Citat:
Ursprungligen postat av
Electro-Twink
Jag vill höra från er heterokillar hur ni upplevde det första gången ni blev knullade av en gaysnubbe?
Hur hamnade ni i situationen? Vilka tankar snurrade i skallen? Blev ni kåta?
Min dåvarande flickvän var en så kallad "faghag" och drog med sig hem en gaykille en natt som tände på mig och hade stalkat mig en tid, för att vi skulle experimentera lite, tyckte hon. Var en hel del sprit och lite annat starkare inblandat kan man väl säga, men man kan nog sammanfatta det med att själva påsättningen kändes ganska skön ändå efter att tjejen rimmat mig länge så jag var ganska skönt full och avslappnad. Gillade väl speciellt den där konstiga avslappnade känslan i kroppen efter gaykillen bökat med kuken ett tag, kan väl bäst jämföras med den där positiva avslappnade känslan man har i kroppen efter man varit på toa och släppt en riktigt stor nummer två...
men nu för tiden får det bli dildo ibland istället medan jag runkar då jag är lite rädd för att hamna i nån sorts slippery-slope spiral om jag låter en gay sätta på mig igen och börjar vänja mig vid njutning av kuk så att säga...