2022-04-08, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbgbrud
Kan inte bara någon snälla ta ner den där A*gela på jorden! Hon sitter och lägger ut på sin story att hon inte bryr sig om dem kommer och hej & hå! Som om att någon ens skulle vilja lägga någon energi på henne ? Tror hon att hon är någon jävla heders person i detta?? INGEN BRYR SIG OM HENNE!

Förövrigt är de intressant att L*nus väljer att blanda in två till i hela röran!

Denna K*ister och E*ik hade ett företag tillsammans, Pappan till L blir ovän med K*ister och väljer att pressa honom på företaget så allt detta är en himla röra som till början skapades av just familjen P*ersson

Där min vän har du fel de valde att lämnda K då han missbrukade sönder sitt företag, går inte att träffa kunder då K kommer påverkad till affärsmöten.
Citera
2022-04-08, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Samtliga ”kriminella” som du säger som går med i klubben VET om förutsättningarna innan, de är högst medvetna om reglerna och vad som gäller. Skillnaden är att det öppnas upp sig oerhört fler möjligheter som en del inte klarar av att hantera, man vill gärna ha hela kakan själv utan att dela med sig trots att man dealat i klubbens namn.

Hävdar bestämt att det inte är klubben som är mongo, utan girigbuken som blåser klubben.

Du ska kanske kolla runt lite i andra länder hur HA sköter saker och ting. Ett exempel, USA. Går en medlem och jiddrar med andra eller ett annat gäng, då kommer resten och backar upp oavsett om man håller med om det han gjorde eller inte. Backa alltid en broder.

HA har ingen plats i Sverige längre, ge det lite tid när något annat gäng ser dom som ett problem och plockar 1-2 av deras medlemmar och resten kommer fly landet eller slänga av sig västen frivilligt.
Citera
2022-04-08, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lovetstefan
Du ska kanske kolla runt lite i andra länder hur HA sköter saker och ting. Ett exempel, USA. Går en medlem och jiddrar med andra eller ett annat gäng, då kommer resten och backar upp oavsett om man håller med om det han gjorde eller inte. Backa alltid en broder.

HA har ingen plats i Sverige längre, ge det lite tid när något annat gäng ser dom som ett problem och plockar 1-2 av deras medlemmar och resten kommer fly landet eller slänga av sig västen frivilligt.
Trams från början till slut, ungefär som att jämföra äpplen och päron.
Se bara på SMC Sverige och Holland, det är ojämförbart.
Ingen kommer att hänga av sig nån väst eller fly om det skulle smälla, som sagt trams och nonsens.
Citera
2022-04-08, 09:11
Medlem
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badasskickers
Det är ju fan löjligt att en sån här MC klubb i stort sett måste gå till blattarna och be om lov när de ska göra något.
Det är ju i princip blattarna som styr HA .

https://sv.wikipedia.org/wiki/Al-Zein-klanen

Sverige
Klanen är etablerad i Malmö, Hässleholm, Landskrona, Lomma och Perstorp.

Den är en av de tre mest framträdande släktbaserade kriminella nätverken i Malmö, enligt polismyndigheternas så kallade klanrapport. Sammanlagt 15 män pekas ut från familjer med lite olika efternamn, men som ändå ingår i samma Al Zein/El Zein-klan. Flera är bosatta i södra Malmö och i södra innerstaden, där de misstänks ha stort inflytande på lokalsamhället. Flera i familjerna är eller har varit engagerade i olika mc-gäng: Outlaws, La Familia och på senare tid framförallt Satudarah. Flera är dömda för brott, bland annat grova narkotikabrott, organiserad penningförfalskning och försök till utpressning. Det släktbaserade kriminella nätverket El-Zein ska enligt polisens klanrapport ha släktkopplingar till Fakhroklanen i Malmö.

