Citat:

Ursprungligen postat av 
BlueballsBosse

Exakt. Upp till bevis för alla feminister nu att visa att de menar allvar med att kön bara är en social konstruktion. Jag tänker fan inte skydda några vanvettiga feministsvin och deras fantasivärld. 
Upp till bevis nu ladys - kommer ni fly och lämna uppgiften till männen, och kan vi isåfall gå med på att kasta feminismen på tippen? Isåfall ok, men annars om det hettar till så ska ni fan ta upp vapen på samma sätt som alla andra.

Är inte feminist och umgås inte heller med klientelet, men vid eventuellt krig kommer jag än dock fly till Norge. Anledningarna är flera: 
1.  Jag är född i Sverige men känner mig inte hemma här, främst pga den fascistiska åsiktskorridoren. Som om jag redan är en tystad minoritet och utdöende ras, som strax inte längre kan vara verksam här, eftersom jag har fel åsikter.
2. I en sådan förtryckarregim saknar jag solidaritet, engagemang och vilja att ta ansvar och bidra vid ett eventuellt krig. I Norge däremot är det mycket högre i tak och yttrandefrihet är högt aktad. 
3. Jag har skattats till döds här och levt i ett krig om rätten till mina åsikter. Skulle aldrig offra mitt dyrbara liv för ett sådant land fyllt av fascism. Så skapas en landsförrädare.