Citat:
Ursprungligen postat av
barkie
Ett tips (stavas inte tipps) är att du inte tar saker ur kontext för att inte själv se dum ut.
Jo, jag vet vad Azov är. Jag skrev:
Du har uppenbarligen ingen aning om vad azov är.
Citat:
"Du är antingen psykiskt sjuk eller så trollar du. De azov sysslat med de senaste 10 åren vet till och med ditt kära USA om".
Dvs, vad de sysslat men, inte vad Azov är.
Och vad är det, usa vet som du inte och jag inte vet?
Citat:
Antingen leker du dum, vilket jag inte tror, eller så trollar du för du skäms för du stöttar nazister, våldtäktsmän och mördare. Något jag tror du anklagade mig för igår?
Jag konstaterade att du är såld på rysk propganda och att du inte bryr dig om att det är enkelt att avfärda som falskt, tex att ukraina är fullt av nazister, vilket gör samtliga argument byggda på det direkt falska eller irrelvanta. Att du inte tycker det är inte ett argument utan det är propganda, att stötta rysk propganda är att stötta det ryssarna gör i ukraina, även om du inte tycker det.
Citat:
Jag tror de flesta härinne hoppas på ukrainsk seger men jag har inte sett särskilt många hylla Azov.
Varför skulle man inte hylla vad azovbataljonen gör, för att de är nazister enligt putin och du har sett fejkade propganda klipp som inte bevisar det, men insuierar att det kan va så?
Ska inte det vägas mot vad som är objektivt sant?