Citat:
Ursprungligen postat av
muskelstal
Om du är en MÄNNISKA sluta prata som en jävla idiot/ Orch. Lär ju va exakt din mentalitet Ryssarna har innan de dödar Ukrainare. Visa lite värdighet, sluta uttryck dig som en Ryssk debil. Det vi måste göra är att döma Ryssarna i en rättegång och visa det Rysskafolket vi är bättre och värdigare. Annars kommer vi vara exakt samma pratask som Ryssen. Vi är bättre
Kolla inlägget jag citerade. Speglade hans inlägg: "Vem bryr sig?"
Jag bryr mig. Jag bryr mig jävligt mycket. Och jag är trött på att rysstrollen ska bemötas vänligt och civiliserat när de inte ger det tillbaka. Jag tror att det finns fina och bra ryssar. Har ett par kompisar själv. Men de som sitter och ljuger och vilseleder folk med helt idiotiska bortförklaringar eller "ursäkter" för varför de våldtar och mördar barn och civila är inte människor. De är djur, och världen vore bättre utan dem. Kan du inte se det? Jag hade aldrig sagt detta till någon med empati. Det är psykopater som skriver här. De tillför inte världen någonting mer än ondska. Vanliga ryssar som inte gillar kriget är givetvis människor som oss andra.
Skulle du kunna tänka dig att sitta här och ursäkta och bortförklara våldtäkter på barn, massmord på oskyldiga civila, tortyr och ödeläggelse så förstår jag varför du försvara dem. Annars gör jag det inte. De ljuger ju hela tiden, de använder sina fyra fritid (eller ev. arbetstid haha) åt att försvara de här monstren.
Det är som att följa Nazityskland i realtid och du tycker att jag ska vara lite snäll?????