År 2003 försökte Tyskland utvisa klanens överhuvud Mahmoud Al-Zein till Turkiet som vägrade ta emot honom på grund av oklart medborgarskap. Tysklands inrikesminister Otto Schilys försök att få Turkiet att ta emot honom var resultatlösa. Mahmoud Al-Zein kom till Tyskland år 1982 som asylsökande utan pass.[4] I januari 2021 reste Mahmoud Al-Zein slutligen från Tyskland efter trettio år utan rätt att vistas i landet. Vid utresan använde han sitt riktiga namn: Mahmut Uca. Senator Andreas Geisel kallade hans utresa för en "stor framgång". Under sin vistelse i Tyskland var han misstänkt för över 70 brott och blev dömd i domstol elva gånger.

Al-Zein- eller El-Zein-klanen (även känd som Al-Zein- eller El-Zein-familjen) är en familjeklan som tillhör folkgruppen Mhallami och som har ursprung i Libanon och Mardin-provinsen i Turkiet med härkomst baserad i Europa.[b] Den är en av de starkaste familjeklanerna i Tyskland, där den har 15000 medlemmar och är känd för sitt engagemang i kriminella aktiviteter. Den har tusentals medlemmar i Europa och Mellanöstern, till exempel i Sverige, Danmark, Nederländerna, Belgien och Turkiet.

Vad ska HA göra tänker du?
Dom har ingen chans speciellt inte i Sverige inte heller i Danmark och verkligen inte i Tyskland.
Sverige är kört.

Klanerna har tagit över, HA bryr sig om sitt och vill helst ligga lågt dom bryr sig om pengarna.
Men HA mot dessa hade slutat illa för HA.
Citera
2022-04-08, 09:25
Medlem
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Trams från början till slut, ungefär som att jämföra äpplen och päron.
Se bara på SMC Sverige och Holland, det är ojämförbart.
Ingen kommer att hänga av sig nån väst eller fly om det skulle smälla, som sagt trams och nonsens.
SMC är mycket farliga och besitter ett stort våldskapital, dom finns numera i små byar med, dessutom är Kalmar deras nästa mål.

Sedan har dom nära kontakter med Syd Amerikaner, blir jobbigt för den svenska polisen att behöva jaga både MC gänget samt klanerna som även dom tillhör samma sfär...

Många klaner har numera gått ihop dessutom så jag hade klassat SMC som Sveriges farligaste grupp just nu.

Med våra klena lagar har dom fritt spelrum...
Citera
2022-04-08, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ApanAbdulla
https://sv.wikipedia.org/wiki/Al-Zein-klanen

Sverige
Klanen är etablerad i Malmö, Hässleholm, Landskrona, Lomma och Perstorp.

Den är en av de tre mest framträdande släktbaserade kriminella nätverken i Malmö, enligt polismyndigheternas så kallade klanrapport. Sammanlagt 15 män pekas ut från familjer med lite olika efternamn, men som ändå ingår i samma Al Zein/El Zein-klan. Flera är bosatta i södra Malmö och i södra innerstaden, där de misstänks ha stort inflytande på lokalsamhället. Flera i familjerna är eller har varit engagerade i olika mc-gäng: Outlaws, La Familia och på senare tid framförallt Satudarah. Flera är dömda för brott, bland annat grova narkotikabrott, organiserad penningförfalskning och försök till utpressning. Det släktbaserade kriminella nätverket El-Zein ska enligt polisens klanrapport ha släktkopplingar till Fakhroklanen i Malmö.

År 2003 försökte Tyskland utvisa klanens överhuvud Mahmoud Al-Zein till Turkiet som vägrade ta emot honom på grund av oklart medborgarskap. Tysklands inrikesminister Otto Schilys försök att få Turkiet att ta emot honom var resultatlösa. Mahmoud Al-Zein kom till Tyskland år 1982 som asylsökande utan pass.[4] I januari 2021 reste Mahmoud Al-Zein slutligen från Tyskland efter trettio år utan rätt att vistas i landet. Vid utresan använde han sitt riktiga namn: Mahmut Uca. Senator Andreas Geisel kallade hans utresa för en "stor framgång". Under sin vistelse i Tyskland var han misstänkt för över 70 brott och blev dömd i domstol elva gånger.

