2022-04-08, 23:33
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Hur menar du att de uthängda har ”kommit undan”? Minst en har begått självmord, flera har blivit av med sitt arbete och stigmatiserats. Kallar du det att ”komma undan”?

Gäddorna försvinner i diskussionerna. Det stora problemet blir istället Patrik och Sara.
Ungefär som när folk, som inte har rent mjöl i påsen, skäller ut och spyr galla över poliskåren.
Det blir liksom polisen som är problemet.
Citera
2022-04-08, 23:35
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Vännen!
Jag skulle önska om jag får ödmjukt göra det, en återblick från en för lite uppmärksammad gädda. Har behov av dina spetsiga formuleringar
Det var ett trevligt behov!

Klart vi kan köra en

ÅTERBLICK!

Har en jag tycker har fallit i glömska. I kommentarsfältet påstås han glida omkring i en Porsche i Högsby och förnamnet kan skönjas. Jag lyckas dock inte bekräfta honom. Någon från underrättelsetjänsten här på Flashback kanske har bättre framgång. Det är helt enkelt dags för Trekants-Martins stund i det åtråvärda rampljuset - för denna månad.

https://dumpen.se/2022/01/20/5230/

Knack knack. Öppnar gör en spännande liten varelse, en sån där landgädda som söker flickor men även blir hård av gayporr. Han skriver också till flickan att han vill ses varje dag men säger till Sara att det var flickorna som ville träffa honom. Och logiken tilltar. Istället för en dickpic skickar han en bild på ett fuckyou-finger. Det moderna sättet att ragga ett barn på! Det är helt enkelt bara att ta lärdom av hur ett proffs agerar i peddosvängen.

En rolig detalj i chattloggen är när fiskaren skriver att poliser inte får luras för då kallas det brottsprivikation (sic!).

Tror ni det nonchalanta lilla rövhålet håller upp dörren lika avslappnat för gamla tanter, sådär fisförnämt med foten?

På han, klå han, flå han, slå han - stoppa peddot!

Edit: Fan, tror jag har honom. Han är inte skriven i Högsby utan i den närliggande orten Berga. Det borde räcka som ledtråd.
Senast redigerad av Lysturken 2022-04-08 kl. 23:53.
Citera
2022-04-08, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av System76
Det är skillnad om huruvida någon anklagas för något eller faktiskt gjort sig skyldig till något.

Det är uppenbart att dessa "gäddor" hoppades innerligt att få förgripa sig på ett barn och kommer inte lagen åt dom så gör det sociala stigmat det.

Vill man inte bli jagad av en flyförbannad pöbel så är valet väldig enkelt. Försökt dig inte ens på att förgripa dig på ett barn.

Skitenkelt

Jag har själv 4 ungar och kan gå i god för att några lagar och regler upphör ganska fort om dessa hamnar i något trångmål.

Men det här är något bara föräldrar och andra människor som är fyllda med riktig kärlek bara kan förstå.

Samhället är egentligen bara en överenskommelse människor sinsemellan och många skiter blanka fan i rättsäkerhet så fort ungar, framförallt ens egna är inblandade.

Ett barn som blir utsatt för ett övergrepp kan aldrig bli hel igen och inte fanns det någon rättsäkerhet för barnet när detta inträffade.

Återigen. Vill du inte bli uthängd på dumpen.se? Ge fan i ungarna...

Klart som fan att övergrepp mot barn är vidrigt, i dessa fall förekommer dock inga övergrepp och på andra sidan skärmen sitter vuxna från Dumpen som äcklar sig lika mycket genom att kalla sig själva för pedofilmammor som har incestuöst sex med barn. Det är vidriga grejer Dumpens "fiskare" skriver och dom har inte den blekaste aning vem som sitter på andra sidan skärmen, det kan lika gärna vara ett nyfiket barn som blir groomat.

