Flashback bygger pepparkakshus!
2022-04-08, 18:19
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Någon annan som får lite Mama issues när de ser Sara in action?

WTF ?? näää, får du det ?

Vill du att hon vaggar dig till sömns samtidigt som du får tutten ?
Citera
2022-04-08, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
Sanningen är att enligt forskning så har 90 % av alla män en attraktion till tonårs tjejer lagligt eller ej. Det kommer vi aldrig komma ifrån.

Spelar ingen roll vad moralen säger eller vad lagen säger.Finns hur mycket som helst att läsa om detta. Att vara attraherad av någon som uppnått könsmogen ålder sågs absolut inte som något konstigt för bara cirka 50 år sedan. Mer eller mindre. Idag är hela samhället emot någon som bara ha naturliga instinkter.

Så länge de inte förekommer tvång vad är problemet?Pedofiler är de som tänder på dem som inte nått könsmognad ännu. De är sjukt ja, onaturligt också.Dock kan man inte kalla de flesta som hängs ut i dumpen för pedofiler.Är de svårt för folk att förstå att de är en naturlig attraktion som i alla tider inte varit något problem. Sätta lagar på fullt normala attraktioner folk har. Hur kommer de se ut om 10-20 år kommer sådana som Sara och Patrik jaga dem som vill träffa någon under 25?😂 För i vissa länder snackas de om att höja ålder för samtycke till 20-25. Ja skojar inte.Märker inte folk att vi blir hjärntvättade och tvingas gå emot våran sanna natur?För hundra år sedan va byxmyndigheten 13-14 sedan 15 i många länder har den höjts till 18 ibland till och med 20. Fatta att sitta i fängelse för att man legat med någon under 25.Då får Patrik Sjöberg själv se upp me vart han doppar sig..ja tycker att så länge de är frivilligt ifrån båda hållen ska ingen bry sig om vilka man ligger med så länge personen ifråga är könsmogen ålder.

Jag tycker också det är rena häxjakten. Nog för att pedofili när någon förgriper sig på barn är fruktansvärt.
Men när en yngre man, 29 var han väl, visserligen en rätt obehaglig typ som skrev att han skulle möblera om ansiktet på "tjejens" (Saras) fd "pojkvän", var intresserad av en femtonårig flicka, så kan jag tycka att det går för långt. När jag var i den åldern hängde man ju med äldre killar, inget konstigt med det. Kanske inte Der bästa sällskapet, men pedofili, knappast. Dessutom var det Sara som hela tiden ville få honom att prata sex, trots hans tvekan. Helt sanslöst. Man har ingen medkänsla alls med de personer man jagar, "ändamålen helgar medlen". Dessutom dem aggressiva hånfulla ton man har mot sina offer (ja jag förstår att dessa gäddor i många fall verkligen förgripit sig eller är beredda att förgripa sig på barn och själva är förövare). Men att kasta sig över någon så som Sara och Patrik gör, påminner mycket om mobbning. Förvånade mig inte när jag läste att Sara är fd kriminell. Man hade kunnat prata med gäddorna i en normal samtalston. Visst förstår jag upprördheten men känslorna borde inte ta över. Då agerar man oprofessionellt.
Citera
2022-04-08, 18:22
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snivlem
WTF ?? näää, får du det ?

Vill du att hon vaggar dig till sömns samtidigt som du får tutten ?

Nja, hon får gärna steka mig lite pannkakor först. Men ja, något åt det hållet. Kritisk mot Dumpen men hon utstrålar helt klart värme så där som bara kvinnor kan.
Citera
2022-04-08, 18:28
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Nja, hon får gärna steka mig lite pannkakor först. Men ja, något åt det hållet. Kritisk mot Dumpen men hon utstrålar helt klart värme så där som bara kvinnor kan.

ah ok jo moderlig värme finns där allt det kan jag gå med på...

