Citat:
Ursprungligen postat av
INFOLINA
Men snälle vän. Senaste månaden har vi haft ungefär 400.000 enskilda besökare, menar du då att jag ska ha koll på vad alla gör? Det finns säkert en eller annan som inte kan bete sig i befolkade rum, men vad ska jag göra åt saken?
Vad som skrivs och inte blir modererat/bannat på Flashback är åtminstone inte INFOLINAs ansvar och det är inte heller någon härifrån som har påstått det.
Inte heller har Dumpen vad jag hittills sett anklagat någon som inte har med saken att göra, inget angeläget iallafall.
Det känns dock irriterande och för jävligt att man ska behöva övervaka 242, dumpen, denna tråd med mera för att se att inga fel begås. Att Sjöberg ska vara moralpolis, åka land och rike runt och hota. Är det så folk ska behöva känna och då menar jag många. Är det dumpens avsikt?
Kommentaren om hembesök fick mig nästan att invänta Sjöbergs filmteam. Jag tänkte vad ska jag göra med hotet men väntade tills idag. Då JK hittills varit handlingsförlamad och till synes tappad så är det en otäck juridisk situation man kan tänkas hamna i. Det är det jag menar med rättsröta, även om den kanske inte än visat sitt tryne fullt ut.
Yttrandefrihetens fel och brister känner jag måste träffa rätt och svida för att politiker och lagstiftare ska ta ansvar. Jag vill pröva dess gräns och med samma argumentation som JK inte väckt åtal mot dumpen förväntar jag mig detsamma.