Sedan blir det än mer bisarrt när två f.d missbrukare varav den ena har väldigt många fall i sitt brottsregister och grova brott som rattfylla.
Senast redigerad av Aloe-Blacc 2022-04-08 kl. 23:43.
Citera
2022-04-08, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pleurodes
Vad ska jag tro du är ju så förbannat aggressiv.
Du har fortfarande inte svarat på varför du bryr dig så mycket när du inte ens är kvar i landet.
Vet inte om jag bryr mig så mycket vad dessa organisationer tycker, all heder dock åt vad dom arbetar med men uppenbarligen räcker det ju inte.

Jag bryr mig för jag värnar om det svenska rättsystemet väldigt mycket, det är vad som gör Sverige till ett civiliserat och modernt land. En pöbel driven av två f.d missbrukare varav en är har ett långt kriminellt förflutet är bisarrt på alla sätt när man agerar polis, åklagare och domstol och sidosätter vårt rättsystem. Som sagt, även yrkesprofessionella, seriösa organisationer och rättsväsendet tar avstånd från Dumpen. Kvar blir ni i pöbeln som kör rättsäkerheten i botten.
Citera
2022-04-08, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Klart som fan att övergrepp mot barn är vidrigt, i dessa fall förekommer dock inga övergrepp och på andra sidan skärmen sitter vuxna från Dumpen som äcklar sig lika mycket genom att kalla sig själva för pedofilmammor som har incestuöst sex med barn. Det är vidriga grejer Dumpens "fiskare" skriver och dom har inte den blekaste aning vem som sitter på andra sidan skärmen, det kan lika gärna vara ett nyfiket barn som blir groomat.

Sedan blir det än mer bisarrt när två f.d missbrukare varav den ena har ett väldigt många fall i sitt brottsregister och grova brott som rattfylla.

Hade det varit ett riktigt barn som stämt träff med dessa gäddor så hade ett övergrepp skett garanterat.

Det är som att skalla en tegelvägg detta...

Låt bli barnen! Det som väcks inom människor när barn far illa kan få människor att elda ner rubbet. Vad är det som är så svårt att förstå med detta?

Du pratar om rättssamhället. Rättssamhället har svikit och sviker än idag väldigt många barn.

Fortsätter det på detta viset så kommer det inte finnas något rättsamhälle kvar i slutändan. Folk kommer tröttna och innan vi vet ordet så kommer folk istället för att bara bli trakasserade bli mördade istället.

Dumpen.se gör i det långa loppet inte bara våra barn en stor tjänst, utan även pedofilerna och hebefilerna. Något är jävligt trasigt i en vuxen individ som vill idka samlag med ett barn och om det någonsin blir det minsta acceptabelt eller ens förståeligt så kan vi riva samhällskontraktet redan nu.

Om någon finner ungar sexuellt attraktiva är något jag skiter i. Däremot om personen ifråga försöker eller lyckas förverkliga sina fantasier så pratar vi om något helt annat.

Barnen är mänsklighetens framtid. Dagen jag blev förälder var dagen då ALLT slutade handla om mig och ALLT handlar om barnet. Hur i helvete har man ens mage att gaffla om rättssamhället eller rättsäkerhet när dessa gäddor uppenbarligen haft uppsåtet att förstöra barnen och därmed urholka mänsklighetens framtid?

Det är jävligt allvarliga saker vi pratar om här och dumpen.se fungerar som en ventil och kommer förhindra pedofiler/hebefiler (dom som väljer att låta bli pga dumpen.se) att inte bara förstöra många barns liv utan även sina egna.
Senast redigerad av System76 2022-04-09 kl. 00:19.
Citera
2022-04-08, 23:55
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av System76
Det är skillnad om huruvida någon anklagas för något eller faktiskt gjort sig skyldig till något.

Det är uppenbart att dessa "gäddor" hoppades innerligt att få förgripa sig på ett barn och kommer inte lagen åt dom så gör det sociala stigmat det.

Vill man inte bli jagad av en flyförbannad pöbel så är valet väldig enkelt. Försökt dig inte ens på att förgripa dig på ett barn.

