Citat:
Ursprungligen postat av
kraftfoder
Är det inte "Egor Putilov" som ligger bakom "Samnytt"?
Han är ju en av Putins ryska stjärtgossar.
Nej, det är Kent Ekeroth som ligger bakom Samnytt. Putilov jobbade där tidigare men gör det inte längre.
Jag visste förövrigt inte att en mer objektiv inställning till olika teman innebär att man är Sverigefientlig.
Vad är Sverige enligt er? Slutar Sverige vara Sverige om det inte längre sitter en globalistvänlig regering vid makten? Eller vad menar ni?
Ni förstår väl att normalt folk är urlessna och trötta på all korruption och alla missförhållanden som sker i landet just nu?
Nu kan jag inte föra talan för andra, men så som jag tolkar dylika kommentarer så är det dagens PK-Sverige ingen vill försvara. Vem vill offra livet för ett gäng korrupta egoistiska politiker som sedan ändå skulle spotta dig i ansiktet efteråt?
Hade Sverige sett annorlunda ut så tror jag att många hade stått upp och riskerat sitt liv frivilligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Comitium
Jag har sett att SAMNYTT har haft ett flertal artklar om hur ukrainska kvinnor skyr Sverige som pesten. Fast det verkar som en uppenbar propagandadrive för att smutskasta Sverige. Ja vi HAR våldtäkter i Sverige och vi har missförhållanden. Det ska inte förnekas. Men varför SAMNYTT fullkomligt vältrar sig i smutskastning av Sverige verkar så skumt. Vad är syftet frågar man sig.
Fast det påståendet har ju bekräftats av representanter för Svenska kyrkan som är på plats i Polen. Har du ens läst artikeln och citaten?
Sen att Sverige är fullt av våldtäktsmän och att regeringen inte gör ett skit för att få slut på eländet är något som spridits både i Ukraina och Ryssland redan för flera år sedan.