2022-04-13, 18:03
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hatter1719
Särskilt Märtha verkar ju nästan för bra för den här tv-serien. Hon tycks bära på en inre kraft, en kvinnlig sådan om uttrycket tillåts,
Nej uttrycket tillåts inte! vad skulle det vara för inre kraft som du & jag då tillskillnad saknar?
Citera
2022-04-13, 18:14
Medlem
timpanis avatar
Beskrivningen av Hetero-Jonas som en blandning av förra säsongens deltagare Kalles Kaviar och Taco var klockren. Men vad har Jonas för märklig dialekt? Västra Blekinge? Han låter ju lite som programledaren Ola Lindholm, bördig från Karlshamn.
Senast redigerad av timpani 2022-04-13 kl. 18:24.
Citera
2022-04-13, 18:18
Medlem
timpanis avatar
När Axel och Märtha på varsin kant nämnde begreppet toxisk maskulinitet förstod man att dom båda är miljöpartister/woke/PK.

Märtha tycker att det är viktigt att hennes partner är politiskt intresserad och har åsikter. Kan tänka mig att hon menar att hon vill ha en partner som tycker exakt som hon.
Citera
2022-04-13, 18:21
Medlem
timpanis avatar
När dom ska matcha ihop ett bögpar måste dom väl säkerställa att den ena är top och den andra är bottom?
Citera
2022-04-13, 18:31
Medlem
timpanis avatar
Båda dom manliga experterna är öppet woke. Gnällbältaren Fredric håller ju i manskurser där snubbar ska sitta runt en brasa och gråta och skrika ihop. Och Karl är en sån där typisk typisk normbrytande Pride/RFSU-bög.
Senast redigerad av timpani 2022-04-13 kl. 18:38.
Citera
2022-04-13, 18:36
Medlem
timpanis avatar
Vigselförättaren Khashayar Farmanbar är energi- och digitaliseringsminister i Sveriges nuvarande S-regering. Kunde dom inte haft en präst i stället för denna sosse-politruk?
Citera
2022-04-13, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Vigselförättaren Khashayar Farmanbar är energi- och digitaliseringsminister i Sveriges nuvarande S-regering. Kunde dom inte haft en präst i stället för denna sosse-politruk?

Nej public service är politiskt oberoende och har ingen vänster-agenda xD
Citera
2022-04-13, 18:56
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Båda dom manliga experterna är öppet woke. Gnällbältaren Fredric håller ju i manskurser där snubbar ska sitta runt en brasa och gråta och skrika ihop.

Håller han i denna typ av Raw Man-kurser?
Jag trodde de utrotats.

Det är ju precis sånt som Raw Man håller/höll på med.
Men jag hittar inga sådana kurser när jag googlar
Citera
2022-04-13, 19:09
Medlem
Citat:
När Axel och Märtha på varsin kant nämnde begreppet toxisk maskulinitet förstod man att dom båda är miljöpartister/woke/PK.

Märtha tycker att det är viktigt att hennes partner är politiskt intresserad och har åsikter. Kan tänka mig att hon menar att hon vill ha en partner som tycker exakt som hon.

Märtha gav verkligen ett sanslöst oattraktivt intryck.

Detsamma ska sägas om Axel. Verkade vara urtypen för en man som pratar om toxisk maskulinitet och nästan ser det som en ursäkt för att själv bete sig som en tölp.

Osympatiskt par men det kommer säkert bli bra TV. Att deras relation skulle hålla ser jag som helt uteslutet.

Louise ocb Jonas verkar svhyssta bägge två. Min kunskap om hockeykillar säger mig att de går mycket efter utseende och Louise är förvisso inte ful men är definitivt inte snygg.

För egen del skulle jag dock välja Louise framför Märtha alla dagar i veckan. Bra personlighet vs bra utseende.

Ska verkligen inte skogs och PT-paret vara med?
Trist. De verkade vara de med bäst chanser.
Citera
2022-04-13, 19:11
Medlem
timpanis avatar
Just det, Raw Man. Jag ska låta det vara osagt om han fortfarande är involverad i det, men han var det förut.
Citera
2022-04-13, 19:45
Medlem
Citat:
När dom ska matcha ihop ett bögpar måste dom väl säkerställa att den ena är top och den andra är bottom?

Jag efterfrågar en expert med större gay-expertis. Känns verkligen som att de ba tror att gays automatiskt har massa gemensamt för att de är gay. Kan ju också vara så att det är väldigt få homosexuella som söker. Men fan det här är ju inte direkt bra reklam för att få fler att söka? GVFÖ är kanske bara menat att vara ett heterojippo.
Citera
2022-04-13, 19:47
Medlem
Å andra sidan känns att para ihop två gaygrabbar för att de är gay och gillar att inreda sina hem med loppisfynd lika starkt som att para ihop två heteros för att båda har "starkt intresse för frågesport".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in