2022-04-07, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Felet med dumpen ät att de provocerar fram ett brott.

Det finns ju ingen 13åring, 14 åring eller hur?

Och de hör "gäddorna" hade aldrig hittat någon annan tjej att grooma heller för inga tjejer skulle varans jävla dumma att de går med på att träffa dessa gubbar.

Det är problemet.

Utan provokationer skulle det aldrig bli någon grooming.

Dessa gubbar är fula fiskar som kanske drömmer om unga tjejer men det är just en dröm.

Tills "fiskarna" dyker upp och lurar upp gubbarna att de ska få träffa unga tjejer.

Låt polisen ta hand om pedofilerna, på det här sättet där dumpen bara är ute efter klick och views för att sponsorpengarna skall ramla in till den fattige Sjöberg drabbar det hårdast oskyldiga familjemedlemmar.
Det drabbar barn framförallt som riskerar mobbing i skolan.

Jag köper inte riktigt dumpens syfte, det ligger något annat bakom än att försöka "skydda barn från våldtäkter"

Hur är Patriks personliga ekonomi tex?

håll truten. Provocerar? INGEN kan provocera fram att träffa en 13 åring från en riktig person, dom ör svin och förtjänar vad dom får.
En riktig person säger nej när barn vill träffas o snacka snusk.
Du är DUM i huvet
Citera
2022-04-07, 23:16
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
Tror Sara och Patrik bara bryr sig om pengar och uppmärksamhet.Med tanke på att de räddar egentligen ingen tvärtom dem gör de ännu lättare för riktigt farliga pedofiler att slå till.Tack vare dumpen kommer dem nu vara ännu försiktigare.

Många av dem som hängs ut i dumpen har säkert inte ens varit aktiva ”Pedofiler” utan bara helt random har så har någon fiskare kontaktat dem och frågat om träff, visat bilder på en tjej som lika väl kunnat vara 20. Och sedan är Dumpen på plats för att hänga ut dem. För många som hängs ut va de säkert första gången de ens hade tänkt träffa minderåriga. Sedan är det en annan grej med, som jag ej vet om de stämmer fast hade ej förvånat mig. Hört att Dumpen jobbar så att de skaffar en tinder profil har fejk bilder skriver till män som tror de snackar med en vuxen kvinna sedan säger de att: ”Jag har inte varit ärlig jag är egentligen är 14, gör de något? ” Sedan kommer Sara med sin jobbiga jävla röstu ska träffa ett barn! Vi har chattloggarna!Dom hade kunnat sköta de så mycket bättre. Fast nu kommer bara idioter åka dit medans de farligare typerna har lagt upp en bättre taktik.

Sedan köper jag inte de med att hänga ut folk så,man förstör ju för familjen.Inte deras fel, tänk om ett stackar barn ta livet av sig för att den blir mobbad i skolan. Då hålls Sara och Patrik helt ansvariga för detta.

Man anser dock att ändamålen helgar medlen. Kolla detta inslag om Dumpen:
https://youtu.be/Ag0RaWgBVBs?t=124
Citera
2022-04-07, 23:29
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Tror Sara och Patrik bara bryr sig om pengar och uppmärksamhet.Med tanke på att de räddar egentligen ingen tvärtom dem gör de ännu lättare för riktigt farliga pedofiler att slå till.Tack vare dumpen kommer dem nu vara ännu försiktigare.

Många av dem som hängs ut i dumpen har säkert inte ens varit aktiva ”Pedofiler” utan bara helt random har så har någon fiskare kontaktat dem och frågat om träff, visat bilder på en tjej som lika väl kunnat vara 20. Och sedan är Dumpen på plats för att hänga ut dem. För många som hängs ut va de säkert första gången de ens hade tänkt träffa minderåriga. Sedan är det en annan grej med, som jag ej vet om de stämmer fast hade ej förvånat mig. Hört att Dumpen jobbar så att de skaffar en tinder profil har fejk bilder skriver till män som tror de snackar med en vuxen kvinna sedan säger de att: ”Jag har inte varit ärlig jag är egentligen är 14, gör de något? ” Sedan kommer Sara med sin jobbiga jävla röstu ska träffa ett barn! Vi har chattloggarna!Dom hade kunnat sköta de så mycket bättre. Fast nu kommer bara idioter åka dit medans de farligare typerna har lagt upp en bättre taktik.

