• 2
  • 3
2021-05-12, 15:10
Medlem
Kanske inte borde svara eftersom titeln innehåller ordet "gaykille" men jag har ett kk som är trovärdig och sexig crossdresser och vi ses ibland. Hon är dominant/aktiv och knullar mig. För mig är är njutningen psykologisk och inte så mycket fysisk. Skulle dock aldrig kunna ha sex med henne när hon ser ut som en kille.
Citera
2021-05-16, 00:46
Medlem
Första gången jag blev påsatt var delad. Så skönt att känna en kuk mellan skinkorna men ändå så ont då man var otränad.
Nu för tiden är det bara skönt.

Hamnade i situationen då jag var så sugen på en kille som gjorde mig så otroligt kåt.
Citera
2021-05-16, 13:16
Medlem
Skulle aldrig låta nån bög knulla mig men jag lät en suga mig en gång, han va grymt bra på det tills han körde ner min kuk i sin hals och började hosta så hans skäggstubb rev mig på låren, då slaknade jag och drog upp byxorna
Citera
2021-08-07, 18:52
Medlem
Panzeradlers avatar
Haha, att som heterosexuell man låta sig bli rövknullad av vem det än må vara är ju en styggelse. Men sen finns det ju folk som trots sin läggning kan tänka sig att pröva uppenbarligen.
Citera
2022-02-16, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jhes
Skulle aldrig låta nån bög knulla mig men jag lät en suga mig en gång, han va grymt bra på det tills han körde ner min kuk i sin hals och började hosta så hans skäggstubb rev mig på låren, då slaknade jag och drog upp byxorna

Haha 😂 Du är van vid slemmiga mjuka knappt kännbara avsugningar från tjejer. Numer om en tjej erbjuder sig att suga så tackar jag nej, kan jag lika gärna runka själv. Om en rejäl skäggig maskulin karl däremot erbjuder sig.. 😉 Finns inget sexigare än att känna skägget /stubben riva mot buken när han nästan kvävs av min stenhårda kuk långt ner i halsen.
Citera
2022-04-07, 22:55
Medlem
sissybimbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Electro-Twink
Jag vill höra från er heterokillar hur ni upplevde det första gången ni blev knullade av en gaysnubbe?

Hur hamnade ni i situationen? Vilka tankar snurrade i skallen? Blev ni kåta?

Har faktiskt inte blitt knullad ännu. Men har sugit en del män (är man själv, bilden är jag när jag e uppklädd som tjej.)

Första gången var på en porrklubb. Måste erkänna att ja bangade efter en stund och smet. Men man lär sig.
Citera
2022-04-08, 21:26
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Electro-Twink
Jag vill höra från er heterokillar hur ni upplevde det första gången ni blev knullade av en gaysnubbe?

Hur hamnade ni i situationen? Vilka tankar snurrade i skallen? Blev ni kåta?

Min dåvarande flickvän var en så kallad "faghag" och drog med sig hem en gaykille en natt som tände på mig och hade stalkat mig en tid, för att vi skulle experimentera lite, tyckte hon. Var en hel del sprit och lite annat starkare inblandat kan man väl säga, men man kan nog sammanfatta det med att själva påsättningen kändes ganska skön ändå efter att tjejen rimmat mig länge så jag var ganska skönt full och avslappnad. Gillade väl speciellt den där konstiga avslappnade känslan i kroppen efter gaykillen bökat med kuken ett tag, kan väl bäst jämföras med den där positiva avslappnade känslan man har i kroppen efter man varit på toa och släppt en riktigt stor nummer två...
men nu för tiden får det bli dildo ibland istället medan jag runkar då jag är lite rädd för att hamna i nån sorts slippery-slope spiral om jag låter en gay sätta på mig igen och börjar vänja mig vid njutning av kuk så att säga...
Senast redigerad av MrMario 2022-04-08 kl. 22:06.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in