• 1
  • 2
2021-04-27, 15:56
Medlem
Jag vill höra från er heterokillar hur ni upplevde det första gången ni blev knullade av en gaysnubbe?

Hur hamnade ni i situationen? Vilka tankar snurrade i skallen? Blev ni kåta?
Citera
2021-04-27, 15:58
Medlem
ReiseReises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Electro-Twink
Jag vill höra från er heterokillar hur ni upplevde det första gången ni blev knullade av en gaysnubbe?

Enda gången det skulle hända vore med en shemale under en blött natt i Thailand.
Citera
2021-04-27, 16:06
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Av naturliga skäl så blir det nog inte så många svar i den här tråden..
Citera
2021-04-27, 16:24
Bannlyst
Har endast blivit påsatt med strapon, men det var en jävla karusell
Citera
2021-04-27, 16:26
Medlem
Intressant tråd. Själv har jag inte kommit i ett sådant läge men vet en som kom hem med en ladyboy i tron om att han fått en tjej med sig. Han körde ändå vidare bara för att testa. Gick tydligen bra.
En annan kille jag känner + en ytterligare bekant var också i asien och körde på hårt. Det ska tydligen ha hänt något en natt som ingen kan förklara. Båda ska ha beställt tjejer till rummet (varsitt rum) och sen hade allt blivit tyst resten av natten ifrån hans sida.
Citera
2021-04-27, 18:48
Medlem
heffaheffas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Själv har jag inte kommit i ett sådant läge men vet en som kom hem med en ladyboy i tron om att han fått en tjej med sig. Han körde ändå vidare bara för att testa. Gick tydligen bra.
Det handlar alltså om din "kompis", eller hur?
Citera
2021-04-27, 20:33
Medlem
webbutvecklarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Electro-Twink

Haha, hoppas en av mina polare som hänger på detta forum, ser och svarar på denna tråd. Han är hetero, men jag satte på honom ett par gånger för tio år sen eftersom han ville prova och båda ville det, och han gillade faktiskt det, men insåg att han gillar tjejer. Han ångrar dock inte det! 😂
Citera
2021-05-06, 22:46
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av webbutvecklaren
Haha, hoppas en av mina polare som hänger på detta forum, ser och svarar på denna tråd. Han är hetero, men jag satte på honom ett par gånger för tio år sen eftersom han ville prova och båda ville det, och han gillade faktiskt det, men insåg att han gillar tjejer. Han ångrar dock inte det! 😂

Har en heteropolare som testade en gång i sin ungdom för att testa på med en gemensam bekant-till-bekant - han sa att det gick väl men var rätt "mekaniskt" för hans del och "inte för honom" men att det var trevligt att spendera en kväll med nån som bevisligen blev dyngkåt av det hela och att kramandet efteråt var gött.
Citera
2021-05-08, 23:38
Medlem
webbutvecklarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Har en heteropolare som testade en gång i sin ungdom för att testa på med en gemensam bekant-till-bekant - han sa att det gick väl men var rätt "mekaniskt" för hans del och "inte för honom" men att det var trevligt att spendera en kväll med nån som bevisligen blev dyngkåt av det hela och att kramandet efteråt var gött.
Härligt att höra att han inte tyckte det illa om det iallafall, men allt kan ju inte falla en i smaken. Man bör ju testa allt minst en gång i livet innan man förkastar det 😋
Citera
2021-05-10, 09:08
Medlem
Vet inte har aldrig hänt och kommer aldrig hända
Citera
2021-05-10, 14:01
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blacksune
Vet inte har aldrig hänt och kommer aldrig hända
Nej, hela frågeställningen är fel... Om man blir påsatt av en man så är man åtminstone, per definition, bisexuell och därmed är ju frågan fel. En heterosexuell man blir inte påsatt av en annan man.
Citera
2021-05-10, 16:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Nej, hela frågeställningen är fel... Om man blir påsatt av en man så är man åtminstone, per definition, bisexuell och därmed är ju frågan fel. En heterosexuell man blir inte påsatt av en annan man.

Man kan tänka sig det som ett experiment, liknande att sälja bögsex av ekonomiska skäl. Men är det mer än ett experiment så är det ju en annan sak.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in