2022-04-07, 07:11
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Att inta Kiev och ersätta dess regering har aldrig varit ett uttalat mål för Ryssland. Allt handlar om Donbass och andra östra regioner. Har du belägg för något annat så fram med bevisen omgående!

Du har redan fått svar, tiotusentals Ryska trupper fast utanför Kyiv, attacker mot köpcentrum, bostadshus och slakt av civila i förorter.

Putain försökte, men misslyckades, vi förstår att du blir bortförd om du erkänner det, men innerst inne vet du att vi har rätt.
Citera
2022-04-07, 07:12
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av platyzma
Hur många horbarn har egentligen Putain?

Hon älskarinnan som flydde till Alperna, var är hon nu?

Uppemot 8 hor-barn varav minst 2 med en städtant. Horan som gömde sig i schweiz med sina hor-barn eftersöks av brittisk och usa intel.
Citera
2022-04-07, 07:13
Medlem
El-gigantes avatar
Citat:
Jag kan exemplvis hänvisa till Stig Berglund, statsvetare och geopolitisk expert.

Citat:
Han är väldigt legitim och en respekterad forskare.
flashback tar bort citat i citatet, men om man går till inlägget här ser man hur du länkar STEN berglunds wikipediaartikel som svar till STIG berglund
Citat:
Jag har inte blandat ihop någon. Vad har Putins döttrar med saken att göra? LibTards som du verkar totalt desperata.
du har en tendens att skriva mindre och mindre ju mer fel du bevisas ha, i hopp om att du ska kunna undgå kritik. "Va? Nej. Inte jag. Libtards är galna. Skärp dig nu." brukar ropen skalla. Du är så jävla genomskinlig att man ser putins kladdiga rubel som han har kört upp i din gubbfitta. Jag försöker inte övertyga dig här, för du är en 100% oärlig lögnaktig ryssbot, jag försöker bara demonstrera för riktiga människor hur du fungerar. Fast egentligen mest i underhållningssyfte då alla ser rakt igenom dig redan.
Citera
2022-04-07, 07:13
Bannlyst
Citat:
Du menar alltså att soldater ska dömas för krigsbrott utan bevis? Har vettet flugit ur dig totalt människa? Du är ju inte demokrat om det är din åsikt.

Är du dum i huvudet på riktigt eller? Du sitter och frågar efter bevis på något som kommer ta månader eller år att kunna både dokumentera och utreda precis allt. O det frågar du efter redan tredje dan..? O du ska vara doktor??

Ger dom verkligen ut doktor licens till folk som är helt hjärndöda?

Ryssland är ett fattigt bondeland. Fyllt av bönder som bombar mot civila. O sedan Coomer så hårt i byxan över att den civila hade en tv apparat dom kunde stjäla att dom måste ringa hem till morsan och flickvännen o hålla på o skryta..

Klart som fan att dom har våldtagit en massa... Dom är mentalt på samma nivå som hela jävla get knullar ligan.

Tror du mig inte? Det är bara kolla eran Historia..
Senast redigerad av Stadskanten 2022-04-07 kl. 07:17.
Citera
2022-04-07, 07:14
Medlem
Citat:
Att inta Kiev och ersätta dess regering har aldrig varit ett uttalat mål för Ryssland. Allt handlar om Donbass och andra östra regioner. Har du belägg för något annat så fram med bevisen omgående!

Om det endast var målet så är det den sämsta invasion någonsin planerad. Det gör ju ryssarna ännu dummare.

Det finns inget som tyder på det du säger är sant. Utan det är putansk efterkonstruktion för att inte se ut som en loser hemma i Ryssland.

Jag tycker Putin är strategiskt skicklig som byter mål snabbt när han märker att målen han försökte nå inte är nåbara längre.

Felet med planen från början var Putin satt kvar i 2014 och fick fel information om den Ukrainska stridsviljan - svårt att mäta. Men berodde troligen mer på det Ryska politiska och militära systemet. Där Politikerna (Putin) bestämde vad som skulle göras och Generalerna gav honom det han ville ha i stället för information. Det är inte ett ovanligt problem i en diktatur.

Frågan är om Putin kommer några mål som kan räknas som en seger? Kanske - Vem vet?
Citera
2022-04-07, 07:16
Medlem
Citat:
Du menar alltså att soldater ska dömas för krigsbrott utan bevis? Har vettet flugit ur dig totalt människa? Du är ju inte demokrat om det är din åsikt.

