Citat:
Ursprungligen postat av
kraftfoder
Det handlar inte primärt om kritik mot PK-Sverige och sosseriet vi snackar om här, utan det är en allmän Sverige-fientlig diskurs som förs på "Samnytt". Kritik mot PK och sosseriet tror jag inte du hittar så många här som ogillar.
"Egor" är för övrigt en ryss, antagligen Putin-spion.
Okej. Jag tolkar dock det som att det enbart är kritik mot "PK-Sverige". Kan inte erinera mig att jag sett hat mot Sverige i sig, utan det är alltid en PK-affix med i ekvationen.
Jag kan knappt något om Egor annat än att han har rysk bakgrund och är samhällskritisk mot PK-Sverige, så jag tänker inte uttala mig varken för eller emot.