Citat:
Ursprungligen postat av
barkie
Såld på rysk propaganda? Det är känt vad azovbataljonen står för och har sysslat med långt innan kriget. Försöker du provocera?
1. det fanns ingen azovbataljon innan kriget.
2. jag är inte din mamma så jag behöver inte bry mig om dina känslor.
Du är välkommen att presentera något mer än indicier och substanslösa påståenden.
Citat:
När har jag någonsin påstått att Ukraina är fullt av nazister? Nu får du ge dig. Jag har påstått att Azov är nazistiskt avskum. Azov är väl inte representativt för hela Ukraina får vi hoppas.
Azovbataljonen är ju inte ens nazister, de är i "som värst" lika förvirrade som du kring begreppet.
Citat:
"Och vad är det USA vet som du och jag inte vet".
Har skrivit det 2 gånger nu. Tvingas, som vanligt med dig, upprepa mig, för att besvaras av meningslöst raljerande och undvikande av diskussion.
Nej det har du inte, om du nu inte substanslöst insunierar att även usa som utbildat och beväpnat ukraina ät nazister..... eftersom de vet vad du vet som du fortfarande inte har svarat på.
Citat:
Azov är nazister enligt alla som inte är nazister eller stöttar nazism själva, det har inget med Putin att göra.
De har fel, att hänvisa till alla är i sig ett bevis på det.
Objektivt inte vad putin och aftonbladet tror.
2 exempel
-svenska officerar har tränat ukrainska styrkor sedan 2018.
-svenska staten har skickat vapen till ukraina
Citat:
Men bra, då vet jag att du stöttar nazister, våldtäktsmän, mördare av kvinnor, barn, män, gamla och varför inte lite djur ibland.
Nu gjorde du samma sak igen, fakta != "alla" fakta!="hänvisar till digsjälv"
Citat:
Stå för att du stöttar nazister istället för att formulera dig helt oförståeligt för att de som faktiskt läser inte ska förstå vad vi diskuterar.
Du gör ofta misstaget att alla har din nivå av kompetens och förmåga....
Citat:
Killen som anklagar mig för att stötta mord på civila och barn visar sig vara en nazist sympatisör och stöttar bevisligen det själv.
Att tycka annorlunda än dig är inte att vara nazist, inte heller är det du känner objektivt sant för att alla andra som inte gör det "måste vara nazister"
Citat:
You can't make this shit up.
Putin har ju gjort det, om Putin påstod att sverige var nazistiskt på samma premisser som han (och du)"propgandamässigt" påstor att ukraina är det så skulle han ha objektivt mer rätt i sak, utifrå att vi har (långt) fler högernationalistiska riksdagsmän än ukraina. vi har även hatbrott och mord av nazister, och "jagat judar" på flykt i närtid.
människor i länder som Poland, grekland, spanien, ryssland, bulgarien, mfl tycker sämre om judar än folket i ukraina.
Men han hade han hande varit lika snett på att avnazifiera sverige eller något annat land även om propgandan varit "närmare" den objektiva verkligheten.