Citat:
Ursprungligen postat av
Afrikanos
Det var Muhammed som skrev manuskriptet och sedan var det andra som skrev hadith. Det var USA som skapade möjligheten till att förverkliga drömmen på grund av mammondyrkan (oljan).
Jo, men jag talar här om att regelrätt styra Världen åt fel riktning genom att finansiera instabilitet och islamism i Mellanöstern. Islam är inget man kan argumentera emot lika lite som man kan argumentera emot cancer, men man kan ju se till att inte snabba på tumörens tillväxt, vilket är vad USA konstant har gjort i Mellanöstern i snart 4 decennier.
Att tala illa om islam är nog för min del en utav de minst kontraproduktiva förteelserna som vi ser idag i Västvärlden, och jag är osäker ifall någon alls konverteras bort från islam genom att tala om hur hemsk Muhammed var, eller ifall snarare än fler blir extrema i sin tro.
Vi borde fokusera på att inte få in skiten i vårat land och upphöra med saudisk finansiering av exempelvis moskeer. Försök få så många som möjligt att flytta tillbaka till Mellanöstern istället för att försöka konvertera dem, vilket knappast tycks ske i någon betydande mängd. Låt sedan muslimerna själva komma underfund om saker i deras hemländer, bäst att inte lägga sig i andras trosystem och istället lägga all fokus på att vi har så lite som möjligt av det på hemmaplan.