2022-04-07, 23:49
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Ja, eller han har skadat sin familj. Finns en uppsjö med scenarion. Hur som, de är krossade hela familjen så klart. På grund av avdankad höjdhoppare och nån gammal tjackistant.

Det är gäddans fel fattar du inte det??

frugan och barnen är förkrossade men de kan ju inte bli sura på dumpen, nänä det här är gäddtobbes fel ...
Citera
Medlem
Citat:
Ja, eller han har skadat sin familj. Finns en uppsjö med scenarion. Hur som, de är krossade hela familjen så klart. På grund av avdankad höjdhoppare och nån gammal tjackistant.

Fel, pga sitt eget beteende, Patrik o Sara bara berätta sanningen.
Idiot
Citera
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eddi74
Nej alla måste varnas för såna här äckel, han ska inte ha en chans till.
Sluta underlätta för pedofiler, dom älskar dina åsikter för att du vill skydda dom.

Vad fan pratar du om? Är uthängning enda sättet?
Citera
2022-04-07, 23:51
Medlem
Citat:
Vad fan pratar du om? Är uthängning enda sättet?

Ja vad vill du göra? Köpa kebabpizza till honom?
Du är nog mest rädd att det kan hända dig.
Vill du inte sabba för dina nära så är recwptet väldigt enkelt.
Va inte ett svin
Citera
2022-04-07, 23:53
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DannyButterman
Den senaste uthängningen har fått en egen tråd pga tidningsartiklarna. I den tråden finns det här inlägget:

Min största oro när jag läste detta var döttrarna.

Tråd: (FB) Lärare i Vetlanda stängs av från skola – fångades av pedofilfiskare (2022-04-07)
Förmodligen har han försökt att skära upp sig själv, alternativt att barnen eller frun försökt att attackera honom el göra sig själv illa. Men med tanke på att hans Facebook är kvar så antar jag att det är han är som inspärrad på någon form av psykiatrisk institution, men vi kan inte vara säkra. Vi ser här hur Dumpens metoder riskerar att få allvarliga följder även för anhöriga, till och med blod riskerar att flyta.
Senast redigerad av Beckisbarnet 2022-04-07 kl. 23:59.
Citera
2022-04-07, 23:53
Medlem
BoHanssons avatar
Citat:
dvs samma effekt som nu, djungeltrumman går.
Sluta skydda svin.
Familjen har nu en chans att få ett bra liv utan äcklet

Det gick såklart inte att resonera med dig.

Jag poängterade bara att det är fullt möjligt att få bort honom från skola och klubb utan att hänga ut honom.

Tror barnen kommer fortsätta umgås med sin pappa.
Citera
2022-04-07, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoHansson
Det gick såklart inte att resonera med dig.

Jag poängterade bara att det är fullt möjligt att få bort honom från skola och klubb utan att hänga ut honom.

då tror du helt fel.
Det finns väl för fan andra han kan ge sig på?
Han får stå för vad han har gjort, men ni är många som missa detta i uppfostran.
Citera
2022-04-07, 23:57
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:

Jag har skrivit miljoner ggr att Frida Boisen och trolljägarna klarade av att konfrontera utan att hänga ut identiteten, men ingen tycks reagera.

Känns mest som det är mest fullt av lobotomerade idioter på den här sidan. Såg du vad jag skrev nu? Frida Boisen...
Senast redigerad av Beckisbarnet 2022-04-08 kl. 00:00.
Citera
2022-04-07, 23:59
Medlem
BoHanssons avatar
Citat:
då tror du helt fel.
Det finns väl för fan andra han kan ge sig på?
Han får stå för vad han har gjort, men ni är många som missa detta i uppfostran.

Ja, det är ju ett annat argument, och har förståelse för det.

Men det jag svarade på gällde att du påstod att man var tvungna att hänga ut nån för att kunna informera skolan, familjen och klubben.

Lär dig tänka, pröva läs en bok eller nåt.
Citera
2022-04-08, 00:04
Medlem
Det är väl fan skillnad på att hänga ut å hänga ut. I detta fallet hängde dom ut hela jävla familjen.. att läsa tråden bevisar ju bara vilka jävla nötter som skriver här,, Ska vi hänga ut alla som snattar också? Varna alla butiker.. han får straff nog genom anmälan bevis finns ju uppenbarligen, Att hänga ut en hel jävla familj är FEL. Han har barn, hur jävla många kompisar kommer dom ha kvar???
Jävla nötter
Citera
2022-04-08, 00:04
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:

Vad är det med Dumpen som gör att de attraherar så mycket grottmänniskor?

Jag har också undrat det. Att se Dumpens kommentarsfält är ingen inspirerande syn, i alla fall inte för hjärnan. Den intellektuella analysen finns på Flashback, på Dumpens forum är det mest brölande vildsvin som bökar runt.
Citera
2022-04-08, 00:05
Medlem
Mowglinos avatar
Citat:
håll truten. Provocerar? INGEN kan provocera fram att träffa en 13 åring från en riktig person, dom ör svin och förtjänar vad dom får.
En riktig person säger nej när barn vill träffas o snacka snusk.
Du är DUM i huvet

Dumpen är ett levande bevis på att vuxna individer (fiskare) som låtsas vara barn kan provocera fram eller snarare manipulera hypersexuella män att ta steget att träffa en fiktiv karaktär.

Ta fiskaren Peddomamman t ex, som till och med ringer upp gäddorna och stönar för dom i telefon, allt för att dom ska fastna i hennes nät. Det beteende är inte friskt någonstans, att hennes man dessutom gett sitt godkännande visar bara vilken toffel han är, låter sin kvinna fantisera om gruppvåldtäkter på barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in