2022-04-07, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wickedc0re
Går ej att avfärdas helt. En av de gripna på mordet i Ronna var från Norsborg. Kan finnas en liten koppling där.

Då skulle jag gissa att det är en koppling där.
Antingen har BO varit delaktig på något sett, eller så har GM trott han varit de, alternativt att man skjutit fel person. Men sista alternativet känns långsökt då de faktiskt lurat ut personen i detta fall.

Eller så är det bara ren slump

Edit: det var hofors artikeln gällde, inte ronna
Senast redigerad av Jour-nalisten 2022-04-07 kl. 00:30.
Citera
2022-04-07, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jour-nalisten
Aftonbladet

https://live.aftonbladet.se/supernyt...sats.WbLyZPVPq

Misstänkte att det var den artikeln du skulle länka. Det står ju Hofors?!
Citera
2022-04-07, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbeljohn123
Misstänkte att det var den artikeln du skulle länka. Det står ju Hofors?!

Aah... sorry, jag som var för snabb. Läste artikeln, tänkte inte mer än "skjutning i södertälje förort" sen läste jag här inne och fick för mig att det var i ronna.
My bad.

Men kan det ändå inte vara relevant? Det är ändå i södertälje, flyktbilen brändes ju där

Edit: har editerat övriga inlägg nu också så det inte blir förvirrat i tråden 👍
Citera
2022-04-07, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jour-nalisten
Aah... sorry, jag som var för snabb. Läste artikeln, tänkte inte mer än "skjutning i södertälje förort" sen läste jag här inne och fick för mig att det var i ronna.
My bad.

Men kan det ändå inte vara relevant? Det är ändå i södertälje, flyktbilen brändes ju där

Edit: har editerat övriga inlägg nu också så det inte blir förvirrat i tråden 👍

Hofors ligger mellan Gävle och Borlänge vad jag vet ialf. Du kanske tänker på hovsjö?

Sorry för ot f.ö.
Senast redigerad av Dubbeljohn123 2022-04-07 kl. 00:38.
Citera
2022-04-07, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbeljohn123

Hofors ligger mellan Gävle och Borlänge vad jag vet ialf. Du kanske tänker på hovsjö?

Sorry för ot f.ö.

Hahaha se där. Jag tänkte på hovsjö.

Jag ska nog sova nu. Inte många rätt sista 3 inläggen 😅 får skylla på lång arbetsdag med knapphändig sömn
Citera
2022-04-07, 00:56
Avstängd
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AccuratePeer
Många som applicerar sina skeva referensramar på alla tonåringar. Alla tonåringar är inte ett gäng taniga, hörlösa, bleka svennar. Folk åldras och växer olika. Snubben skulle lätt kunna vara 18-19 år.
Glöm det. Ingen tonåring har sån där kraftig skäggväxt heller. Han ser ut att vara mellan 30-40.
Citera
2022-04-07, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurdenn23
Varför ni ska tro mig är för att jag vet vad jag säger, jag var den första som namngav BO redan 20 minuter efter trådstart och dessutom bekräftade jag hans död 1 timme innan media då jag var på plats och såg när hans pappa fick dödsbeskedet från polisen på plats

Har hört samma sak, sen har ja hört anledning till att tunga grabbar bakk hans musik och bakk han som artist o låter han reppa Norsborg är för han betalar dem me musik pengarna eller hur? Hört att de finns anledning att man låter G1 reppa NKA men inte Abaaz om man säger så. Sen vilka ligger bakom de här och vem gav Abaaz luft mot Sickan på instagram? Allt det här är skumt i mina ögon.
Citera
2022-04-07, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZsaZsa2022
Gå på hans instagram sida g1ocatore och läs kommentarerna i hans senaste inlägg.

Ser ut som mördaren är i kommentarerna.
Här är 2 exempel när han bråkar med en tjej i kommentarerna.

”Chamoun fick se ansiktet innan han lämnades
med 23 hål i sig din hora. Ska våldta dig och din mamma”

”Din lilla hora jag ska spräcka din skalle som vi
spräckte Chamoun bögens skalle. Kom till Norsborg ska visa dig ghetto hahhahhaha”

Du fattar väl att folk använder fake konton för att skriva såna kommentarer, det finns tusen insta konton med låtsas DP medlemmar till exempel. Varje gång de händer ett sånt här dåd i Sverige relaterat t en artist kmr dessa fake konton me kommentarer som vill få de se ut som de ligger bakom de komma fram.
Citera
2022-04-07, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av awoke11
Googla gango174 så kan man hitta indexerad TikTok och nån annan sida, b.la får man fram: from kalaja e dodes (@gango174). Möjligtvis Albanskt urpsrung?

Det är ett jävla fake konto herregud
Citera
2022-04-07, 03:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sharmut4
Nä, Ronna kan iaf avskrivas. Det var märstagrabbar som sköt honom.
Vad grundar du detta på?
Vilka från Märsta?
Citera
2022-04-07, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MMM100
Du fattar väl att folk använder fake konton för att skriva såna kommentarer, det finns tusen insta konton med låtsas DP medlemmar till exempel. Varje gång de händer ett sånt här dåd i Sverige relaterat t en artist kmr dessa fake konton me kommentarer som vill få de se ut som de ligger bakom de komma fram.

Du har rätt. Jag såg det senare när jag läste igenom kommentarerna.
Citera
2022-04-07, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeloveOG
Info och uppdatering.

BO

Var absolut inte kriminell eller i den undre världen. Det kan ni nu sluta spekulera i.

Min kusin var i samma förening som BO och satt i samma bord som BO när de spelade kortlek. Han var en av de första på plats när detta hände och såg BO avrättad. Han dog på plats med flertals skott i huvudet.

Innan BO gick ut och när han fick samtalet så var han lugn. Så han visste ej vad som väntade.

Samtalet är en gåta från alla.

Polisen kommer att kolla i BO mobil och speciellt hans sista samtal. Då kommer vi veta vem som lurade ut honom. Så länge personen inte ringde från dolt nummer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in