2022-04-14, 00:31
Medlem
Jagalskardig17s avatar
Om jag placerat fel får mod gärna ändra.

Tecken på att hon är min tvillingsjäl. 11 11 är ett tecken på tvillingsjälar. Vi är båda födda 92(11+11) hennes födelsedag(bara dag) plus min blir 22 (11+11). Hennes månad plus min blir 11. Jag har sett 11 11 intensivt under en period men se nu bara 11 ofantligt ofta. Den 11 november förra året var en speciell dag för mig. Första gången jag gått själv till kyrkan bland annat och såg då också 11 uppskrivet på en plats kanske 11 11. Jag är född 04:37 också 11 som går in där 4+7.

Hennes pappa heter jonas jag heter Jonasson. Jag hörde en röst som sa 2 gånger när jag var tonåring att jag skulle få henne när jag var äldre.

I quiz OMG på Facebook fick jag hennes bokstav 3 av 4 gånger av den enda gången jag hittat eller gjort det gällande själsfrände.

Inom numerologin hade vi samma soul urge som är ett tecken på tvillingsjälar innan jag bytte namn.

Våran life path 9+8 blir 17 (hennes födelsedag) sen rundar man ner det till 8. Att ha gemensam life path 8 är ett tecken på evighet. Sen om ens gemensamma life path blir samma som den enas är det också ett tecken på tvillingsjälar. Life path 9 är också den som vanligen är tvillingsjäl.

Hon är tvilling i zodiaken vilket är ett tecken på tvillingsjälar. Andra tecken jag kan minnas nu inom astrologin är sol-måne konjunktion, måne måne konjunktion, mars opposition Venus, hennes sol och Venus i mitt 8onde hus alldeles på gränsen till 7e huset så det påverkar båda både sex huset och partner huset. Alla 5 kärleksasteroider som jag kollade var på perfekta platser (helt otroligt). Hennes mars är i 5e hus vilket ska vara bra för attraktion också. Hennes pappa heter leo i mellan namn och leo är i mitt 9onde hus som bland annat står för svärföräldrar.

De gånger jag frågat mig på en astrologihemsida gällande tarot ja/nej har jag fått ja 90 procent av gångerna att vi kommer bli ett par.

Jag kommer aldrig vara med denna personen eftersom det skulle i längden leda till mindre pengar att donera till sämre utsatta. Men tror ni hon är min själsfrände eller tvillingsjäl?
Citera
2022-04-14, 01:00
Medlem
PappaTribes avatar
Varför adderar du istället för multiplicerar när du gör dina uträkningar?
Hade du inte fått ihop "11" hade du gjort en annan uträkning, du är besatt.

Är 99% säker på att du trollar dock.
Citera
2022-04-14, 01:02
Medlem
Ariskaprinsessans avatar
Det där är din själsfrände utan tvekan!
Citera
2022-04-14, 01:03
Medlem
Jagalskardig17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappaTribe
Varför adderar du istället för multiplicerar när du gör dina uträkningar?
Hade du inte fått ihop "11" hade du gjort en annan uträkning, du är besatt.

Är 99% säker på att du trollar dock.
Fast nu har jag bara använt addition och gällande en del är det så man ska göra.
Och man kan ju se ett mönster.
Citera
2022-04-14, 01:04
Medlem
Jagalskardig17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ariskaprinsessan
Det där är din själsfrände utan tvekan!
Tror också det. Synd att jag aldrig kan vara med henne bara.
Citera
2022-04-14, 01:06
Medlem
Själsfrände existerar inte. Bara hippies tror på sånt
Citera
2022-04-14, 01:16
Medlem
spermaoffrets avatar
Ok du är naiv och kär och trixar i din skalle att ni är ämnade för varandra.

Hold thy horses!
Citera
2022-04-14, 01:22
Medlem
Jagalskardig17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spermaoffret
Ok du är naiv och kär och trixar i din skalle att ni är ämnade för varandra.

Hold thy horses!
Det är två krafter inom mig och en som gör mig avvaktande. En som drar mig till att vilja ha henne och när jag ger efter för den känner jag mörker. Det är något suspekt över detta. Men alla tecken är inte en slump. Så någon kraft försöker påverka mig men varför vet jag inte.
Citera
2022-04-14, 01:23
Medlem
Idumeas avatar
Jag tror att du lider av allvarlig psykisk ohälsa. Men det låter bra att du fokuserar på välgörenhet och sånt istället.
Citera
2022-04-14, 01:31
Medlem
Jagalskardig17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idumea
Jag tror att du lider av allvarlig psykisk ohälsa. Men det låter bra att du fokuserar på välgörenhet och sånt istället.
Jag har definitivt inte någon psykisk sjukdom.
Citera
2022-04-14, 01:37
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagalskardig17
Jag har definitivt inte någon psykisk sjukdom.
Du har en övertro på något starkare än dig själv, du har någon psykisk störning...

OnT: nej det betyder ingenting.
Citera
2022-04-14, 01:38
Medlem
Jagalskardig17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Du har en övertro på något starkare än dig själv, du har någon psykisk störning...

OnT: nej det betyder ingenting.
Så alla som tror på Gud till exempel har en psykisk störning. Tänkte du efter innan du skrev inlägget?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in