2022-04-07, 17:49
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snivlem
Varför är det så hemskt ?
Nä jag tycker jag märker en agenda på dig, beckis och ålen (kvinnor i tråden) och det är att polera kvinnors rykte och mörkmåla män så mycket går utan att det är för jävla uppenbart..men jag ser igenom eran retorik.
Vad menar du med det egentligen?

Att många män är svin är väl ganska solklart eller?
Citera
2022-04-07, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Dumpen skriver att han pratade med ett annat barn som det blev träff med. Givetvis har de koll på att tobbeliten hade koll på att det var ett barn. Han letar ju sådana aktivt. Sett han på mängder av peddogrupper
Lägg ner er nojja

"Barn" är en väldigt otydlig benämning. En 13-19 åring klassas mer ofta som tonåring och tonåringar som är 15 år och äldre är "byxmyndiga" och en individ på 17 år är inte samma sak som en på 5 år.

En som är 15 år eller äldre får problemfritt i lagens mening ha sex med myndiga männskor. Och återigen, i den andra chatten skrivs inte åldern på individen mannen stämmer träff med.
Citera
2022-04-07, 17:51
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Vad menar du med det egentligen?

Att många män är svin är väl ganska solklart eller?

Det är jävligt uppenbart att det kryllar av svinen, men ni verkar vilja ha det till näst intill alla eller en majoritet...att man egentligen borde utgå från att alla män är sådana svin...
Citera
2022-04-07, 17:52
Medlem
Citat:
Varför är det så hemskt ? Det är ju så MO för pedofilkvinnor är och uppenbarligen funkar det..

Nä jag tycker jag märker en agenda på dig, beckis och ålen (kvinnor i tråden) och det är att polera kvinnors rykte och mörkmåla män så mycket går utan att det är för jävla uppenbart..men jag ser igenom eran retorik.

Återigen, jag vill inte vara oschysst mot dig men du har uppenbara intellektuella problem och dina analyser om mig som individ är skrattretande dåliga och fördummande. När fan "mörkmålar" jag män? Jag skriver klart och tydligt att männen utsätts för en pöbel som är helt orimlig då Dumpen i en rättsstat inte ska få agera polis och domare.
Citera
2022-04-07, 17:53
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
... ni verkar vilja ha det till näst intill alla eller en majoritet...att man egentligen borde utgå från att alla män är sådana svin...
Alla män är inte sådana svin. Men ganska många män har tydligt en sjuk kvinno- och flicksyn. Tycker du inte att alla uthängda män på Dumpen tyder på detta?

Citat:
Det är jävligt uppenbart att det kryllar av svinen

Du medger det ju själv.
Senast redigerad av Beckisbarnet 2022-04-07 kl. 17:56.
Citera
2022-04-07, 17:53
Medlem
Citat:
Det är jävligt uppenbart att det kryllar av svinen, men ni verkar vilja ha det till näst intill alla eller en majoritet...att man egentligen borde utgå från att alla män är sådana svin...

Det har jag aldrig skrivit, din idiot.
Det är bara du som inte kan läsa eller förstå dig på kontexten av vad folk skriver och sedan har du mage att dra på dina hittepå-teorier. Jag tycker inte att män är svin, jag tycker dock att du är ett svin som ger dig själv rätten att feltolka väldigt tydliga inlägg.

Jag har inte skrivit ett endaste inlägg om att alla män skulle vara svin eller att alla män vill ha sex med minderåriga. Du är så jävla blåst.
Senast redigerad av Aloe-Blacc 2022-04-07 kl. 17:56.
Citera
2022-04-07, 17:55
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Återigen, jag vill inte vara oschysst mot dig men du har uppenbara intellektuella problem och dina analyser om mig som individ är skrattretande dåliga och fördummande. När fan "mörkmålar" jag män? Jag skriver klart och tydligt att männen utsätts för en pöbel som är helt orimlig då Dumpen i en rättsstat inte ska få agera polis och domare.

Nä du ömmar för kvinnan och barnen ... det är bra men de får tyvärr tåla detta och det är gäddans fel....gäddorna SKA dras fram i ljuset, så är det bara.

Man märker av ett märkligt sätt att se på det här det märker man på tre..
Citera
2022-04-07, 17:57
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Hur se skall kunna stämmas för det gäddan skrev om frun har jag svårt att förstå.

För att de hänger ut hennes privatliv med maken, dessutom lever sig in i det som en metod. Gäddan sa bara att hon inte ville ligga för hon kände sig tjock, Fiskaren drev på i värsta svinarstilen. DN eller vad fan som helst hade blivit stämda.

Men jag ska inte älta detta mer. Lovar och svär.
Citera
Medlem
Subterraneans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Och återigen, i den andra chatten skrivs inte åldern på individen mannen stämmer träff med.

Finns det inga indikationer på att mannen snackar med ett barn?
Citera
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Alla män är inte sådana svin. Men ganska många män har tydligt en sjuk kvinno- och flicksyn. Tycker du inte att alla uthängda män på Dumpen tyder på detta?

Du medger det ju själv.

Nu är det lita nerskruvade tongångar, GANSKA många .... Tidigare lät det bra mycket värre, men såklart kan jag missuppfatta saker, men det var känslan jag fick.

Det är uppenbart inte ont dessa svin, tyvärr fler än törs tro.....men knappast en majoritet.
procentgissa är ju ingen idé
Citera
2022-04-07, 17:58
Medlem
Citat:
Nä du ömmar för kvinnan och barnen ... det är bra men de får tyvärr tåla detta och det är gäddans fel....gäddorna SKA dras fram i ljuset, så är det bara.

Haha, va?
Det är klart som fan jag lider med barn vars familjeliv går i kras på grund av Dumpen som på väldigt tveksamma sätt spelar polis, åklagare och domare. Vi bor i Sverige, inte i ett krisdrabbat U-land utan rättssystem och där pöbeln är den enda "rättvisan".

Sedan är dina teorier om att jag tycker att alla män är som männen hängs ut helt jävla absurda av sitt slag och du visar prov på att du har bristande intellekt och att du istället för att läsa vad som faktiskt skrivs går på egna påhitt.
Citera
2022-04-07, 17:58
Medlem
Ålens avatar
Citat:

Tror inte riktigt frugan eller många anhöriga håller med. Mörka moln tonar snart upp sig i horisonten för Dumpen. Deras svineri gick över gränsen den här gången.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in