Citat:
Jag har ingen som helst erfarenhet av swingersklubb. Men det blir ju lite grand som att börja springa ett maratonlopp som bebis utan att ens ta omvägen om att börja krypa, lära sig gå. Det är inte det första att börja sitt sexliv med. Det behöver heller inte betyda att det är något fel på dig. Jag tänker att även de mest erfarna kan tycka det kan vara svårt att prestera i den typen av miljö.
Jag tänker att du ska jobbba med dig själv istället, bli den person du vill vara. Jobba bort dina issues exempelvis i terapi. Sedan skaffar du dig en hobby, försöker röra dig ute i samhället. Det är säkerligen lättare att hitta kvinnor i den typen av miljöer. Börja med att träna dig med den sociala biten.
Det känns som att du bär på en hel del bitterhet över din situation, men det betyder ju inte att det är alla andras fel.
Jag tänker att du ska jobbba med dig själv istället, bli den person du vill vara. Jobba bort dina issues exempelvis i terapi. Sedan skaffar du dig en hobby, försöker röra dig ute i samhället. Det är säkerligen lättare att hitta kvinnor i den typen av miljöer. Börja med att träna dig med den sociala biten.
Det känns som att du bär på en hel del bitterhet över din situation, men det betyder ju inte att det är alla andras fel.
Jag förstår vad du menar. Det stämmer det su skriver. Jag har jävligt många issues och försöker hitta sätt att bearbeta dem på. Har alltid tyckt att det är svårt på krogen och sociala sammanhang. Har aldrig kännt att jag passar in. Det är roligt att vara social men det ger inget mer än något bara för studen. Det blir småprat och sedan gå hem ensam. Tänkte kanske att klubb kunde vara något.
Och jag har tyvärr blivit bitter. Väldigt bitter på allt och ska försöka jobba mig ur det.
Men jag ska träna mer på att vara social och även oftare. Sitter mest hemma och har det tråkigt när jag inte jobbar. Har intressen men orkar aldrig göra nåt. Inga vänner som vill göra något så det mesta blir på egen hand. Men ibland så händer det att någon vill göra nåt. Ska kolla föreningar och intressen också om man kan träffa andra med gemensamma intressen.