2022-04-11, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Jag har ingen som helst erfarenhet av swingersklubb. Men det blir ju lite grand som att börja springa ett maratonlopp som bebis utan att ens ta omvägen om att börja krypa, lära sig gå. Det är inte det första att börja sitt sexliv med. Det behöver heller inte betyda att det är något fel på dig. Jag tänker att även de mest erfarna kan tycka det kan vara svårt att prestera i den typen av miljö.

Jag tänker att du ska jobbba med dig själv istället, bli den person du vill vara. Jobba bort dina issues exempelvis i terapi. Sedan skaffar du dig en hobby, försöker röra dig ute i samhället. Det är säkerligen lättare att hitta kvinnor i den typen av miljöer. Börja med att träna dig med den sociala biten.

Det känns som att du bär på en hel del bitterhet över din situation, men det betyder ju inte att det är alla andras fel.

Jag förstår vad du menar. Det stämmer det su skriver. Jag har jävligt många issues och försöker hitta sätt att bearbeta dem på. Har alltid tyckt att det är svårt på krogen och sociala sammanhang. Har aldrig kännt att jag passar in. Det är roligt att vara social men det ger inget mer än något bara för studen. Det blir småprat och sedan gå hem ensam. Tänkte kanske att klubb kunde vara något.

Och jag har tyvärr blivit bitter. Väldigt bitter på allt och ska försöka jobba mig ur det.

Men jag ska träna mer på att vara social och även oftare. Sitter mest hemma och har det tråkigt när jag inte jobbar. Har intressen men orkar aldrig göra nåt. Inga vänner som vill göra något så det mesta blir på egen hand. Men ibland så händer det att någon vill göra nåt. Ska kolla föreningar och intressen också om man kan träffa andra med gemensamma intressen.
Citera
2022-04-11, 19:21
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndreasC81
Jag förstår vad du menar. Det stämmer det su skriver. Jag har jävligt många issues och försöker hitta sätt att bearbeta dem på. Har alltid tyckt att det är svårt på krogen och sociala sammanhang. Har aldrig kännt att jag passar in. Det är roligt att vara social men det ger inget mer än något bara för studen. Det blir småprat och sedan gå hem ensam. Tänkte kanske att klubb kunde vara något.

Och jag har tyvärr blivit bitter. Väldigt bitter på allt och ska försöka jobba mig ur det.

Men jag ska träna mer på att vara social och även oftare. Sitter mest hemma och har det tråkigt när jag inte jobbar. Har intressen men orkar aldrig göra nåt. Inga vänner som vill göra något så det mesta blir på egen hand. Men ibland så händer det att någon vill göra nåt. Ska kolla föreningar och intressen också om man kan träffa andra med gemensamma intressen.

Skaffa dig en bra coach eller gå i KBT!
Citera
2022-04-11, 19:38
Medlem
Citat:
Skaffa dig en bra coach eller gå i KBT!

Har skrivit till kbt. De ska höra av sig inom två dagar.

Behöver hjälp att reda ut mitt liv och mina issues. Vet inte vart jag ska börja och kommer inte kunna lösa detta ajälv. Det är för mycket som inte fungerar.

Kommer sluta skriva online nu. Har gjort det för länge. Har fått många tips som jag är tacksam för men jag behöver proffessionell hjälp.

Det kommer lösa sig och bli bra tror jag men jag behöver prata med någon nu. Har väntat aldeles för länge nu.
Senast redigerad av AndreasC81 2022-04-11 kl. 19:42.
Citera
2022-04-11, 19:41
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Har skrivit till kbt. De ska höra av sig inom thå dagar.

Bra!

Finns det ngt du tycker är riktigt kul? Gör det! Man kan lika gärna träffa någon på en studiecirkel, på gym, löparspårer etc som på swingersklubb.
Citera
2022-04-11, 20:20
Medlem
Citat:
Har varit på klubb nu och det gick inget vidare. Skrev i ansökan att jag inte har erfarenhet av klubb och att jag har svårt att attrahera kvinnor för jag ville vara ärlig mot dem. De svarade att jag var välkommen att testa och att jag skulle betala 1000 kr. Jag tyckte kvällen köndes bra och jag var inne i samma rum som andra när de hade sex, jag var naken, pratade med kvinnor osv. När kvällen var slut sa de till mig att jag inte passade in på klubben.