Men hon känns väääl övertygad om sin egen uggle-klokhet och det stör mig lite
Citera
2022-04-08, 18:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Jag tycker också det är rena häxjakten. Nog för att pedofili när någon förgriper sig på barn är fruktansvärt.
Men när en yngre man, 29 var han väl, visserligen en rätt obehaglig typ som skrev att han skulle möblera om ansiktet på "tjejens" (Saras) fd "pojkvän", var intresserad av en femtonårig flicka, så kan jag tycka att det går för långt. När jag var i den åldern hängde man ju med äldre killar, inget konstigt med det. Kanske inte Der bästa sällskapet, men pedofili, knappast. Dessutom var det Sara som hela tiden ville få honom att prata sex, trots hans tvekan. Helt sanslöst. Man har ingen medkänsla alls med de personer man jagar, "ändamålen helgar medlen". Dessutom dem aggressiva hånfulla ton man har mot sina offer (ja jag förstår att dessa gäddor i många fall verkligen förgripit sig eller är beredda att förgripa sig på barn och själva är förövare). Men att kasta sig över någon så som Sara och Patrik gör, påminner mycket om mobbning. Förvånade mig inte när jag läste att Sara är fd kriminell. Man hade kunnat prata med gäddorna i en normal samtalston. Visst förstår jag upprördheten men känslorna borde inte ta över. Då agerar man oprofessionellt.

Precis häxjakter på fullt normala människor, opassande kanske de är i dagens känsliga samhälle ja kanske. Fast att kalla de för pedofiler och hänga ut dem är inte rättvist. Särskilt ej emot deras familjer. Såhär ser jag de så länge en person som är könsmogen är sexuellt aktiv själv ska de inte spela roll vem hen vill vara me.Då har folk rätt tycka de är fel fast inget ska vara olagligt om båda är med på de. Det är att ta folks frihet ifrån dem. Låt människor välja. Förutom pedofileri då, de bör va olagligt. Dock borde de ej existera då de ej är naturligt men i med att de faktiskt existerar så ja pedofileri borde vara straffbart som de är. Och om möjligt bör de få hjälp. Fast att kalla någon för pedofil som tittar åt en tonårs tjejs håll är långt ifrån rätt. Som sagt tycka de är fel och omoraliskt är en sak fast inte ska man få livet förstört för något som alla män har även om de förnekar de. En attraktion till tonårs tjejer. Även kvinnor i alla åldrar tittar säkert på tonårs killar på sommaren och de är inget fel i de. Låt folk göra vad de vill med vem de vill så länge de är via samtycke. Killar som tjejer.
Citera
2022-04-08, 18:42
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
Precis häxjakter på fullt normala människor, opassande kanske de är i dagens känsliga samhälle ja kanske. Fast att kalla de för pedofiler och hänga ut dem är inte rättvist. Särskilt ej emot deras familjer. Såhär ser jag de så länge en person som är könsmogen är sexuellt aktiv själv ska de inte spela roll vem hen vill vara me.Då har folk rätt tycka de är fel fast inget ska vara olagligt om båda är med på de. Det är att ta folks frihet ifrån dem. Låt människor välja. Förutom pedofileri då, de bör va olagligt. Dock borde de ej existera då de ej är naturligt men i med att de faktiskt existerar så ja pedofileri borde vara straffbart som de är. Och om möjligt bör de få hjälp. Fast att kalla någon för pedofil som tittar åt en tonårs tjejs håll är långt ifrån rätt. Som sagt tycka de är fel och omoraliskt är en sak fast inte ska man få livet förstört för något som alla män har även om de förnekar de. En attraktion till tonårs tjejer. Även kvinnor i alla åldrar tittar säkert på tonårs killar på sommaren och de är inget fel i de. Låt folk göra vad de vill med vem de vill så länge de är via samtycke. Killar som tjejer.

Om du haft en 14-årig dotter hade du velat att hon blivit påsatt av någon 50 + lastbilschaufför i soprummet på Rasta i Hudiksvall?
Citera
2022-04-08, 18:43
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn

Ja de drar ju säkert in en del swish och övriga sponsorpengar, de är nog båda i behova av dessa "gåvor" för sin överlevnad.

