• 1
  • 2
2022-04-09, 00:50
Avstängd
ApanAbdullas avatar
https://samnytt.se/video-invandare-h...r-polismaffia/

I sociala medier cirkulerar videoklipp från Sergels torg i Stockholm som visar när en stor grupp invandrare protesterar mot att socialtjänsten ska ha omhänderagit deras barn. I videon syns flera personer filma när andra hetsar mot poliserna på platsen.

Kalla mig rasist bäst fan ni vill, men det är ingen skilland på ett djur och dessa människor, tror för övrigt ett djur är bättre.

Varför fortsätter våra politker att dalta med dessa drägg för?
Dom vill inte anpassa sig, dom har inga planer på att anpassa sig dom skiter i lagar och regler, nu kalla dom polisen för maffia.......

När fan skall det här ta slut?
Det här är livsfarliga individer som inte har nåt att göra i vårt land, det har dom bevisat sedan länge.
Socialdemokraterna borde skämmas!

Låt polisen få arbeta ge dom rätt verktyg och låt snuten slå ned på dessa jävla idioter!

Det bästa är ju dock att dom hungerstrejkar under fastmånaden ramadan
Senast redigerad av ApanAbdulla 2022-04-09 kl. 01:41.
Citera
2022-04-09, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ApanAbdulla
https://samnytt.se/video-invandare-h...r-polismaffia/

I sociala medier cirkulerar videoklipp från Sergels torg i Stockholm som visar när en stor grupp invandrare protesterar mot att socialtjänsten ska ha omhänderagit deras barn. I videon syns flera personer filma när andra hetsar mot poliserna på platsen.

Kalla mig rasist bäst fan ni vill, men det är ingen skilland på ett djur och dessa människor, tror för övrigt ett djur är bättre.

Varför fortsätter våra politker att dalta med dessa drägg för?
Dom vill inte anpassa sig, dom har inga planer på att anpassa sig dom skiter i lagar och regler, nu kalla dom polisen för maffia.......

När fan skall det här ta slut?
Det här är livsfarliga individer som inte har nåt att göra i vårt land, det har dom bevisat sedan länge.
Socialdemokraterna borde skämmas!

Låt polisen få arbeta ge dom rätt verktyg och låt snuten slå ned på dessa jävla idioter!
veka jävla poliser. invandrarna fattar ju att dom är biologiskt överlägsna och dominanta.
svensken är en vek liten fjolla i jämförelse. man ser här hur samhället kommer se ut om 10 år.
Citera
2022-04-09, 00:56
Avstängd
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlyEuropa
veka jävla poliser. invandrarna fattar ju att dom är biologiskt överlägsna och dominanta.
svensken är en vek liten fjolla i jämförelse. man ser här hur samhället kommer se ut om 10 år.
Nej jag tror inte invadrarna förstår vad dom håller på med, dom är mentalt efter.
Hade det här skett i Ryssland eller Kina hade dessa pack hittats i liksäckar, dom ger sig enbart på lätta offer och en nation som är så Liberal att du har full frihet att vara till och med en idiot.
Citera
2022-04-09, 00:58
Bannlyst
Citat:
Nej jag tror inte invadrarna förstår vad dom håller på med, dom är mentalt efter.
Hade det här skett i Ryssland eller Kina hade dessa pack hittats i liksäckar, dom ger sig enbart på lätta offer och en nation som är så Liberal att du har full frihet att vara till och med en idiot.

Om dom är mentalt efter så ska dom behandlas därefter, t ex ska dom gå fria från straff.
Du får liksom bestämma dig hur du vill ha det med alla dina eviga "hata invandrare"-trådar som du skapat ett helt konto för.
Citera
2022-04-09, 01:00
Avstängd
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yeo
Om dom är mentalt efter så ska dom behandlas därefter, t ex ska dom gå fria från straff.
Du får liksom bestämma dig hur du vill ha det med alla dina eviga "hata invandrare"-trådar som du skapat ett helt konto för.
Jag hatar inte invandrare, jag hatar inte araber heller men dessa människor vi har tagit hit är djur.
Och vadå bestämma mig hur jag vill ha det, jag tror majoriteten utav svenskarna är duktigt trötta på dessa människor men våra politiker låter det här ske inte vi folket.

Dessa vill bedriva knarkförsäljning samtidigt som dom vill ha sina barn kvar, och sedan kallar dom i vanlig ordning statsmakten och våra politiker för rasister......Patetiska, inget annat än patetiska är dom.

