.

Du borde lägga mindre tid på huvudräkning och mer tid på att typ meditera om du nu kan få tyst på miniräknaren därinne en stund.
Tror det vore riktigt bra för dig om du kan få till det och betydligt mer konstruktivt än det du ägnar din fritid åt nu oavsett om du trollar eller ej.
Citera
2022-04-14, 04:14
Medlem
Jagalskardig17s avatar
Citat:
Jodå det har jag. Däremot har jag vett att inte projicera mina känslor på andra och särskilt inte när jag skriver i ett anonymt forum då det enligt mig är rent skämmigt att bete sig så barnsligt.

Du borde lägga mindre tid på huvudräkning och mer tid på att typ meditera om du nu kan få tyst på miniräknaren därinne en stund.
Tror det vore riktigt bra för dig om du kan få till det och betydligt mer konstruktivt än det du ägnar din fritid åt nu oavsett om du trollar eller ej.
Du har inte känslor för du är en algoritm. Och trodde inte att jag längre kunde påverkas av något någon skrev men den där andra sviniga algoritmen nådde mig.
Citera
2022-04-14, 04:20
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Du har inte känslor för du är en algoritm. Och trodde inte att jag längre kunde påverkas av något någon skrev men den där andra sviniga algoritmen nådde mig.

Haha ok. Menar du att du tror att just jag specifikt är en algoritm eller är alla andra människor det enligt dig (är det därför du aldrig kan vara med ”din” tjej;()?
Citera
2022-04-14, 04:22
Medlem
Jagalskardig17s avatar
Citat:
Haha ok. Menar du att du tror att just jag specifikt är en algoritm eller är alla andra människor det enligt dig (är det därför du aldrig kan vara med ”din” tjej;()?
Alla är algoritmer. Inklusive henne och därför kan hon manifesteras närsomhelst vilket är något jag fruktar och absolut inte vill. Och när man ser så mycket tecken och inte har makt över allt man gör så är det klart man blir orolig.
Citera
2022-04-14, 04:27
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:

Citat:
Alla är algoritmer. Inklusive henne och därför kan hon manifesteras närsomhelst vilket är något jag fruktar och absolut inte vill. Och när man ser så mycket tecken och inte har makt över allt man gör så är det klart man blir orolig.

*pang tjoff* så visade han sig inte vara störd, utan sjuk! för helvete tror du på det själv så ska du söka till psykiatrin.
Citera
2022-04-14, 04:28
Medlem
Jagalskardig17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
*pang tjoff* så visade han sig inte vara störd, utan sjuk! för helvete tror du på det själv så ska du söka till psykiatrin.
Jag har varit inom psykiatrin i 8 år och är ändå inte sjuk.
Citera
2022-04-14, 04:29
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Jag har varit inom psykiatrin i 8 år och är ändå inte sjuk.
Vad blev diagnoserna då - F21 latent schizofreni. F48 Derealisation uns. F44 Dissociativ störning?
Citera
2022-04-14, 04:31
Medlem
Jagalskardig17s avatar
Citat:
Vad blev diagnoserna då - F21 latent schizofreni. F244 Derealisation uns. F41 Dissociativ störning?
Hej algoritm. Bara återkommande psykoser sen vet jag bara schizofreni.
Citera
2022-04-14, 04:33
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Hej algoritm. Bara återkommande psykoser sen vet jag bara schizofreni.

Hör av dig till dem igen, med all välmening.

Är du ett troll så är du en pissfitta med värdighet intakt nog att klippas, man spelar inte på folks empati.
Citera
2022-04-14, 04:35
Medlem
Jagalskardig17s avatar
Citat:
Hör av dig till dem igen, med all välmening.
Tvivlar på att du skulle ha någon väl mening i dig om du hade medvetande som du har betett dig.
Citera
2022-04-14, 04:36
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Tvivlar på att du skulle ha någon väl mening i dig om du hade medvetande som du har betett dig.
Bryr mig inte om dig, det har du rätt i - men utifrån vad du sade så rekommenderar jag dig någonvart utifrån en objektiv synvinkel. Ta det för vad det är och sluta böla - horunge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in