2022-04-06, 22:15
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snivlem
Jag kan inte komma på så mycket annat, om hon inte är av samma skrot och korn och de barnporrsurfar tillsammans på kvällarna
Man tycker ju att dom borde flytta till eget boende även om skilsmässan tar sex månader.
Citera
2022-04-06, 22:19
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Man tycker ju att dom borde flytta till eget boende även om skilsmässan tar sex månader.

Ja tycker också det.

men har hört om kvinnor som väljer att tro på gubbens förklaringar ... men det skriker otrygghet, rädsla för ensamhet och kvinnorfälla
Citera
2022-04-06, 22:22
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Det är märkligt. Bara en gädda har flyttat från familjen. Alla övriga är fortfarande gifta och bor ihop. Vad jag kan se.

Tveklöst finns det relationer där kvinnan är så blåst att hon av olika orsaker låter mannen intala henne att han egentligen aaaaaldrig hade velat sätta på en minderårig utan att allt var en dum grej där han var uttråkad och bara ville testa och se hur lätt det var att ragga upp en minderårig på nätet , men de flesta kvinnor förstår nog, innerst inne, att mannen blottat sin egentliga karaktär. Dessa män kommer givetvis fortsätta söka tillfredsställelse hos minderåriga över nätet samtidigt som de försöker lura sin respektive om att de inte gör det. Det finns säkert ett gäng som kör med "jag ska söka hjälp"-kortet också, trots att det inte hjälper. När det gäller den här senaste mannen har han dessutom klargjort att förändringen börjar med frun som behöver banta och se till att bli kåt.

De kvinnor som inte vill leva i en lögn avslutar gädd-relationen asap.
Citera
2022-04-06, 22:22
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snivlem
Ja tycker också det.

men har hört om kvinnor som väljer att tro på gubbens förklaringar ... men det skriker otrygghet, rädsla för ensamhet och kvinnorfälla
Så är det säkert. Vore skoj att höra vilken vals dom drar för tanten när dom slingrar sig.
Citera
2022-04-06, 22:27
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Tveklöst finns det relationer där kvinnan är så blåst att hon av olika orsaker låter mannen intala henne att han egentligen aaaaaldrig hade velat sätta på en minderårig utan att allt var en dum grej där han var uttråkad och bara ville testa och se hur lätt det var att ragga upp en minderårig på nätet , men de flesta kvinnor förstår nog, innerst inne, att mannen blottat sin egentliga karaktär. Dessa män kommer givetvis fortsätta söka tillfredsställelse hos minderåriga över nätet samtidigt som de försöker lura sin respektive om att de inte gör det. Det finns säkert ett gäng som kör med "jag ska söka hjälp"-kortet också, trots att det inte hjälper. När det gäller den här senaste mannen har han dessutom klargjort att förändringen börjar med frun som behöver banta och se till att bli kåt.

De kvinnor som inte vill leva i en lögn avslutar gädd-relationen asap.
Dom här kvinnorna behöver säkert hjälp. Undrar om dom kan vända sig till kvinnojouren. Vet inte om dom kan hjälpa till i sådana här fall.
Citera
2022-04-06, 22:33
Medlem
Citat:

Hyreslägenheter växer inte på träd och husförsäljning med bouppdelning tar viss tid för att inte nämna problematiken som uppstår när även barn är inblandade. Det är inte konstigt att många fortfarande står skrivna på samma adress.
Citera
2022-04-06, 22:34
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Jag förstår verkligen inte dessa män. Tobias liv kommer inte bli det samma nu, jobbet och tränargiget kan han glömma, och familjen också kanske. Sen kommer alla i den lilla staden att veta vem han är och hata honom. Allt detta för att han nån sjuk fantasi tramsig fantasi.
Bra jobbat Dumpen!

Spänningen kanske lockar. Faran. För de måste ju veta vad som händer med allt om det kommer fram.

Men kanske inte heller tänker alls. Om man ser till länder där det är faktskt livstid i icke trevligt fängelse för en sak som våldtäkt mot barn är det ju inte heller brist på sådana som ändå gör det. I Sverige är konsekvensen rent rättsligt kanske 3 år i trevligt fängelse.
Citera
2022-04-06, 22:36
Medlem
Säger inte att det borde vara så men jag tror inte det är så enkelt som många här försöker få det att se ut; att lämna någon man varit gift med i över 10-20år och har barn tillsammans med. Några av gubbarna verkar också extremt manipulativa så är nog inte alls långsökt att de lyckas ljuga ihop en historia som deras partner köper.

Har en gammal klasskompis farsa som tafsade på en 16-17åring och hans fru stannade med honom trots att han i tingsrätten blev dömd, kunde aldrig förstå varför hon valde att stanna. Känner samma sak med mördare osv helt obegripligt att de väljer att stanna med sådana människor.
Senast redigerad av sweetcrypto 2022-04-06 kl. 22:46.
Citera
2022-04-06, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
I Sverige är konsekvensen rent rättsligt kanske 3 år i trevligt fängelse.

Gångra den siffran med 3 så ligger du nog närmare sanningen. Men helt klart lågt om man jämför med ett livstidsstraff
Citera
2022-04-06, 22:43
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Det var inte så mycket att se. Om inte nu han förväxlade den 17-åriga dottern med frugan.
17 år? Någon borde kontakta Dumpen
Citera
2022-04-06, 22:43
Medlem
Akeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Denna man är en man med hög social fallhöjd, fyfan för att vara i hans skor just nu. Kan tänka mig att självmordstankarna flödar i detta nu. Men självklart får han skylla sig själv. Hade kunnat betala för att se när frun konfronterar honom.

Kan tycka att dumpen borde visa lite hänsyn till den status i samhället den utpekade har.Många är ju riktiga loosers där det inte spelar någon större roll om de blir uthängda till allmän beskådan.Men som i detta fallet blir nog konsekvenserna mycket stora.
Citera
2022-04-06, 22:45
Medlem
Telepatisks avatar
Är det jämnt fördelat med pedofiler inom olika yrken eller är det mer inom idrott och dylikt? Har t.ex. en kompis som sa att idrottsläraren SMS:ade med henne och en massa andra tjejer i klassen i högstadiet

I så fall, tror ni att vissa av dom har blivit pedofiler av omgivningen eller föddes dom som det, alternativt var med om något trauma som barn och sökte sig till yrken där dom kan vara nära barn?

Kanske är något jag fått för mig, men det känns som att just handbollstränare är överrepresenterade?
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
17 år? Någon borde kontakta Dumpen
Haha!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här