Så vem kan annars ha begått krigsbrotten menar du? Ukraina, Smurfar eller lord Voldemort? Indicierna talar starkt för att orcherna från Ryssland utfört de vidriga brotten.
Citera
2022-04-07, 07:18
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Uppemot 8 hor-barn varav minst 2 med en städtant. Horan som gömde sig i schweiz med sina hor-barn eftersöks av brittisk och usa intel.

För att inte tala om hur Ukraina kommer jaga dom efter kriget, kommer inte fungera att gömma sig i något icke-Shithole country, Pyonyang kan dom kanske klara sig i…

Är inte förresten Putains två äktenskapliga barn med en muslim? Rysstrollen brukar ju gilla att framställa Putain som ”räddaren från muslimerna” men det är ju lika mycket lögn som allt i deras narrativ.
Citera
2022-04-07, 07:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Så vem kan annars ha begått krigsbrotten menar du? Ukraina, Smurfar eller lord Voldemort? Indicierna talar starkt för att orcherna från Ryssland utfört de vidriga brotten.

Nja. Ryssarna har redan kapat några tusen ukrainska Azoz battlion. De kapade vittnar om att de blir tillbett att bomba sina egna medborgare och skylla det på Ryssland. Dessutom låter de inte ukrainska medborgare lämna Ukraina, utan använder en hel del utav dem som bombskydd så när de väl blir bombat kan man enkelt lägga skulden på Ryssland. Finns flera video bevis för detta.
Citera
2022-04-07, 07:23
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av platyzma
För att inte tala om hur Ukraina kommer jaga dom efter kriget, kommer inte fungera att gömma sig i något icke-Shithole country, Pyonyang kan dom kanske klara sig i…

Är inte förresten Putains två äktenskapliga barn med en muslim? Rysstrollen brukar ju gilla att framställa Putain som ”räddaren från muslimerna” men det är ju lika mycket lögn som allt i deras narrativ.

Alla tillgångar som väst nu plockar ryssarna på kommer ju väl till pass för återuppbyggnaden av ukraina. Folkmordet kommer förhoppningsvis att avhandlas i haag efter att ryssland tvingats utlämna putin, lavrov och de andra folkmördarna och våldtäktspedofilerna.
Citera
2022-04-07, 07:23
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El-gigante
flashback tar bort citat i citatet, men om man går till inlägget här ser man hur du länkar STEN berglunds wikipediaartikel som svar till STIG berglund

du har en tendens att skriva mindre och mindre ju mer fel du bevisas ha, i hopp om att du ska kunna undgå kritik. "Va? Nej. Inte jag. Libtards är galna. Skärp dig nu." brukar ropen skalla. Du är så jävla genomskinlig att man ser putins kladdiga rubel som han har kört upp i din gubbfitta. Jag försöker inte övertyga dig här, för du är en 100% oärlig lögnaktig ryssbot, jag försöker bara demonstrera för riktiga människor hur du fungerar. Fast egentligen mest i underhållningssyfte då alla ser rakt igenom dig redan.

Tvivlar någon på Berglunds referenser eller legitimitet som en erkänd forskare inom statsvetenskap, så kan vem som helst kolla upp hans referenser. De är oantastliga. Jag skriver inte mindre, men motståndet blir alltmer obefintligt. Sådana som du går på känslor framför fakta ich då blir det svårt att debattera. Jag gillar fakta och vetenskap, inte ditt pöbelvälde.
Senast redigerad av WordWarrior 2022-04-07 kl. 07:26.
Citera
2022-04-07, 07:24
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Alla tillgångar som väst nu plockar ryssarna på kommer ju väl till pass för återuppbyggnaden av ukraina. Folkmordet kommer förhoppningsvis att avhandlas i haag efter att ryssland tvingats utlämna putin, lavrov och de andra folkmördarna och våldtäktspedofilerna.

Kadyrov kommer svepa en självmordsshot i domstolen som han Serben.
Citera
2022-04-07, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vultz
Nja. Ryssarna har redan kapat några tusen ukrainska Azoz battlion. De kapade vittnar om att de blir tillbett att bomba sina egna medborgare och skylla det på Ryssland. Dessutom låter de inte ukrainska medborgare lämna Ukraina, utan använder en hel del utav dem som bombskydd så när de väl blir bombat kan man enkelt lägga skulden på Ryssland. Finns flera video bevis för detta.

Det betvivlar jag starkt! Det finns säkert fejkvideos angående det du påstår från lögnfabriken i Kreml.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in