Citat:
Ursprungligen postat av
slö
Varför, meningen är ju att lära sig något, det är ju vad disskusioner eller debatter är tillför, Du (men frammförallt andra) kan ju lära sig massor genom att läsa vår tråd.
Det är ett erkännande från dina sida att jag är mittiprick... likvärdigt med att du fångats på bild i ukraina i full färd med att att "inte utföra övergrepp för det är inte bevisat enligt din standard för bevisföring"....
Det är ju din upplevelse och du har givetvis rätt till den, Jag finns här för att hjälpa dig formulera egna tankar, den dagen du finner kapacitet för att göra det.
"Be precise in your speech."
(regel 10 - JP)
då har du mycket arbete framför dig. du är naturligtvis välkommen att citera där jag har fel, och presentera något mer än dina känslor och önskningar att det är objektivt sant.
Vilka är dessa vi, jag håller ju inte dig ansvarig för vad adolf hittler sa och gjorde, du kanske skulle kunna försöka dig på att ge mig samma möjlighet som jag ger dig. Att tvinga mig att se in i den skäl för att förstå dina tankar när du inte ens kan formulera dem i skrift är ju en hopplös utgångspunkt för en disskussion.
Din psykisk ohälsa är inte relvant för vara sig mig eller trådens topic, märk väl att din mamma ljög för dig när hon sa att du är speciella och det är alla andra barnen det är fel på.....
Diskussionen, innan den spårade, handlade om att ni anklagar mig för att rättfärdiga våldtäkt och mord på en 3-åring då jag helt enkelt frågade när bilden var tagen.
Jag presenterade sen ursprunget till bilden och när den först publicerades (5 mars) där både offrens namn finns med och deras egen fars utsago.
Då ni påstår att flickan på bilden i fråga blivit våldtagen och mördad av ryska soldater utan att på något vis tillföra ett uns av material som stärker det bevisade jag motsatsen.
De dog av shelling. Det är 100% bekräftat av rättsläkare och hur de skedde såg deras far med egna ögon.
Därav, ert narrativ om de som hänt med henne, är felaktigt och att använda det som propaganda är patetiskt och det har ni heller ingen rätt att göra.
Allt folk postar härinne är propaganda från Kreml om det inte passar in i er världsbild.
Ni sa att bilden var tagen inom ett par dagar.
Bevisat falskt.
Ni sa att hon blivit våldtagen och mördad av ryska soldater:
Falskt.
Detta gör att reste av era argument är irrelevanta. Det finns ingen tolkningsfråga här.
Sanningen är att de blev dödade när Ryssland bombade. Det är helt klart och Rysslands fel samt otroligt tragiskt.
Att ni behöver krydda historien bakom bilden och rent utav ljuga är en helt annan. Ni bryr er verkligen inte om er egen trovärdighet?