2022-04-11, 11:39
Medlem
Jag tycker också att det är spännande hur fort det vänder. Barn nummer tre skulle hon vänta med tills relationen med nya var stabil. Här om dagen hade hon frågestund och frågan om giftermål kom upp - svaret var att de skulle vänta. Skulle dock inte förvåna mig om hon snart är gift också.. Eller kanske inte nu, när hon läst min kommentar här inne. Då ska hon minsann vara envis och hålla sig till svaret hon tidigare gett. Allt för att inte visa att hon inte läser här inne!
Citera
2022-04-11, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MJMP
Jag tycker också att det är spännande hur fort det vänder. Barn nummer tre skulle hon vänta med tills relationen med nya var stabil. Här om dagen hade hon frågestund och frågan om giftermål kom upp - svaret var att de skulle vänta. Skulle dock inte förvåna mig om hon snart är gift också.. Eller kanske inte nu, när hon läst min kommentar här inne. Då ska hon minsann vara envis och hålla sig till svaret hon tidigare gett. Allt för att inte visa att hon inte läser här inne!

Hennes största dröm är att gifta sig, och att ha ett stort prinsessaktigt bröllop. Men hon hoppas väl att Simon ska fria, för tror inte hon skulle fria själv (hur mycket hon än säger att det är ok att tjejen friar). Men varje gång hon har förlovat sig, är det efter mycket tjat ifrån henne, och ingen av gångerna har det blivit ett lyckligt slut. Kanske blir det ett frieri efter att bebisen fötts (precis som med Gabbe, så friade han efter Juvelia föddes).
Citera
2022-04-11, 20:05
Medlem
Det blir spännande se när Simme ska fria till Linn. Blir det innan sommaren?!
Citera
2022-04-11, 21:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av arline

Garanterat!
Citera
2022-04-11, 22:43
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Ja, säkert påtvingat av Linn.
Citera
2022-04-11, 22:50
Medlem
MissTrisstesss avatar
Finns bara en enda anledning till att följa hela misären nu.
Hon har lyckats pricka in alla ungarna i respektiva trotsåldrar.
Citera
2022-04-12, 06:52
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTrisstess
Ja och med tanke på att hon har noll pondus eller kan säga till på skarpen, så lär hon bli uppäten att alla trotsiga barn.
Citera
2022-04-12, 07:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MissTrisstess

Helvete vad sant, det har jag inte tänkt på haha det blir spännande
Citera
2022-04-12, 14:31
Avslutad
Har just spanat in på alla Linns fotografers Instagram konton.
Endast en fotograf av alla har laddat upp foton på Linn på deras Instagram haha.. man förstod ju varför. tingelinn passade inte in i fotografernas vackra collage-flöde.
Linn likear o kommenterar nästan alla bilder för att söka uppmärksamhet från fotograferna. det märks ju att hon önskar att bli postad på för att söka följare eller uppmärksamhet. Ser även att hon följer varenda privatperson som blivit fotad av fotograferna när deras konto är taggat under bilagan som är
Upplagd av fotografen.
Senast redigerad av Kvalster69 2022-04-12 kl. 14:41.
Citera
2022-04-12, 22:53
Medlem
Hur fan räknar människan?! Sista dagen o vecka 36 (35+5) ?!
Citera
2022-04-12, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TurboChick

Tack 🙏🏻
Trodde det var jag som var knäpp och inte fattade så skönt att det är flera som tänkte som jag 🥹
Citera
2022-04-13, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TurboChick

Högst normalt sätt att prata om graviditetet.
Man benämner generellt detta som veckan man är i. Alltså, är man i veck 35+ så har man varit gravid i 35 hela veckor och är i sin 36e vecka.
Jämför detta med månader. Man är i 9e månaden sista månaden av graviditeten. Skulle man räkna månader först när man passerat en månad så skulle ingen någonsin vara i 9e månaden förrän efter att man passerat bf.

Sjukvården till skillnad från alla andra räknar hela passerade veckor. Först när man är i vecka 36+0 är man alltså enligt dem i vecka 36. Men t.o.m. på 1177 benäms INTE veckorna på sjukvårdens sätt.

Så inget som helst märkligt i hur Linn räknar. Hon gör precis som alla andrab
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in