Al-Zein- eller El-Zein-klanen (även känd som Al-Zein- eller El-Zein-familjen) är en familjeklan som tillhör folkgruppen Mhallami och som har ursprung i Libanon och Mardin-provinsen i Turkiet med härkomst baserad i Europa.[b] Den är en av de starkaste familjeklanerna i Tyskland, där den har 15000 medlemmar och är känd för sitt engagemang i kriminella aktiviteter. Den har tusentals medlemmar i Europa och Mellanöstern, till exempel i Sverige, Danmark, Nederländerna, Belgien och Turkiet.

Vad ska HA göra tänker du?
Dom har ingen chans speciellt inte i Sverige inte heller i Danmark och verkligen inte i Tyskland.
Sverige är kört.

Klanerna har tagit över, HA bryr sig om sitt och vill helst ligga lågt dom bryr sig om pengarna.
Men HA mot dessa hade slutat illa för HA.

Det har du helt rätt i.
Citera
2022-04-08, 09:28
Medlem
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badasskickers
Det har du helt rätt i.
HA har dock en del Turkar i sitt gäng.
Dom invadrare jag känner anser att HA är rasister även om det faktiskt finns en hel del blattar som är med i HA, speciellt albaner men många Turkar med och nu talar jag inte om Turklibaneser utan renblodiga turkar.

Var ju en turk som golade ned hela SMC nere i Tyskland som exempel.
Citera
2022-04-08, 09:37
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coke0
Men lite sjukt ändå att en så stor organisation inte vågar backa sin medlem mot ett blattegäng, är dom så fega??
för medelålderdsgubbar i skinnväst som kör MC ansågs som farliga 2016, idag så finns det betydligt aggresivare gäng i samhället som inte har problem att skicka en 17 åring att skjuta, det skulle inte "Pelle" 49 år som kör MC + har familj göra.
Dom lever på sitt utseende, gamla meriter samt att man sköt ett pansarskott i skåne 2016 ( eller när det var ).

HA har säkert lagar och regler, det har inte blattegängen
HA skulle inte gå in på ett gym dagtid att skjuta någon, det gör blattegängen utan problem och kommer undan med det

där är skillnaden
Senast redigerad av DayNite 2022-04-08 kl. 09:40.
Citera
2022-04-08, 09:59
Medlem
Kersers avatar
Citat:
Kolla in HA i USA, där tar man fighten oavsett om man kommer förlora eller inte. I Sverige har man blivit lite för bekväm och jiddrar bara med folk som inte tillhör kriminella miljön och kan försvara sig aka påhittade bötfällningar.

Haha, vad vet du om HA i USA och deras konflikter?
Citera
2022-04-08, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kerser
Haha, vad vet du om HA i USA och deras konflikter?

Jag har kontakter där borta så jag har koll.
Citera
2022-04-08, 13:12
Medlem
ApanAbdullas avatar
Citat:
Jag har kontakter där borta så jag har koll.
Kartellerna äger nog det mesta i USA vid det här laget.
Citera
2022-04-08, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jazzfunk
Dom vågar säkert, men kanske såg detta som en chans att få honom utslängd efter allt vad han ställt till med? Vi vet ju inte vad som är sant eller falskt i denna soppa, men jag tror ( och det är min tanke) att en hel klubb och dess avdelningar i Sverige och kanske t .o.m Norden, INTE har fel vad det gäller den här Linus, det finns säkert nånting som dom har stört sig på, eller upptäckt att han kanske eventuellt gjort affärer i Ha s namn utan att redovisat till klubben,,

Obs min tanke bara, inget jag vet

Men vi säger att det skulle vara som jag skrev här nu. Så har jag FULL FÖRSTÅELSE Att Hells Angels slängde ut honom,

För då är man inte lojal, och pålitlig,
Och där är jag på Hells Angels sida,
Är du medlem i Ha så vet du lagar och regler och dom följer man, annars har du inget där att göra,

De ska nog även se sig runt bland sina egna, de som finns kvar och se hur lojala och pålitliga de är egentligen. En del är som vargar i fårakläder. Allt för egen vinning och skulle inte backa upp någon av sina sk bröder om de inte fick ut något på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in