2025-01-07, 13:38
Medlem
Nu är Sydborg väck från alla Mediasidor som t.ex. Facebook.

Vad har hänt?
Citera
2025-01-16, 06:25
Medlem
Kan det här vara han?
Han huserade ju i Karlskoga under flera år tidigare.

Karlskoga Tidning 2025-01-15

Mannen, som bor i Degerfors, har ett kriminellt förflutet och har skrivit flera böcker om sitt liv. För två år sedan dömdes han till två års fängelse för grovt bedrägeri. Han överklagade men dömdes även i hovrätten.

När straffet skulle vinna laga kraft höll sig mannen undan och är nu efterlyst.

Mannen som är i 55-årsåldern är sedan tidigare dömd för en rad grova ekobrott, senast till två års fängelse för delaktighet i en mellansvensk härva med svart arbetskraft, har begärts efterlyst av Kriminalvården. Detta då han inte dök upp på den anvisade anstalten för att avtjäna straffet.
Citera
2025-01-16, 18:10
Medlem
Han blev intervjuad at Thomas Gjutarenäfve för några dagar sedan.
Citera
2025-01-18, 10:31
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paleraider
Han blev intervjuad at Thomas Gjutarenäfve för några dagar sedan.
Det var ju rätt parodiskt att se. Noll kritiska frågor och Sydborg spred sin påhittade hälsodynga som vanligt.

Men det verkar vara han som är efterlyst.
Citera
2025-01-18, 10:42
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cpba
Kan det här vara han?
Han huserade ju i Karlskoga under flera år tidigare.

Karlskoga Tidning 2025-01-15

Mannen, som bor i Degerfors, har ett kriminellt förflutet och har skrivit flera böcker om sitt liv. För två år sedan dömdes han till två års fängelse för grovt bedrägeri. Han överklagade men dömdes även i hovrätten.

När straffet skulle vinna laga kraft höll sig mannen undan och är nu efterlyst.

Mannen som är i 55-årsåldern är sedan tidigare dömd för en rad grova ekobrott, senast till två års fängelse för delaktighet i en mellansvensk härva med svart arbetskraft, har begärts efterlyst av Kriminalvården. Detta då han inte dök upp på den anvisade anstalten för att avtjäna straffet.

Nej, det är inte han.
Citera
2025-02-03, 21:31
Medlem
Hejsan.

Jag är 35 år och jag fick min diagnos av cancer förra året, innan sommaren. Jag har haft 10 cellgiftsbehandlingar men jag visste redan innan att det är kört med tanke på att cancern har spridit sig så illa och så mycket så behandlingarna är egentligen bara för att bromsa.
Sen fick jag höra om just Anders och jag är verkligen ingen hippimänniska och jag tror verkligen inte på något annat än sjukvården. Jag kanske är trångsynt men tumörerna har faktiskt blivit lite mindre av cellgifterna och immunoterapin, iofs bara någon eller ett par mm men rätt håll.

Men jag tänkte också att, vad kan hända, det går ju testa. Skadar förmodligen inte eftersom jag förmodligen ändå kommer dö. Har ju egentligen inget att förlora förrutom pengar, men vad ska jag med pengar till...

Så idag beställde jag första "dosen" eller hur man ska säga av Anders. Jag kommer återkomma, om ni vill, hur det går osv.

Mvh
Citera
2025-02-05, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WarZ
Hejsan.

Jag är 35 år och jag fick min diagnos av cancer förra året, innan sommaren. Jag har haft 10 cellgiftsbehandlingar men jag visste redan innan att det är kört med tanke på att cancern har spridit sig så illa och så mycket så behandlingarna är egentligen bara för att bromsa.
Sen fick jag höra om just Anders och jag är verkligen ingen hippimänniska och jag tror verkligen inte på något annat än sjukvården. Jag kanske är trångsynt men tumörerna har faktiskt blivit lite mindre av cellgifterna och immunoterapin, iofs bara någon eller ett par mm men rätt håll.

Men jag tänkte också att, vad kan hända, det går ju testa. Skadar förmodligen inte eftersom jag förmodligen ändå kommer dö. Har ju egentligen inget att förlora förrutom pengar, men vad ska jag med pengar till...

Så idag beställde jag första "dosen" eller hur man ska säga av Anders. Jag kommer återkomma, om ni vill, hur det går osv.

Mvh

Jag hoppas du skämtar. Inget hokuspokus du köper kommer hjälpa det minsta. Framförallt inte någon mirakelsoppa du köper av en skojare som Anders.
Citera
2025-02-05, 06:34
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WarZ
Hejsan.

Mvh
Jag beklagar verkligen din situation. Tyvärr är det precis så som du resonerar som göder Anders. Mer eller mindre desperata människor som vill prova allt oavsett vad det kostar. Spara dina pengar eller skänk dem till cancerforskning är mitt råd, Anders är en bluff och bedragare. Tidigare har han sysslat med healing och skydd för strålning, alltså många desperata kunder som är lättlurade.
Citera
2025-02-16, 21:27
Jag har hört att sydborg gillar att äta god mat, stämmer detta?
Citera
2025-02-16, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Jag beklagar verkligen din situation. Tyvärr är det precis så som du resonerar som göder Anders. Mer eller mindre desperata människor som vill prova allt oavsett vad det kostar. Spara dina pengar eller skänk dem till cancerforskning är mitt råd, Anders är en bluff och bedragare. Tidigare har han sysslat med healing och skydd för strålning, alltså många desperata kunder som är lättlurade.
Väldigt kloka ord.
Att lägga tid och pengar på konspirationsteoretiker slutar sällan, eller aldrig, bra.
Jag är glad att fler än jag resonerar så.
Jag börjar tappa hoppet om jag ska vara ärlig. Förstår att det är svårt att stå emot när folk läser och engagerar sig på sådana sidor därute...
Citera
2025-03-23, 21:31
Medlem
Idag gäller Adress Okänd för honom
Citera
2025-03-24, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agata007
Mycket märkligt att när det händer något så är dom snabba på att uppsöka sjukvården.
Sambon Ann-Sofie ramlade av hästen och kastade sig till akuten för att få hjälp.
Ligger bilder och text på hens FB.
Undrar varför man inte använder sig utav frekvensmaskiner och lite CDB-Olja när olyckan är framme.
Det handlar bara om att lura folk på pengar, men när dom själva blir dåliga så är det sjukvården som gäller. Jävla hycklare som borde anmälas

Haha lugna ner dig lite och ta mod och gör en anmälan då? Eller kör du klassikern knyta näven i fickan och hålla käften?

Jag tror säkert dom kör med cbd efter en sån olycka. ramlar du av en häst har du troligtvis brutit något och behöver röntgas m.m Jag tror inte skojaren har tillgång till röntgen hemma. måste dock varit svårt för dom att frivilligt utsätta sig för sån stark strålning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in