2022-04-10, 15:41
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaKing
Mnniskor som fartskye kommer alltid frska hitta anledningar fr att pst att alla invandrare r kriminella. Bara sttet han skriver p tyder klart och tydligt att han r en arg liten rasse.

Nej jag r inte ngon arg liten rasse, jag r sjlv invandrare med en invandrar-familj. Men vad r chansen att oskyldiga blir utlurade och ihjlskjutna?

r du rdd fr att bli det?
Citera
2022-04-10, 15:41
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurdenn23
G1ocatores riktiga namn r Gabriel koc 20 r gammal bor i alby

Han har en riktig milf-morsa den dr grabben
Citera
2022-04-10, 15:50
Medlem
TheCryptKeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye
Han har en riktig milf-morsa den dr grabben
Bild? Instagram?
Citera
2022-04-21, 15:22
Medlem
G1ocatore hktad enligt hans egna insta story, han skriver ocks RIP till BO. Ngon som vet mer?
Citera
2022-04-21, 22:33
Medlem
Enligt skra kllor har BO misstagits. BO och artisten r vnner men inte tajta.
Citera
2022-04-22, 12:19
Medlem
Jag tror att 23 sitter hktad,
Citera
2022-05-07, 18:29
Medlem
Kan sga att 23 och de ligger bakom mordet p M.
Citera
2022-05-07, 19:40
Medlem
Vad r 23s riktiga namn? Sitter han hktad fr detta?
Citera
2022-06-04, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rlewa
Rtta mig men det finns vl 2 grupperingar i Norsborg? Ett som r nra med Alby/Vrbyntverket och resten av Botkyrka och sedan finns det en annan gruppering som r nra med Vsters/May-ntverket.

Kan det vara s att Mousa som r vn med lokala kriminella blir sedd utomhus i Norsborg av det andra gnget och blir mrdad pga sina associationer??

aa exakt det maykil gnget som skt i norsborg dr adriana tyvrr strk med. Det finns tv sidor ena VNT andra vsters, VNT styr / styrde(?) Alby och vrby egentligen det r dr som har mest makt. Norsborg grabbarna finns mnga allierade med May och Vsters. Eller om de inte r allierade med May s beefar dom nd med VNT varfr vet jag ej, skrholmen beefade ocks mycket med VNT dom styr inte dr heller.
Citera
2022-06-04, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
aa exakt det maykil gnget som skt i norsborg dr adriana tyvrr strk med. Det finns tv sidor ena VNT andra vsters, VNT styr / styrde(?) Alby och vrby egentligen det r dr som har mest makt. Norsborg grabbarna finns mnga allierade med May och Vsters. Eller om de inte r allierade med May s beefar dom nd med VNT varfr vet jag ej, skrholmen beefade ocks mycket med VNT dom styr inte dr heller.

Tnkte samma, men detta mord och skjutningarna frra ret i Alby och Fittja, r det samma konflikt dh?
Citera
2022-06-04, 20:20
Medlem
Citat:
Tnkte samma, men detta mord och skjutningarna frra ret i Alby och Fittja, r det samma konflikt dh?

Detta mord verkar vara may gngets gruppering i vby (rapparen 23) som strt sig p de yngre i norsborg men har ingen aning tyvrr vet bara att g1ocatore dissat 23 som r may men tror inte g1ocatore har ngot alls att gra med vnt tror bara han dissar andra gangsterrappare i sderort fr han vill visa sig mest kta.
Citera
2022-06-04, 20:21
Medlem
Citat:

Det har vart skjutningar i Alby som folk ur vnt har torskat fr, vet inte vilka de krigade mot d kan vart may kan vart andra har ingen aning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in