2022-04-07, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wickedc0re
Gr ej att avfrdas helt. En av de gripna p mordet i Ronna var frn Norsborg. Kan finnas en liten koppling dr.

D skulle jag gissa att det r en koppling dr.
Antingen har BO varit delaktig p ngot sett, eller s har GM trott han varit de, alternativt att man skjutit fel person. Men sista alternativet knns lngskt d de faktiskt lurat ut personen i detta fall.

Eller s r det bara ren slump

Edit: det var hofors artikeln gllde, inte ronna
Senast redigerad av Jour-nalisten 2022-04-07 kl. 00:30.
Citera
2022-04-07, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jour-nalisten
Aftonbladet

https://live.aftonbladet.se/supernyt...sats.WbLyZPVPq

Misstnkte att det var den artikeln du skulle lnka. Det str ju Hofors?!
Citera
2022-04-07, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbeljohn123
Misstnkte att det var den artikeln du skulle lnka. Det str ju Hofors?!

Aah... sorry, jag som var fr snabb. Lste artikeln, tnkte inte mer n "skjutning i sdertlje frort" sen lste jag hr inne och fick fr mig att det var i ronna.
My bad.

Men kan det nd inte vara relevant? Det r nd i sdertlje, flyktbilen brndes ju dr

Edit: har editerat vriga inlgg nu ocks s det inte blir frvirrat i trden 👍
Citera
2022-04-07, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jour-nalisten
Aah... sorry, jag som var fr snabb. Lste artikeln, tnkte inte mer n "skjutning i sdertlje frort" sen lste jag hr inne och fick fr mig att det var i ronna.
My bad.

Men kan det nd inte vara relevant? Det r nd i sdertlje, flyktbilen brndes ju dr

Edit: har editerat vriga inlgg nu ocks s det inte blir frvirrat i trden 👍

Hofors ligger mellan Gvle och Borlnge vad jag vet ialf. Du kanske tnker p hovsj?

Sorry fr ot f..
Senast redigerad av Dubbeljohn123 2022-04-07 kl. 00:38.
Citera
2022-04-07, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbeljohn123

Hofors ligger mellan Gvle och Borlnge vad jag vet ialf. Du kanske tnker p hovsj?

Sorry fr ot f..

Hahaha se dr. Jag tnkte p hovsj.

Jag ska nog sova nu. Inte mnga rtt sista 3 inlggen 😅 fr skylla p lng arbetsdag med knapphndig smn
Citera
2022-04-07, 00:56
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AccuratePeer
Mnga som applicerar sina skeva referensramar p alla tonringar. Alla tonringar r inte ett gng taniga, hrlsa, bleka svennar. Folk ldras och vxer olika. Snubben skulle ltt kunna vara 18-19 r.
Glm det. Ingen tonring har sn dr kraftig skggvxt heller. Han ser ut att vara mellan 30-40.
Citera
2022-04-07, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurdenn23
Varfr ni ska tro mig r fr att jag vet vad jag sger, jag var den frsta som namngav BO redan 20 minuter efter trdstart och dessutom bekrftade jag hans dd 1 timme innan media d jag var p plats och sg nr hans pappa fick ddsbeskedet frn polisen p plats

Har hrt samma sak, sen har ja hrt anledning till att tunga grabbar bakk hans musik och bakk han som artist o lter han reppa Norsborg r fr han betalar dem me musik pengarna eller hur? Hrt att de finns anledning att man lter G1 reppa NKA men inte Abaaz om man sger s. Sen vilka ligger bakom de hr och vem gav Abaaz luft mot Sickan p instagram? Allt det hr r skumt i mina gon.
Citera
2022-04-07, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZsaZsa2022
G p hans instagram sida g1ocatore och ls kommentarerna i hans senaste inlgg.

Ser ut som mrdaren r i kommentarerna.
Hr r 2 exempel nr han brkar med en tjej i kommentarerna.

Chamoun fick se ansiktet innan han lmnades
med 23 hl i sig din hora. Ska vldta dig och din mamma

Din lilla hora jag ska sprcka din skalle som vi
sprckte Chamoun bgens skalle. Kom till Norsborg ska visa dig ghetto hahhahhaha

Du fattar vl att folk anvnder fake konton fr att skriva sna kommentarer, det finns tusen insta konton med ltsas DP medlemmar till exempel. Varje gng de hnder ett snt hr dd i Sverige relaterat t en artist kmr dessa fake konton me kommentarer som vill f de se ut som de ligger bakom de komma fram.
Citera
2022-04-07, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av awoke11
Googla gango174 s kan man hitta indexerad TikTok och nn annan sida, b.la fr man fram: from kalaja e dodes (@gango174). Mjligtvis Albanskt urpsrung?

Det r ett jvla fake konto herregud
Citera
2022-04-07, 03:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sharmut4
N, Ronna kan iaf avskrivas. Det var mrstagrabbar som skt honom.
Vad grundar du detta p?
Vilka frn Mrsta?
Citera
2022-04-07, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MMM100
Du fattar vl att folk anvnder fake konton fr att skriva sna kommentarer, det finns tusen insta konton med ltsas DP medlemmar till exempel. Varje gng de hnder ett snt hr dd i Sverige relaterat t en artist kmr dessa fake konton me kommentarer som vill f de se ut som de ligger bakom de komma fram.

Du har rtt. Jag sg det senare nr jag lste igenom kommentarerna.
Citera
2022-04-07, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeloveOG
Info och uppdatering.

BO

Var absolut inte kriminell eller i den undre vrlden. Det kan ni nu sluta spekulera i.

Min kusin var i samma frening som BO och satt i samma bord som BO nr de spelade kortlek. Han var en av de frsta p plats nr detta hnde och sg BO avrttad. Han dog p plats med flertals skott i huvudet.

Innan BO gick ut och nr han fick samtalet s var han lugn. S han visste ej vad som vntade.

Samtalet r en gta frn alla.

Polisen kommer att kolla i BO mobil och speciellt hans sista samtal. D kommer vi veta vem som lurade ut honom. S lnge personen inte ringde frn dolt nummer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in