2022-04-09, 21:00
  #7789
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Det tror jag inte. Det räcker med ett kryss för att hålla liv I titelstriden, en förlust vore förödande !
Svårt att se matchen skulle sluta i kryss, men man vet aldrig.
Citera
2022-04-09, 21:10
  #7790
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foobar2000
Svårt att se matchen skulle sluta i kryss, men man vet aldrig.

Ja asså, har accepterat att det kanske blir en förlust imorgon, City är riktigt bra, men det är Liverpool med, så känns verkligen som 60/40 i Citys favör.
Citera
2022-04-09, 21:11
  #7791
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Nej, det gjorde vi def inte.
Det e tajt as fick nu när Tottenham går bra, spännande avslutning väntar
Citera
2022-04-09, 21:22
  #7792
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Det e tajt as fick nu när Tottenham går bra, spännande avslutning väntar
Det kommer att bli en hård batalj, absolut. Men Arsenal FC kommer (som vanligt) att vinna den.
Citera
2022-04-09, 21:29
  #7793
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Det kommer att bli en hård batalj, absolut. Men Arsenal FC kommer (som vanligt) att vinna den.

Som vanligt? De brukar inte gå till CL ?
Citera
2022-04-09, 21:35
  #7794
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Det kommer att bli en hård batalj, absolut. Men Arsenal FC kommer (som vanligt) att vinna den.
Som vanligt så missar arsenal cl.

Ska firas med champagne när du återigen har tippat ditt lag fel .
Citera
2022-04-09, 21:35
  #7795
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Det kommer att bli en hård batalj, absolut. Men Arsenal FC kommer (som vanligt) att vinna den.

130% är inte särskilt hårt. Är det ens en batalj?
Citera
2022-04-09, 21:36
  #7796
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Som vanligt? De brukar inte gå till CL ?
Nu syftade jag ju på Arsenal vs Spuds, och vi ger alltid lillebror stryk när det väl gäller.

Vilken Engelsk klubb tror du att det är som har gått till UCL flest ggr sedan 97, huh?
Citera
2022-04-09, 21:36
  #7797
Medlem
EnLitenFryss avatar
Nyss var Arsenal i förarsätet för fjärdeplatsen, nu är det Spurs som har det i egna händer tack vare bättre målskillnad. Momentum har skiftat på bara två matcher. Skoj när det lever kring alla streck.

Något som också är skoj är att dra sig till minnes alla tvärsäkra uttalanden som florerat på sistone:

Citat:
Tror dock att vi kommer att ta 3 ganska så enkla poäng hemma mot Brighton.... Brighton har varit i usel form över en längre tid, och vi kommer garanterat att få se ett revanschsuget Gunners-lag...

Citat:
men jag är som sagt helt säker på att vi kommer att ta 4:e platsen, och jag är allt annat än orolig för att vi ska missa den platsen till Spuds eller ngn annan icke-relvevant klubb.

Citat:
Och nej, jag överskattar inte Arsenal’s förmåga.

Citat:
Men som sagt, jag är redan helt säker på att Arsenal tar fjärdeplatsen.

Citat:
Jag tror att vi vinner med 2-1 borta mot Palace ikväll.

Citat:
Jag är dock 100% säker vilka lag det blir som slutar topp 4, och vilka lag det är som kommer att ockupera 1-4 platserna när sista omgången är spelad.

Mycket fotboll kvar att spela och det vänder som vi ser snabbt. Men det är fascinerande med sådan tvärsäkerhet, och att när det visar sig att man har 130% fel, så lär man sig inget till nästa gång utan kör på i samma hjulspår.
Citera
2022-04-09, 21:41
  #7798
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Nu syftade jag ju på Arsenal vs Spuds, och vi ger alltid lillebror stryk när det väl gäller.

Vilken Engelsk klubb tror du att det är som har gått till UCL flest ggr sedan 97, huh?

Ok, trodde du pratade om top 4, ja vem bryr sig om vilka som gått flest gånger dit ? Är det inte viktigare vem som vunnit den mest ? Ni har ju samma antal pokaler där (Arsenal och spurs).
Citera
2022-04-09, 21:50
  #7799
Medlem
Ser verkligen fram mot morgondagens toppmatch mellan City och Liverpool. Båda lagen är så bra och har så mycket skicklighet, så det är svårt att sia hur det går. Jag tycker att City i spel med boll känns lite säkrare, men Liverpools omställningar och målskytte är bättre. Undrar om Liverpool anpassar försvarsspelet eller om de fortsätter spela med "hög linje".
Citera
2022-04-09, 22:00
  #7800
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camelot
Ser verkligen fram mot morgondagens toppmatch mellan City och Liverpool. Båda lagen är så bra och har så mycket skicklighet, så det är svårt att sia hur det går. Jag tycker att City i spel med boll känns lite säkrare, men Liverpools omställningar och målskytte är bättre. Undrar om Liverpool anpassar försvarsspelet eller om de fortsätter spela med "hög linje".

Att Liverpool inte ska spela med en hög backlinje kommer nog aldrig hända , klopp brukar inte anpassa sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in