2022-04-06, 21:53
Medlem
Denna man är en man med hög social fallhöjd, fyfan för att vara i hans skor just nu. Kan tänka mig att självmordstankarna flödar i detta nu. Men självklart får han skylla sig själv. Hade kunnat betala för att se när frun konfronterar honom.
Citera
2022-04-06, 21:54
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Undrar vilken part som kommer vara mest imponerad av denne mans aktiviteter och uttalanden?
https://www.bildtagg.se/bild/dx1z6xrt50xobv0n9b1vxq8p

Frun?
Kollegerna?
Arbetsgivaren?
Eleverna?
Föräldrarna?
Han är så jävla rökt. Snygg röd text, precis på pricken.
Citera
2022-04-06, 21:57
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Undrar vilken part som kommer vara mest imponerad av denne mans aktiviteter och uttalanden?

Frun?
Kollegerna?
Arbetsgivaren?
Eleverna?
Föräldrarna?

Ja frugan hans blir nog glad ...

fan va han måste akta sig för elevernas föräldrar ... Det kan va lite vilda västern där i vetlandaskogarna
Citera
2022-04-06, 22:02
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Denna man är en man med hög social fallhöjd, fyfan för att vara i hans skor just nu. Kan tänka mig att självmordstankarna flödar i detta nu. Men självklart får han skylla sig själv. Hade kunnat betala för att se när frun konfronterar honom.
Det går väl åt helvete med frugan och huset och det blir skilsmässa och allting. Som vanligt...
Citera
2022-04-06, 22:04
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Det går väl åt helvete med frugan och huset och det blir skilsmässa och allting. Som vanligt...
Det är märkligt. Bara en gädda har flyttat från familjen. Alla övriga är fortfarande gifta och bor ihop. Vad jag kan se.
Citera
2022-04-06, 22:06
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Det är märkligt. Bara en gädda har flyttat från familjen. Alla övriga är fortfarande gifta och bor ihop. Vad jag kan se.

kan vara fråga om kvinnofällan...frugan kanske har jobbat mindre genom åren eller inte alls .. haltande socialt nätverk. inga sparpengar

tänk att vara fast under samma tak med en sån jävel, som precis visat sitt riktiga ansikte...MARDRÖM
Citera
2022-04-06, 22:06
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Han är så jävla rökt.

Citat:
Ursprungligen postat av snivlem
Ja frugan hans blir nog glad ...

Ja. Den fräcka idioten gnäller över att han inte vill att dumpen ska förstöra livet för frun och barnen, samtidigt som det är han själv som styrt upp de skadliga handlingarna + att han involverat sin fru på det mest osmakliga vis i samtalen med sitt unga drömknull.

Fruar till sådana här män borde få 100% straffrabatt om de skulle orsaka sina män någon typ av skada.

Citera
2022-04-06, 22:08
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snivlem
kan vara fråga om kvinnofällan...frugan kanske har jobbat mindre genom åren eller inte alls .. haltande socialt nätverk. inga sparpengar

tänk att vara fast under samma tak med en sån jävel, som precis visat sitt riktiga ansikte...MARDRÖM
Kvinnofällan, det skrev jag innan också som en förklaring.
Citera
2022-04-06, 22:09
Medlem
swenne1s avatar
Citat:

Just skilsmässor tar väl upp till 6 månader innan dom går igenom.
Citera
2022-04-06, 22:09
Medlem
Pleurodess avatar
Helt obegripligt snygg fru har han dessutom
Citera
2022-04-06, 22:10
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ja. Den fräcka idioten gnäller över att han inte vill att dumpen ska förstöra livet för frun och barnen, samtidigt som det är han själv som styrt upp de skadliga handlingarna + att han involverat sin fru på det mest osmakliga vis i samtalen med sitt unga drömknull.

Fruar till sådana här män borde få 100% straffrabatt om de skulle orsaka sina män någon typ av skada.

Det håller jag definitivt med om. Bra förslag.
Citera
2022-04-06, 22:13
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Kvinnofällan, det skrev jag innan också som en förklaring.

Jag kan inte komma på så mycket annat, om hon inte är av samma skrot och korn och de barnporrsurfar tillsammans på kvällarna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in