Ryssen hade slatt in pannan på dom alla.
Polackerna med där vågar dom inte skrika rasist.
Citera
2022-04-09, 01:04
Avstängd
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yeo
Liten 🧵Desinformationskampanjen mot socialtjänsten fortsätter.

I veckor har de "hungerstrejkat" på Segelstorg i Stockholm.

Nu har polisen bett dem att flytta sin bosättning från gatan efter klagomål.

Detta menar demonstranterna är emot deras yttrandefrihet.
Och så sitter dom och dricker kaffe och röker sitt skit samtidigt som dom "hungerstrejkar"
Haha lilla landet galet.

Polisen som lugnt och tålmodigt förklarat för dem varför de måste flytta på sig menar de är fascister. "Bara skrik fascist så löser sig resten"
Citera
2022-04-09, 01:05
Medlem
Citat:
Jag hatar inte invandrare, jag hatar inte araber heller men dessa människor vi har tagit hit är djur.
Och vadå bestämma mig hur jag vill ha det, jag tror majoriteten utav svenskarna är duktigt trötta på dessa människor men våra politiker låter det här ske inte vi folket.

Dessa vill bedriva knarkförsäljning samtidigt som dom vill ha sina barn kvar, och sedan kallar dom i vanlig ordning statsmakten och våra politiker för rasister......Patetiska, inget annat än patetiska är dom.

Ryssen hade slatt in pannan på dom alla.
Polackerna med där vågar dom inte skrika rasist.

men ryssar är kopplade anorlunda. dom har upplevt riktigt krig, dom år hårda. det är inte svenskar.

i sverige kommer det se ut så här. polisen är ett gäng med GTA spelande nördar som inte vågar ge sig in i riktiga konflikter. men det ser coolt ut med uniform iallafall. drömmen gick i uppfyllelse!

i ryssland stannar man folk i rusningstrafiken och avrättar dom med shotguns.

sverige är inte samma
Citera
2022-04-09, 01:07
Avstängd
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlyEuropa
men ryssar är kopplade anorlunda. dom har upplevt riktigt krig, dom år hårda. det är inte svenskar.

i sverige kommer det se ut så här. polisen är ett gäng med GTA spelande nördar som inte vågar ge sig in i riktiga konflikter. men det ser coolt ut med uniform iallafall. drömmen gick i uppfyllelse!

i ryssland stannar man folk i rusningstrafiken och avrättar dom med shotguns.

sverige är inte samma

Menar du att man först måste misshandla demonstranterna och invandrarna för att blattarna ska lugna ned sig?

Är det inte bättre med en lugn poliskår som försöker förklara lugnt och sansat eller erkände du precis att dessa människor inte går att hjälpa utan våld?
Citera
2022-04-09, 01:12
Avstängd
ApanAbdullas avatar
Lite kul det här att poliserna backar, och kommer tillbaka flera timmar efter att demonstranterna skulle ha tagit bort bosättningen. Polisen backar medan de skriker "Vi vill ha våra barn" och "Polisen misshandlar oss".

Samtidigt som dom skriker fasciter, när det är polisen som backar och ej dom haha.......Ibland tror man inte det är sant vad man ser i detta landet, att klanerna skickat dessa människor för att skrika av sig behöver man inte vara en raketforskare för att förstå.
Citera
2022-04-09, 09:41
Medlem
Snoppdoggydogs avatar
Vad är det med invandrare som gör att dom beter sig som vilda apor? Dom skriker och gapar och låter! Man skulle kunna tro att dom alla lider av hjärnskador?

Att man beter sig civiliserat är ett av dom mest basala sakerna man lär sig i barndomen. Det verkar saknas här!
Senast redigerad av Snoppdoggydog 2022-04-09 kl. 09:50.
Citera
2022-04-09, 09:54
Medlem
Silvrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppdoggydog
Vad är det med invandrare som gör att dom beter sig som vilda apor? Dom skriker och gapar och låter! Man skulle kunna tro att dom alla lider av hjärnskador?

Att man beter sig civiliserat är ett av dom mest basala sakerna man lär sig i barndomen. Det verkar saknas här!

Polisen backade, så invandrarnas beteende var ju framgångsrikt.
Citera
2022-04-09, 10:07
Medlem
LostinDarknesss avatar
Va fan, ge tillbaka dom deras barn om de inte har misshandlat dom och skicka ut dom.

Det här beteendet att polisen ska börja slå med batonger kommer bara leda till inbördeskrig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in