Skitenkelt

Jag har själv 4 ungar och kan gå i god för att några lagar och regler upphör ganska fort om dessa hamnar i något trångmål.

Men det här är något bara föräldrar och andra människor som är fyllda med riktig kärlek bara kan förstå.

Samhället är egentligen bara en överenskommelse människor sinsemellan och många skiter blanka fan i rättsäkerhet så fort ungar, framförallt ens egna är inblandade.

Ett barn som blir utsatt för ett övergrepp kan aldrig bli hel igen och inte fanns det någon rättsäkerhet för barnet när detta inträffade.

Återigen. Vill du inte bli uthängd på dumpen.se? Ge fan i ungarna...

Tänker detsamma. Men sett till det. Men det är ju många ungar som skit händer, och extremt få som just gör det där av föräldrar ifråga. Skiter i lagen, tar den i egna händer. Straffar idioten själva. Kan ju inte vara som att alla dessa ungars föräldrar som skit händer inte är ok. Inte sådana som innan kanske tänkte exakt samma sak? Men ändå om saker händer inte gör något. För de är inte galna, de håller sig och litar på lagen.
Citera
2022-04-09, 00:04
Medlem
Subterraneans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Fy fan, ska denna dåre alltså vara den som ska agera polis och prata om att utsätta andra för risk? Hennes fall av olovlig körning, narkotikabrott, rattfylla och brott mot knivlagen har ju absolut inte satt någon annan i risk, jo tjena.

Så följande har Sara i sitt brottsregister:

- 5 fall av olovlig körning
- 9 fall av snatteri
- 17 fall av narkotikabrott
- 2 fall av rattfylleri
- 2 fall av brott mot knivlagen

Och dessa domar är fram till 2018, alltså inte alls längesen.

Hon får fortfarande vara min mamma.
Hon har väl inte dödat eller skadat någon?
Citera
2022-04-09, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Subterranean
Hon får fortfarande vara min mamma.
Hon har väl inte dödat eller skadat någon?

Nej det har hon inte.

Dessa människor förstår inte och kan inte se skillnad på att sätta sig bakom ratten drogpåverkad pga en trasig uppväxt med allt vad det innebär mot att begå ett övergrepp på ett barn med vetskapen om hur fel det är.

Det är något som inte riktigt lirar som det ska i skallen på dessa. Lovar dig att dessa sitter som frågetecken när din mamma får alla lyckönskningar i världen och pepp för hennes livsval iom dumpen.se.

Håller tummarna för att din mamma finner ro en dag i sig själv (om hon inte redan gjort det). Det förtjänar hon, Patrick, du och alla offer genom tiderna.

Idioterna greppar efter halmstrån för att dom vet innerst inne att det är kört och lekstugan är det slut med.
Senast redigerad av System76 2022-04-09 kl. 00:28.
Citera
2022-04-09, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Tänker detsamma. Men sett till det. Men det är ju många ungar som skit händer, och extremt få som just gör det där av föräldrar ifråga. Skiter i lagen, tar den i egna händer. Straffar idioten själva. Kan ju inte vara som att alla dessa ungars föräldrar som skit händer inte är ok. Inte sådana som innan kanske tänkte exakt samma sak? Men ändå om saker händer inte gör något. För de är inte galna, de håller sig och litar på lagen.

Det kan nog stämma. Men vi är också många därute som själva varit med om ett eller annat och redan vid unga år fått stå på ens egna ben. Känslan av att "rättvisa är något för alla andra och inte mig" tror jag en del delar.

Men många lever i en illusion. "Om man inte sköter sig så kommer polisen och tar dig". Det hjälper en föga om någon försöker våldta, misshandla eller rentav dräpa dig inte sant? Jag menar... När polisen är på plats så är det redan för sent. Precis som det redan är för sent för barnet som blivit utnyttjad att gärningsmannen får sitta av några år på kåken, lipa över hur synd och oförstådd vederbörande är.

Pedofili/hebefil är en av dom få saker jag ställer mig bakom som ska bekämpas innan ens brottet är ett faktum och det gör dumpen.se väldigt bra.

