Citat:
Ursprungligen postat av
Mineralvatten91
Tror Sara och Patrik bara bryr sig om pengar och uppmärksamhet.
Med tanke på att de räddar egentligen ingen tvärtom dem gör de ännu lättare för riktigt farliga pedofiler att slå till.Tack vare dumpen kommer dem nu vara ännu försiktigare.
Många av dem som hängs ut i dumpen har säkert inte ens varit aktiva ”Pedofiler” utan bara helt random har så har någon fiskare kontaktat dem och frågat om träff, visat bilder på en tjej som lika väl kunnat vara 20. Och sedan är Dumpen på plats för att hänga ut dem. För många som hängs ut va de säkert första gången de ens hade tänkt träffa minderåriga. Sedan är det en annan grej med, som jag ej vet om de stämmer fast hade ej förvånat mig. Hört att Dumpen jobbar så att de skaffar en tinder profil har fejk bilder skriver till män som tror de snackar med en vuxen kvinna sedan säger de att: ”Jag har inte varit ärlig jag är egentligen är 14, gör de något? ” Sedan kommer Sara med sin jobbiga jävla röst

u ska träffa ett barn! Vi har chattloggarna!Dom hade kunnat sköta de så mycket bättre. Fast nu kommer bara idioter åka dit medans de farligare typerna har lagt upp en bättre taktik.
Sedan köper jag inte de med att hänga ut folk så,man förstör ju för familjen.Inte deras fel, tänk om ett stackar barn ta livet av sig för att den blir mobbad i skolan. Då hålls Sara och Patrik helt ansvariga för detta.
Som du argumenterar så förstår man ju givetvis att du är en av alla gäddor.
Hade det inte varit för Patrik och Sara så hade dessa svin fortfarande fått härja fritt. Det är bara bra att deras partner blir varse om situationen och således kan fly ältet och skydda barnen från dessa rovdjur.
Man ryser verkligen av välbehag när dessa äckel åker dit och blir uthängda.