Citat:
Ursprungligen postat av
Qasa
Den gråtvideon visar bara hur ytliga Linns känslor är, först sitter hon och säger att hon ÄLSKAR Gabbe och att hon vill att de ska bli tillsammans i framtiden och två veckor senare skickar hon flörtiga smajlisar till den där David som var med när hon skrev på köpekontraktet.
Jag menar..gick hon direkt in på Tinder efter att hon hade laddat upp gråtvideon på Youtube?
Eller grät hon inte över Gabbe utan över att hon hade planerat att bli gravid 2021 och att hennes planer var förstörda..det var ju tur att Simon dök upp och kunde assistera henne

Jag tror nästan hela hennes liv är som en show hon visar upp på hennes sociala medier.
Enligt min teori blir hon mer orolig vad hon ska visa utåt på hennes instagram än vad hon faktiskt är ledsen när Gabbe lämnade. Hon ser ju så löjlig och oseriös ut när alla hennes förhållanden misslyckas. Så hon gråter på youtube för att måla upp dig själv som "stackars hjärtekrossade Linn som bara har otur i kärlek"
Om det tar slut mellan Linn och Simon tror jag hon kommer tycka det är jobbigare att gå ut med uppbrottet på sociala medier än vad hon kommer tycka det är jobbigt att faktiskt göra slut.
Om hon genuint var kär i dessa killar hade hon inte gått vidare så fort. Allt är en show