Edit: Grooming enkom tycker jag är skäl nog för att implementera ett krav på legitimation för att kunna ta sig ut på internet och använda sig av appar där man kommunicerar med andra människor. Ungar ska inte ens ha möjlighet att kommunicera online, porrsurfa, slösurfa eller söka på "knulla" via Google.

Ungarna kan kommunicera med varandra i spelen, även där så måste det ställas krav på spelmakarna och moderering i chatten.

Internet i kombination med mobiltelefonen blev ett jävla sänke för hela mänskligheten...

Hur många mår bra idag? Och hur många "porrskadade" individer har slagit in på banan pedofili/hebefili pga porren?

Nu verkar Milfs och styvsystrar/bröder ligga på topp. Men jävligt länge var "barely legal" överhängande störst online för bara några år sedan. Mycket av det har nog avhjälps med skärpta lagar, frågan är bara om det det inte var för sent?
Senast redigerad av System76 2022-04-09 kl. 00:57.
Citera
2022-04-09, 00:39
Medlem
Tråden har spårat ur. Sjöberg drar en lina kokain på krogtoan (det är ok och klassiskt). Polisen griper hen, hen radar upp bortförklaringar. Patrik har aldrig sniffat, hen ska ju vara front för en ungdomsorganisation emot narkotika. Kokainpåse i byxan Polisen-Patrik Sjöberg 3-0

Patrik Sjöberg 2.0. Deklaration är något Patrik gärna undviker. Nolltaxering i alla ära men miljoner utomlands

Patrik sätter dit nån fet Svenne som är pedofil med all rätt men hens deklaration borde detaljgranskas fr 1982. Spontangissning är att Patrik inte betalt och gjort rätt för sig alls. Jetsetliv men var är skatten?

Vi väntar även på Dumpens uthängningar i förorten? - Dom kommer aldrig
Citera
2022-04-09, 00:42
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Det var ett trevligt behov!

Klart vi kan köra en

ÅTERBLICK!

Har en jag tycker har fallit i glömska. I kommentarsfältet påstås han glida omkring i en Porsche i Högsby och förnamnet kan skönjas. Jag lyckas dock inte bekräfta honom. Någon från underrättelsetjänsten här på Flashback kanske har bättre framgång. Det är helt enkelt dags för Trekants-Martins stund i det åtråvärda rampljuset - för denna månad.

https://dumpen.se/2022/01/20/5230/

Knack knack. Öppnar gör en spännande liten varelse, en sån där landgädda som söker flickor men även blir hård av gayporr. Han skriver också till flickan att han vill ses varje dag men säger till Sara att det var flickorna som ville träffa honom. Och logiken tilltar. Istället för en dickpic skickar han en bild på ett fuckyou-finger. Det moderna sättet att ragga ett barn på! Det är helt enkelt bara att ta lärdom av hur ett proffs agerar i peddosvängen.

En rolig detalj i chattloggen är när fiskaren skriver att poliser inte får luras för då kallas det brottsprivikation (sic!).

Tror ni det nonchalanta lilla rövhålet håller upp dörren lika avslappnat för gamla tanter, sådär fisförnämt med foten?

På han, klå han, flå han, slå han - stoppa peddot!

Edit: Fan, tror jag har honom. Han är inte skriven i Högsby utan i den närliggande orten Berga. Det borde räcka som ledtråd.

Tack lysturk!

Älskade denna som skulle våldta inte bara en utan två barn o skulle anmäla Sara för att hon knackade på hans rum.

Diskussionen med länsman
Jo jag skulle våldta två barn men sen kom Sara dit o det kändes så dumt
Citera
2022-04-09, 00:44
Medlem
Jasmine4556s avatar
Fan vad ni snackar skit om Sara. Oavsett hennes bakgrund är hon idag en fantastiskt modig kvinna som kämpar för någonting bra.

Ni som ens försöker jämföra hennes register med att våldta barn är ju helt störda i huvudet.
Hoppas karma tar er alla.

Heja Sara!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in