2022-04-03, 22:29
Avslutad
Citat:
Nedanstående är en gästartikel från bloggarens fru Lena Wilderäng, tillika deltidsbrandman och professionell äventyrare.

Obs! Viktigt! Att nämna..
Citera
2022-04-03, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sljivovica

Professionell innebär väl att man har det som försörjning, inte att man har det som sin halvtidshobby medans man lever på sin partner och extraknäcker som brandman.
Citera
2022-04-04, 00:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av L.D.
Professionell innebär väl att man har det som försörjning, inte att man har det som sin halvtidshobby medans man lever på sin partner och extraknäcker som brandman.
Profesionell verkar vara att kunna marknadsföra/produktplacera nödsändare för fjällbruk.
Som [någon] tack vare blev räddad av under dödsfara :J
Citera
2022-04-04, 18:47
Medlem
apanola IIs avatar
jag gillar hans blogg, intressant och med bra källor. Har dessutom köpt en av hans böcker som jag ska läsa (vid tillfälle), tror säkert den är bra, inte minst då hans blogg är så insiktsfull. Snygg fru har han också, Wilderäng. Det går bra nu.
Citera
2022-04-04, 18:49
Medlem
De enda Lars aldrig lyckas blockera är sina hjärnspöken.
Citera
2022-04-05, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apanola II
jag gillar hans blogg, intressant och med bra källor. Har dessutom köpt en av hans böcker som jag ska läsa (vid tillfälle), tror säkert den är bra, inte minst då hans blogg är så insiktsfull. Snygg fru har han också, Wilderäng. Det går bra nu.

ASGARVAR !!
VEM har betalt denna "annons"...?
Citera
2022-04-05, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sljivovica
Varför är inte den "professionella äventyraren" i Ukraina som frivillig soldat? Hon kan ju språket, kulturen och har en man som är expert i vapen och militära frågor liksom?
Senast redigerad av shimona 2022-04-05 kl. 14:31.
Citera
2022-04-05, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shimona
Varför är inte den "professionella äventyraren" i Ukraina som frivillig soldat? Hon kan ju språket, kulturen och har en man som är expert i vapen och militära frågor liksom?

På vilken sida menar du i så fall att "äventyrskan" delta eftersom hon är född utanför Moskva..?
Citera
2022-04-05, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
På vilken sida menar du i så fall att "äventyrskan" delta eftersom hon är född utanför Moskva..?
På ukrainska sidan antar jag att hon skulle strida såklart. Ja jag vet att hon är från Ryssland men det finns ju mängder med ryssar som krigar mot Ryssland i Ukraina.
Citera
2022-04-06, 10:29
Medlem
RiverStyxs avatar
Idag är påverkansoperatörer för fascisterna i Kreml inne och försöker sprida propaganda på Lars blog igen.

https://cornucopia.se/2022/04/uppdateras-andrad-rysk-taktik-flyger-inte-in-over-vastra-ukraina-utan-skjuter-robotar-fran-vitryssla nd-ny-tredje-explosion-i-ryska-belgorod-400-civila-forsvunna-efter-ockupationen-av-hostomel/
Citera
2022-04-06, 14:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Idag är påverkansoperatörer för fascisterna i Kreml inne och försöker sprida propaganda på Lars blog igen.

https://cornucopia.se/2022/04/uppdateras-andrad-rysk-taktik-flyger-inte-in-over-vastra-ukraina-utan-skjuter-robotar-fran-vitryssla nd-ny-tredje-explosion-i-ryska-belgorod-400-civila-forsvunna-efter-ockupationen-av-hostomel/
Är detta ett "ödmjukt" sätt att påstå att ens blogg är väldigt populär?
Citera
2022-04-06, 14:54
Medlem
BigBusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueballsBosse
De enda Lars aldrig lyckas blockera är sina hjärnspöken.

Vad menar du? Varför yrar du?

Jag har själv sett hur rysstroll härjar med sin hjärndöda lögner på hans blogg och i hans tvitterflöde innan han hinner blocka och rensa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in