Hur skulle ni ta detta? Känner mig lurad och att de ingett mig falska förhoppningar och att de bara ville att jag skulle betala. Känner mig utnyttjad.

Känner mig kränkt och mår ännu sämre nu än tidigare. Som att jag inte är värd ett skit och någon man kan utnyttja för egna intressen.

De märker ju att du är totalt oerfaren. Självklart blir det inget då. Du stod där bara som ett mähä och trodde visst att det är tjejerna som ska ta tag i dig. Det händer säkert också, har inte varit på såna där klubbar, men du utstrålar ju osäkerhet och oskuld. De tyckte säkert att det var väldigt konstigt att du var där. Det tycker jag med. Sedan att kräva pengarna tillbaka blir ju än mer töntigt.

Incel och gå direkt på swingersklubb... Lysande Sickan
Citera
2022-04-11, 20:20
Medlem
Citat:
Bra!

Finns det ngt du tycker är riktigt kul? Gör det! Man kan lika gärna träffa någon på en studiecirkel, på gym, löparspårer etc som på swingersklubb.

Bra råd.
Citera
2022-04-11, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan356
De märker ju att du är totalt oerfaren. Självklart blir det inget då. Du stod där bara som ett mähä och trodde visst att det är tjejerna som ska ta tag i dig. Det händer säkert också, har inte varit på såna där klubbar, men du utstrålar ju osäkerhet och oskuld. De tyckte säkert att det var väldigt konstigt att du var där. Det tycker jag med. Sedan att kräva pengarna tillbaka blir ju än mer töntigt.

Nej jag är inte erfaren och det är mitt fel. Anklagar ingen annan för det. Jag är totalt oerfaren och har inget med kvinnor att göra. Det vet jag.
Citera
2022-04-11, 20:26
Avslutad
Citat:

Men det var ett djärvt och i viss mån nyskapande grepp det måste man ge honom!

Till skillnad från att bara sitta och gnälla över kvinnor på flashback som många andra incel-oskulder tycker jag TS har skön stil att ta itu med sitt liv och jag hoppas verkligen att han får framgång.
En känsla jag sällan känner här.
Citera
2022-04-11, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Men det var ett djärvt och i viss mån nyskapande grepp det måste man ge honom!

Till skillnad från att bara sitta och gnälla över kvinnor på flashback som många andra incel-oskulder tycker jag TS har skön stil att ta itu med sitt liv och jag hoppas verkligen att han får framgång.
En känsla jag sällan känner här.

Ja.. hahahaha. Kan hålla med om det. Djärvt var rätta ordet. Om det blev startskottet till ett aktivt sexliv återstår ju att se. Vore ju roligt om det blir det även om jag har mina tvivel. Han kanske kommer in igen i tråden och berättar att han fått koll på läget
Citera
2022-04-11, 20:32
Medlem
Citat:
Nej jag är inte erfaren och det är mitt fel. Anklagar ingen annan för det. Jag är totalt oerfaren och har inget med kvinnor att göra. Det vet jag.

Det är inte ditt fel men inte klubbens heller. Det var inte rätt för dig helt enkelt. Du lägger ju över att det inte blev något på klubben då de i själva verket var schyssta och lät dig komma som ensam kille.
Senast redigerad av HejsanHoppsan356 2022-04-11 kl. 20:36.
Citera
2022-04-11, 20:49
Medlem
Citat:
Det är inte ditt fel men inte klubbens heller. Det var inte rätt för dig helt enkelt. Du lägger ju över att det inte blev något på klubben då de i själva verket var schyssta och lät dig komma som ensam kille.

Nej det var nog inte det. Jag försökte men de såg väl nåt som knte jag såg isåfall för jag tyckte det kändes bra men det gjorde uppenbarligen inte dem. Oavsett vilket så ska jag släppa allt detta och börja i rätt ände. Ska börja med att reda ut mina problem med KBT.
Citera
2022-04-11, 20:54
Medlem
Citat:
Nej det var nog inte det. Jag försökte men de såg väl nåt som knte jag såg isåfall för jag tyckte det kändes bra men det gjorde uppenbarligen inte dem. Oavsett vilket så ska jag släppa allt detta och börja i rätt ände. Ska börja med att reda ut mina problem med KBT.

Det tycker jag låter väldigt bra. Skriv till dom igen och ta tillbaka det där om pengar tillbaka tycker jag. Be om ursäkt så kanske du är välkommen sedan då du är "på banan" så att säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in