2022-04-08, 16:53
Medlem
Maxipower1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agata007
Det nya som Sydborg och hans sambo promotar är hälsa. Tydligen så har han hjälpt människor i flera år att hitta alternativa lösningar inom medicin och kost. Nu ska det börjas dela ut recept och träningstips. Spännande… Det är väldigt mycket som han har gjort under många år?
Han har gjort precis allt minst 10000 timmar oavsett vad det är.
Citera
2022-04-08, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maxipower1
Han har gjort precis allt minst 10000 timmar oavsett vad det är.
Undrar om han gjorde det samtidigt som han satt i skogen i flera år och mediterade?
Citera
2022-04-11, 12:40
Medlem
Kloges avatar
Han har lagt ut en film där en MC firma kommer att bli kontantlösa då banken har hotat företagaren att om inte kontanter tas bort kommer företagets krediter att tas bort.
Anders säger att företagaren är en vän till honom.
Anders lösning på problemet är att företaget ska bojkottas så att de går omkull.

Undrar om vänskapen består efter denna kniv i ryggen på företagaren
Citera
2022-04-11, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kloge
Han har lagt ut en film där en MC firma kommer att bli kontantlösa då banken har hotat företagaren att om inte kontanter tas bort kommer företagets krediter att tas bort.
Anders säger att företagaren är en vän till honom.
Anders lösning på problemet är att företaget ska bojkottas så att de går omkull.

Undrar om vänskapen består efter denna kniv i ryggen på företagaren
Hahaha. Eller så vill han att man ska åka dit och kräva att få betala med kontanter. Vilket i sin tur gör att kompisen får problem med banker och Skatteverket. Vilken idiot Anders är.
Citera
2022-04-11, 14:33
Medlem
Anders skitsnack hade varit mer trovärdigt om både han och sambon hade levt utan kort, konton och BankID.
Sanningen är att det funkar att vara mytoman och manipulativ för en grupp åsnor, när man har en partner som har alla betalningsmöjligheter.
Citera
2022-04-11, 14:45
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Anders skitsnack hade varit mer trovärdigt om både han och sambon hade levt utan kort, konton och BankID.
Sanningen är att det funkar att vara mytoman och manipulativ för en grupp åsnor, när man har en partner som har alla betalningsmöjligheter.

Tror du hans tjej har kort och bank-id etc? Hon är ju lika involverad i det där och följer med och säljer t-shirts etc så hon lär ju bara betala med cash hon också. Annars verkar det ju vara jättekonstigt. Varför tror du hon inte bara betalar cash?
Citera
2022-04-11, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Tror du hans tjej har kort och bank-id etc? Hon är ju lika involverad i det där och följer med och säljer t-shirts etc så hon lär ju bara betala med cash hon också. Annars verkar det ju vara jättekonstigt. Varför tror du hon inte bara betalar cash?
Jag vet att hon har BankID, swish, kort. Samt ett företagskonto. Har du inte tänkt på att hon har aldrig sagt att hon lever utanför samhället? Däremot så vurmar hon om att kunna få betala med kontanter.
Det är bara bluff och båg det dom håller på med.
Citera
2022-04-12, 07:22
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Jag vet att hon har BankID, swish, kort. Samt ett företagskonto. Har du inte tänkt på att hon har aldrig sagt att hon lever utanför samhället? Däremot så vurmar hon om att kunna få betala med kontanter.
Det är bara bluff och båg det dom håller på med.

Tyvärr är han ju tydligt psykotisk. Han skrev konstigt igår igen. Att bara för att folk var från ett annat land tog myndigheter deras hus och pengar. Han pratade alltså om ryska oligarker som fick sina rikedomar konfiskerade i Italien...

Han behöver tvångsvård. Han är psykotisk och manisk. Undrar om han sover någonting ö.h.t?
Citera
2022-06-02, 19:31
Medlem
TeEsErs avatar
Ingen som kan kolla vad de har för sig i den tokiga vaccingruppen han driver? Jag är nog bannad där och kan inte se den.

Den gamla kontantgruppen som de döpt om till Kontanter, makt och vilseledande media kan jag se och tokigheterna har växlats upp där i och med namnbytet men jag saknar tokerierna i den andra gruppen.
Ingen som kan skvallra lite?
Citera
2022-06-02, 19:41
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeEsEr
Ingen som kan kolla vad de har för sig i den tokiga vaccingruppen han driver? Jag är nog bannad där och kan inte se den.

Den gamla kontantgruppen som de döpt om till Kontanter, makt och vilseledande media kan jag se och tokigheterna har växlats upp där i och med namnbytet men jag saknar tokerierna i den andra gruppen.
Vad heter den gruppen mer exakt?
Citera
2022-06-02, 19:42
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Vad heter den gruppen mer exakt?
Folkets rättigheter i samhället
Citera
2022-06-02, 23:47
Medlem
Kloges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeEsEr

Inget nytt där, samma tragg om covid,5g,naziUkraina,bilder på chemtrails som medlemmarna blir sjuka av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in