Citat:
Ursprungligen postat av
AndreasC81
Jag vill gärna bli medlem på en swingersklubb som singelkille och skriver därför här för att se vad andra har för erfarenheter och vad man kan förvänta sig.
Jag undrar främst vilken typ av tjejer som besöker dessa klubbar? Har förstått att det är väldigt blandat men undrar ändå lite kring det. Alla har vi ju olika smak och attraheras av olika typer av utseenden och kroppstyper. Jag skulle tycka det var kul om det fanns många yngre tjejer på klubbarna. Därför jag undrar om sådana tjejer finns på dessa klubbar. Tänker då yngre söta och blonda tjejer omkring 25 år åldersmässigt. Även om de inte skulle vilja något med mig så hade det varit roligt att ha tjejer omkring sig som man verkligen attraheras av. Bada, basta gemensamt osv. Bara härlig stämning och socialt umgänge.
Tänker också lite kring ifall dessa tjejer jag attraheras mest av, hur vanligt är det att dessa tjejer attraheras av lite äldre som mig, 41 år snart men ser ändå bra och fräsh ut och som gillar tanken att ha sex med någon i den åldern. Jag är för gammal för krogen men tänker att jag kanske kan få bra kontakt med tjejer på klubb.
Tyvärr för din del så går det tretton på dussinet av killar/män som har samma önskemål som dig.
Så något medlemskap som singel i en swingerclub här i landet är nog inte att tänka på.
I vart fall inte i närtid.
Då är det nog enklare att hitta en tjej/kvinna som vill göra dig sällskap till PiH eller CAE.