2022-03-31, 07:23
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porkster
Är stolt över Hayes, som gör det ärofyllda och står för sitt ord. Robinson är ett spel, man kan tycka vad man vill om att luras osv. Mattias gamblade på att Hayes skulle välja Tornet, men Hayes var under ingen obligation att göra det. Jag hade godtagit hans beslut att välja dödsdansen, även om det vore fulspel - det är Robinson trots allt. Ändå är han the bigger man och följer sitt samvete, och lägger sig mot Mattias. Blev själv rörd, Hayes har verkligen ett stort hjärta. Mycket fint att se.

Sedan tror jag att Anders överraskning imorgon kommer vara större än vi anar. Det har skett en del avhopp i Robinson, och det förstör för produktionen. Jag tror Gränslandet agerar som en buffert mot oförutsedda avhopp, så jag hade inte blivit förvånad om allihop fick komma in i Robinson, faktiskt. Som jag läste någon säga nyss så vet vi alla hur utsatta de som kommer utifrån är, de blir typ utröstade direkt. Att två gränsländare får joina varje lag skulle ge dem bättre odds att få stanna kvar. Men det är nog mest bara vad jag önskar.. Vill sååå gärna att Hayes ska komma in imorgon!
Hayes stod ju inte alls för sitt ord, han lovade att välja tornet om Mattias valde honom och sen tror jag inte Hayes la sig. Varför då spela spelet och inte tappa direkt och visa tydligt att han la sig.
2022-03-31, 07:38
Medlem
31:a + Gränslandet

Senast redigerad av appar 2022-03-31 kl. 07:44.
2022-03-31, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N!xxo
Rysningar.

Rätta mig om jag har fel men jag vill minnas att deltagarna i början av Robinson var tvungna att hitta och koka sitt vatten för att kunna dricka. Nu för tiden så springer dom ju runt med sina termosar med gott kallt drickbart vatten.
Har förstått tidigare säsonger att deltagarna har fått vatten och solskyddsmedel av produktionen. Vattenletandet i början var nog en kuliss.
2022-03-31, 07:49
Medlem
Yokosunas avatar
Hayes visar återigen att han inte kan vinna Robinson
2022-03-31, 09:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KahlanAmnell
Fyfan vad segt att torska med 1.5 kg gräs i en rutinkontroll. Lär ju inte vara ofta såna sker på tågen. Men ofattbart klantigt att inte vakuumpacka sina varor. Kanske var folk på tåget som larmade om det stank cannabis i kupén. Osmart och tråkigt, verkade vara en rätt skön person.

Kan tyckas, men dessa hundar är grymma på lukter, men det var inte deltagaren/kocken
Daniels dag just då, och han visste vad sysslade med. Håller med, klantigt.
Senast redigerad av explorers 2022-03-31 kl. 09:10.
2022-03-31, 09:22
Medlem
Har sett ikapp nu. Ska dock inte skriva något om dagens avsnitt så inga spoilers.

Jag tycker att denna säsong är mycket bättre än förra, och även den dessförinnan. Tävlingarna, som jag eftersökt ska likna Survivor mer, har blivit riktigt bra med många moment. Det är ett stort plus.

Deltagarna gillar jag för det mesta. Jag uppskattar Christinas paktande. Vi behöver mer lömskhet i Robinson.

Det finns fortfarande lite att fixa. Jag stör mig på att hemliga immuniteter endast gäller för kommande öråd (verkade vara så med den delade immuniteten vissa deltagare kunde välja att få). Jag förstår inte varför. Det är ju mycket mer intressant och öppnar för mer strategi om den skulle gälla till typ... när det är 5-6 personer kvar totalt. Då har den plötsligt ett värde. Bara under ett öråd är ju ingenting.

Jag har också irriterat mig på hur produktion förstör för Nord och gynnar Syd. Nord kommer ihåg sina väskor, Syd inte. Det var en del av utmaningen. Det är lugnt, Syd får tillbaka sina väskor fast att de tabbade sig. Nord förlorar sin strand, men kommer igen och vinner Robinsontävlingen så de kan få chilla lite. Nehej, nu fick de öråd ändå (förmodligen för att Syd hade en avhoppare). Jag hejar på Nord av ren princip.

Annars hejar jag på Kung Linn. Må hon regera Robinson 2022.
2022-03-31, 09:56
Medlem
ronaldo77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suecokid
In med Raymond. Fatta Hayes, Mattias & Raymond tillsammans...KOAS!

Hur kan du glömma Hamilton??
2022-03-31, 09:58
Medlem
ronaldo77s avatar
Gränslandet 31/03

2022-03-31, 10:30
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelmerLjus
Hayes är ju ännu värre och blir dessutom sur, uppstudsig och otrevlig så fort någon som faktiskt varit där förut och vet hur det ska göras, lite snyggt försöker förklara att man måste göra såhär. Han är ju helt otroligt usel socialt.
Det är dörrvakten i honom, aldrig någonsin visa förhandlingsutrymme!
2022-03-31, 10:46
Medlem
Daniel_s85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Hayes stod ju inte alls för sitt ord, han lovade att välja tornet om Mattias valde honom och sen tror jag inte Hayes la sig. Varför då spela spelet och inte tappa direkt och visa tydligt att han la sig.

Han ville väl visa sin manliga styrka mot Mattias, du kan ju inte på fullaste allvar tro att Mattias vann på eget bevåg?
2022-03-31, 10:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel_s85
Han ville väl visa sin manliga styrka mot Mattias, du kan ju inte på fullaste allvar tro att Mattias vann på eget bevåg?
Man såg att inte heyes tog i! Mattias förstod ju det själv t.o.m
2022-03-31, 12:33
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel_s85
Den där tävlingen går inte ut styrka utan balans och timing i armarna som håller i varandra

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in