2022-04-12, 01:12
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Finns en annan sexdåre med exakt samma namn (!) och i samma stad/tätort fast ca 9 år yngre, som figurerar i en annan tråd här på Flashback.
Sexdåre? Dagens gädda är ju oskyldig, han hade ju bara oflyt? Det var ju inte han som ville hänga tyngder i en 14årig tjejs bröst och munknulla henne det var ju någon som hackat honom?

Nä, skrämmande profilbild på Facebook.. stinker gäddslemm så fort man titta in där. Vem fan har en sån profilbild? Iq-gädda!
Citera
2022-04-12, 01:15
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Kan ju då vara denne som lömskt norpat hans bilder utan att behöva byta identitet? Där förser du ju honom med ett halmstråliknande försvar.
Och så råkade han vara på den platsen just när dumpen stämt träff?
Citera
2022-04-12, 01:18
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Och så råkade han vara på den platsen just när dumpen stämt träff?
Ängelholm är inte så stort, vet du.
Citera
2022-04-12, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maajkie
Va en jobbarkompis fru som berättade att snubben tagit sitt liv. Tyvärr ingen källa. Så är tyvärr ej 100% säker. Men en trovärdig källa men men kan också va rykten som alltid

Profilbilden är bortplockad på fb, troligtvis han själv som har gjort det. Och stängt ner sin vänlista.
Citera
2022-04-12, 01:28
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Äh orkar inte ens spåna vidare på dina jävla flum idéer. Förstår du hur liten sannolikheten är?
Menar du seriöst att en annan med samma namn som dagens gädda skulle ha hackat dagens gädda för att försöka träffa en 14 årig flicka? Och precis när dumpen stämmer träff med denne 21.16 så dyker den "hackade" mannen upp helt ovetandes?
Är du helt dum i huvudet?
Citera
2022-04-12, 01:38
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Det finns bilder på den andra Tobbe i den andra tråden. De ser helt olika ut. Det ÄR verkligen två olika Tobbar som tabbat sig.

(FB) Lärare smygfilmade sexakt med före detta elev. Munka Ljungby, Ängelholm (2019-20)
Citera
2022-04-12, 01:39
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Äh orkar inte ens spåna vidare på dina jävla flum idéer. Förstår du hur liten sannolikheten är?
Menar du seriöst att en annan med samma namn som dagens gädda skulle ha hackat dagens gädda för att försöka träffa en 14 årig flicka? Och precis när dumpen stämmer träff med denne 21.16 så dyker den "hackade" mannen upp helt ovetandes?
Är du helt dum i huvudet?
Nej, jag är inte dum i huvudet. Men jag glömmer ofta att det finns människor som helt saknar humor. (Överlappar ofta med kategorin särskrivare, lustigt nog.)
Citera
2022-04-12, 01:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av INFOLINA
Men snälle vän. Senaste månaden har vi haft ungefär 400.000 enskilda besökare, menar du då att jag ska ha koll på vad alla gör? Det finns säkert en eller annan som inte kan bete sig i befolkade rum, men vad ska jag göra åt saken?
Vad som skrivs och inte blir modererat/bannat på Flashback är åtminstone inte INFOLINAs ansvar och det är inte heller någon härifrån som har påstått det.
Inte heller har Dumpen vad jag hittills sett anklagat någon som inte har med saken att göra, inget angeläget iallafall.
Det känns dock irriterande och för jävligt att man ska behöva övervaka 242, dumpen, denna tråd med mera för att se att inga fel begås. Att Sjöberg ska vara moralpolis, åka land och rike runt och hota. Är det så folk ska behöva känna och då menar jag många. Är det dumpens avsikt?

Kommentaren om hembesök fick mig nästan att invänta Sjöbergs filmteam. Jag tänkte vad ska jag göra med hotet men väntade tills idag. Då JK hittills varit handlingsförlamad och till synes tappad så är det en otäck juridisk situation man kan tänkas hamna i. Det är det jag menar med rättsröta, även om den kanske inte än visat sitt tryne fullt ut.
Yttrandefrihetens fel och brister känner jag måste träffa rätt och svida för att politiker och lagstiftare ska ta ansvar. Jag vill pröva dess gräns och med samma argumentation som JK inte väckt åtal mot dumpen förväntar jag mig detsamma.
Citera
2022-04-12, 03:14
Medlem
N0IItoleranss avatar
Hänga tyngder från barnens bröst va. Åka o utnyttja ett barn på hvb hem? Praktäckel

Kul att se en fiskning utanför kik
Citera
2022-04-12, 03:22
Medlem
Är gubben samma som på bilden? Eller är det en polare? Ser så annorlunda ut i videon.. Sen plötsligt klipp till bil med en nisse i mössa.. Jag kanske missar nåt
Citera
2022-04-12, 03:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RepentNow
Är gubben samma som på bilden? Eller är det en polare? Ser så annorlunda ut i videon.. Sen plötsligt klipp till bil med en nisse i mössa.. Jag kanske missar nåt

Jag skulle tro att det är samma person men att hans profilbild är från millenieskiftet någon gång. Hårfästet är liknande men har glidit uppåt. Även rynkor mellan ögonen samt näsan och öron stämmer överens.

Skumt ändå. Bilden på profilbilden ser ut att vara i 40-års åldern men göddan som dyker upp är i 60-års åldern. Fast det är väl välkänt att vissa använder gamla bilder på sociala medier?
Citera
2022-04-12, 05:53
Medlem
Beckisbarnets avatar
Ännu en gädda som hete Tobbe har kommit ut, en riktigt hunk...

Han var sexig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in