2022-04-08, 09:26
Medlem
ODZ gör nu en ny entré med spelning över deras vanliga "stage"!

Nu har de bokat en egen färja - med några andra band också såklart.

Färjan kommer att vara den 29:e April, samt efterfest på i Rejvskogen utanför stockholm (tror jag). Den 30:e April!

Det kommer nog att knarkas en del på denna färja plus på efterfesten

Länk till deras video: https://www.youtube.com/watch?v=GTGG...ab_channel=ODZ
Citera
2022-04-08, 11:29
Medlem
Fan va fett, I'll be there!
Citera
2022-04-08, 15:50
Medlem
GeleZachas avatar
Klart det kommer knarkas, Silja Lines så kallade narkotikahundar är ett skämt

Riktigt taggad på detta, ska försöka få med alla polare bara
Citera
2022-04-08, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adenise
Fan va fett, I'll be there!

Citat:
Ursprungligen postat av GeleZacha
Klart det kommer knarkas, Silja Lines så kallade narkotikahundar är ett skämt

Riktigt taggad på detta, ska försöka få med alla polare bara
Fan va gött att höra boys! Samma här! Måste ju meddela mina kära FB bröder till detta legendariska evenemang!

Men frågan bli ju då, vad lallar ni med er när det kommer till trolldryck och dunderhonung?

För mig blir det förmodligen söta E:va såklart. Sen brorsan SNABB får nog också komma med!

Bästa tips för att få med på färjan? I snusdosan kanske, eller vad anser ni?
Citera
2022-04-08, 15:59
Medlem
GeleZachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xile
Fan va gött att höra boys! Samma här! Måste ju meddela mina kära FB bröder till detta legendariska evenemang!

Men frågan bli ju då, vad lallar ni med er när det kommer till trolldryck och dunderhonung?

För mig blir det förmodligen söta E:va såklart. Sen brorsan SNABB får nog också komma med!

Bästa tips för att få med på färjan? I snusdosan kanske, eller vad anser ni?
Kommer nog poppa E på rejvet och köra ladd ombord

Jag hade marijuana med i jackfickan förra kryssningen och hundarna reagerade inte, så snusdosa inpackad i x antal plastpåsar så tror jag man är safe
Citera
2022-04-08, 16:25
Medlem
Citat:
Kommer nog poppa E på rejvet och köra ladd ombord

Jag hade marijuana med i jackfickan förra kryssningen och hundarna reagerade inte, så snusdosa inpackad i x antal plastpåsar så tror jag man är safe
Jag kör nog samma som dig ändå!

När du säger förra kryssningen, var det med ODZ eller en vanlig kryssning? Det bli första ODZ kryssningen för mig. Så funderar lite om de har större säkerhet kring droger på denna kryssning?
Citera
2022-04-08, 16:40
Medlem
GeleZachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xile
Jag kör nog samma som dig ändå!

När du säger förra kryssningen, var det med ODZ eller en vanlig kryssning? Det bli första ODZ kryssningen för mig. Så funderar lite om de har större säkerhet kring droger på denna kryssning?
Förra kryssningen var en ”studentkryssning” med extra säkerhet (knarkhundar vid boarding och civilare ombord). Åkte med några polare dock, inte student. Tror det lär bli samma säkerhetsnivå som på studentkryssningen, dvs en knarkhund vid boarding. Men som sagt tvivlar jag på att det över huvud taget var en knarkhund, eftersom den inte reagerade på varken mig eller någon annan, och det förekom mycket droger ombord
Citera
2022-04-08, 16:57
Medlem
Citat:
Förra kryssningen var en ”studentkryssning” med extra säkerhet (knarkhundar vid boarding och civilare ombord). Åkte med några polare dock, inte student. Tror det lär bli samma säkerhetsnivå som på studentkryssningen, dvs en knarkhund vid boarding. Men som sagt tvivlar jag på att det över huvud taget var en knarkhund, eftersom den inte reagerade på varken mig eller någon annan, och det förekom mycket droger ombord
Det gillar jag att höra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in