Citat:
Ursprungligen postat av
Beckisbarnet
Att en barnporrsjägare inom polisen blir funnen med barnporr själv eller funnen att syssla barnsexsökeri är givetvis oerhört. En vacker dag så kommer Dumpen att fånga in en verkligt het Lindbergtyp och då blir det mycket intressant och Dumpen kommer att få kultstatus.Jag tror inte att du har dessa drifter, inget av det du skriver tyder på det.Jag har inte varit inne på den men det av det jag läst att den på senare år varit tillhåll för hebefiler och pedofiler.Jag har varit kritisk till Dumpen här och jag är det till viss del fortfarande men Dumpen har också öppnat mina ögon. Vi lever i en skrämmande verklighet och jag har fått än mer avsky för porr, snusk och gubbsjuka.
Tack, nä jag har aldrig känt någon dragning till barn sexuellt. Även jag är skeptisk till vissa av Dumpens uthängningar, dom är snarare så Dumpen jagat folk som kanske aldrig skulle söka till barn men fiskarna vill ha en fångst till trofé hyllan.
Finns en orsak till varför inte polisen får jobba såhär, folk som i vanliga fall inte skulle begå brott kan bli övertalad/uppmuntrad att begå brott som dom inte vanliga fall skulle begå.
Men jag måste erkänna och ge Dumpen en eloge, dom har fan öppnat ögonen på mig hur mycket vuxena män som sitter och groomar efter barn.
Tycker dom senaste fångsterna är av hög kvalité, dömda sedan förut och då har jag inga problem med uthängningarna.
Det är riktiga pedofiler, en visste att det kunde vara Sjöberg men han chansade, så sjuk är dom.
Chatten var ju så man blir fundersam på psyket ".
Tyvärr glömmer folk bort eftertag vilka fångster som gjorts, en flytt sedan är de som vanligt och ingen orkar hålla reda på alla vart alla håller hus.