Då spelar ju inte oskyldigas lidande någon roll när det finns pengar att hämta.

Bara "gäddan" fångas och cashen till Sara och Patrik ramlar in.

Det är väl ingen som tror att de gör det här ned dumpen för att de hatar pedofiler?

Andra intressen väger tyngre även om dessa gubbar är fula fiskar och behöver en käftsmäll så skitet dumpen egentligen i vem som gör vad.

De har hittat en nisch och lättfångade fiskar.
Citera
2022-04-08, 18:46
Medlem
anomaligns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Många av gäddorna är kicksökare och missbrukare. När ruset sätter in kan inte rädsla eller förnuft stoppa dem. Därav det ologiska och vanvettiga beteendet trots att vissa av dem inhyser en hög intelligensgrad.

Ja. Psykopater/narcissister (vilket jag tror att många gäddor är) har i regel högriskbeteende tillsammans med låg eller obefintlig empati. De bryr sig inte så mycket om när de skadar andra, men de tycker oerhört mycket synd om sig själva när deras sviniga beteende till sist leder till tråkiga konsekvenser som drabbar dem. Då ångrar de sig jättemycket
Citera
2022-04-08, 18:48
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anomalign
Ja. Psykopater/narcissister (vilket jag tror att många gäddor är) har i regel högriskbeteende tillsammans med låg eller obefintlig empati. De bryr sig inte så mycket om när de skadar andra, men de tycker oerhört mycket synd om sig själva när deras sviniga beteende till sist leder till tråkiga konsekvenser. Då ångrar de sig jättemycket

Så är det. Mycket skam, i alla fall om vi pratar narcissister psykopater skiter i vilket, när de åker dit men samtidigt noll samvete över dem de skadar.
Citera
2022-04-08, 18:49
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Facebook är liksom det ultimata måttet på en människas värde och sociala status. Händer något märks allt på Facebook först.

Så att han ännu ej ställt in sin Facebook betyder att han är intagen på psykiatrisk anstalt, eller så har han helt enkelt kastat in handduken.

Precis. Startade på när jag såg det först 230 vänner.

Frugan står inte heller kvar som gift.

Japp frågan är varför FB är kvar. För att lindra det något är det ju bra att släcka ner det som går. Men han kanske bara skiter i det alternativt är inlagd.
Citera
2022-04-08, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Ja de drar ju säkert in en del swish och övriga sponsorpengar, de är nog båda i behova av dessa "gåvor" för sin överlevnad.

Då spelar ju inte oskyldigas lidande någon roll när det finns pengar att hämta.

Bara "gäddan" fångas och cashen till Sara och Patrik ramlar in.

Det är väl ingen som tror att de gör det här ned dumpen för att de hatar pedofiler?

Andra intressen väger tyngre även om dessa gubbar är fula fiskar och behöver en käftsmäll så skitet dumpen egentligen i vem som gör vad.

De har hittat en nisch och lättfångade fiskar.

Hur mycket pengar får dom in?
Citera
2022-04-08, 18:50
Medlem
goofers avatar
Citat:
Om du haft en 14-årig dotter hade du velat att hon blivit påsatt av någon 50 + lastbilschaufför i soprummet på Rasta i Hudiksvall?

En normal och någorlunda funtad tonåring går inte med på det.

Därför är det så förvånande att dessa fiskar biter på ett uppenbart bete.

Men utan dumpens bete skulle inga fiskar få tag i tjejer och således går tjejerna säkra.

Svagsinta kåta och ovanligt lättlurade män som går på bluffen.

Nen därifrån anklaga dem för våldtäkt och förstöra livet för deras familjer är steget långt.

Men för dumpen och den unga, känslostyrda och obildade pöbeln här spelar det ingen roll bara man lyckas lura någon till ett fakat möte.

Återigen har pundar Sara och kokain Patrik rent mjöl i sitt bagage?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in