Sedan köper jag inte de med att hänga ut folk så,man förstör ju för familjen.Inte deras fel, tänk om ett stackar barn ta livet av sig för att den blir mobbad i skolan. Då hålls Sara och Patrik helt ansvariga för detta.

Som du argumenterar så förstår man ju givetvis att du är en av alla gäddor.

Hade det inte varit för Patrik och Sara så hade dessa svin fortfarande fått härja fritt. Det är bara bra att deras partner blir varse om situationen och således kan fly ältet och skydda barnen från dessa rovdjur.

Man ryser verkligen av välbehag när dessa äckel åker dit och blir uthängda.
Senast redigerad av Skurhinken 2022-04-07 kl. 23:32.
Citera
2022-04-07, 23:34
Medlem
DannyButtermans avatar
Den senaste uthängningen har fått en egen tråd pga tidningsartiklarna. I den tråden finns det här inlägget:
Citat:
Ursprungligen postat av JoisToan
Räddningstjänst och ambulans var utanför hans bostad idag vid 12-tiden. Ambulans lämnade bostaden med blåljus på..min teori är att han försökt ta livet av sig…

Min största oro när jag läste detta var döttrarna.

Tråd: (FB) Lärare i Vetlanda stängs av från skola – fångades av pedofilfiskare (2022-04-07)
Citera
2022-04-07, 23:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Som du argumenterar så förstår man ju givetvis att du är en av alla gäddor.

Hade det inte varit för Patrik och Sara så hade dessa svin fortfarande fått härja fritt. Det är bara bra att deras partner blir varse om situationen och således kan fly ältet och skydda barnen från dessa rovdjur.

Man ryser verkligen av välbehag när dessa äckel åker dit och blir uthängda.

Jag tycker bara de hade kunnat göra de utan att hänga ut dem. För deras familjers skull.Ska barn lida för sina föräldrars synder? Måste finnas att i så fall sätta dit dem utan att familjen drabbas eller?
Citera
2022-04-07, 23:42
Medlem
Citat:
Jag tycker bara de hade kunnat göra de utan att hänga ut dem. För deras familjers skull.Ska barn lida för sina föräldrars synder? Måste finnas att i så fall sätta dit dem utan att familjen drabbas eller?

straffet är ju att bli uthängd. Och att varna andra.
Är det bättre att anhöriga lever med en pedofil, lever i en lögn?
Typiskt svenskt naivt korkat sätt att tänka.
Citera
2022-04-07, 23:44
Medlem
BoHanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eddi74

Man kan ju informera skola, familj och idrottsklubb utan uthängning om man vill. Menar bara att det är fullt möjligt.
Citera
2022-04-07, 23:44
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DannyButterman
Den senaste uthängningen har fått en egen tråd pga tidningsartiklarna. I den tråden finns det här inlägget:

Min största oro när jag läste detta var döttrarna.

Tråd: (FB) Lärare i Vetlanda stängs av från skola – fångades av pedofilfiskare (2022-04-07)

Oj jävlar. Frugan kan ju fått ett nervöst sammanbrott men det kanske man inte får åka ambulans för? eller hysteriskt anfall och gjort nåt mot gubben ?
Citera
2022-04-07, 23:45
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eddi74

Leva i en lögn behöver de väl inte göra. Det är väl bara meddela utan att hänga ut. Eller ser du ingen skillnad på dessa?
Citera
2022-04-07, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoHansson
Man kan ju informera skola, familj och idrottsklubb utan uthängning om man vill. Menar bara att det är fullt möjligt.

dvs samma effekt som nu, djungeltrumman går.
Sluta skydda svin.
Familjen har nu en chans att få ett bra liv utan äcklet
Citera
2022-04-07, 23:47
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snivlem
Oj jävlar. Frugan kan ju fått ett nervöst sammanbrott men det kanske man inte får åka ambulans för? eller hysteriskt anfall och gjort nåt mot gubben ?

Ja, eller han har skadat sin familj. Finns en uppsjö med scenarion. Hur som, de är krossade hela familjen så klart. På grund av avdankad höjdhoppare och nån gammal tjackistant.
Citera
2022-04-07, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Leva i en lögn behöver de väl inte göra. Det är väl bara meddela utan att hänga ut. Eller ser du ingen skillnad på dessa?

Nej alla måste varnas för såna här äckel, han ska inte ha en chans till.
Sluta underlätta för pedofiler, dom älskar dina åsikter för att du vill skydda dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in