2022-04-05, 16:19
Medlem
Galdars avatar
Stör ni er också på att de försöker klippa ihop avsnitten så att Frasse ska framstå som en stereotyp ? En glad syltburks downie som bara gillar glass , han hänger bara efter alla och aldrig har något att säga till om förutom ahh , ehh , bra .

Jag vet att Frasse har mycket mer än så att bidra med , han har visat tidigare att han är relativt skarp och även jobbat i många år på Volvo . De hade varit kul om man fick se Frasses övriga sidor och personlighet tydligare , tycker helt klart han och Mats är de som är vettigast , två riktiga kompisar .
Citera
2022-04-05, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galdar
Stör ni er också på att de försöker klippa ihop avsnitten så att Frasse ska framstå som en stereotyp ? En glad syltburks downie som bara gillar glass , han hänger bara efter alla och aldrig har något att säga till om förutom ahh , ehh , bra .

Jag vet att Frasse har mycket mer än så att bidra med , han har visat tidigare att han är relativt skarp och även jobbat i många år på Volvo . De hade varit kul om man fick se Frasses övriga sidor och personlighet tydligare , tycker helt klart han och Mats är de som är vettigast , två riktiga kompisar .

I förra säsongen var det hela tiden att Frasse gillade Hawaiipizza och Fanta men den här säsongen verkar dom ha glömt det förutom när det gjordes Fantaglass
Citera
2022-04-05, 21:42
Medlem
Följer en på Instagram som jag tror är producent för serien. Idag hade han lagt upp en bild var han och Åke satt på Åkes balkong och rökte
Citera
2022-04-05, 22:19
Medlem
HerrGickhans avatar
Hörde jag rätt att Åke trodde att LP-skivorna var värda 50-60 miljoner?
Citera
2022-04-05, 22:23
Medlem
Amanda-Panda har en live på Tiktok nu där hon tar frågor om Välkommen till Köping.
Citera
2022-04-05, 22:29
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Han har varit med förr, han kan det där med värdering. Nä men tror faktiskt han kostade på sig att bjuda på ett skämt och sig själv för en gångs skull.
Citera
2022-04-05, 22:33
Medlem
Amanda berättar att de i filmtevet gjorde på flit så att det skulle se ut som att Jonte var utanför när de var på fiket, att de sa åt henne att ta upp telefonen och visa sin TikTok så det skulle verka som om han var utanför. Sen säger hon att hela gänget inte umgås när de inte filmar, vilket man ju anat.
Citera
2022-04-05, 22:35
Medlem
Nån frågar "Är Åke en person ni ej gillar?"
"Ja definitivt" svarar Alex.
Citera
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Han har varit med förr, han kan det där med värdering. Nä men tror faktiskt han kostade på sig att bjuda på ett skämt och sig själv för en gångs skull.

Ja det lät ju lite billigt.

Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Att Åkes repiga dansbandsskivor skulle vara värda så mycket får man nog ta med en nypa salt.
Citera
2022-04-05, 22:36
Avslutad
Åke kan allt, är inte rädd för nått, samt varit med om ALLT förut!
Citera
2022-04-05, 22:46
Medlem
Nu har jag faktiskt tröttnat lite på att ständigt behöva se " Mats och Sofias " kärlekshistoria i stort sett varje avsnitt. Pallar faktiskt inte med det!
Jag ser helst att kärleksinslagen försvinner bort.

Det verkar förresten som att Sofia har flyttat in i Mats lägenhet?
Är det ens möjligt? Är det inte en gruppbostad han bor i? Där får det väl inte bo mer än 1 person.
Eller vad vet jag ?!

Väldigt flyttande på kvinnan iaf!
https://mrkoll.se/person/boende-med-Mats-Halvarsson/mUxauerAulaTbTAQmcYfrsqqksqqkcYfrkyqRaQdYQauerAcYf r

Någon mer som förövrigt har lagt märke till att Mats alltid har mobiltelefonen i sin bröstficka? Hur mycket strålning går rätt in i kroppen genom att ha den så nära? Tänk bara på när det ringer, borde bli otroligt mycket strålning.

Jag börjar förövrigt tycka Linda är väldigt ledsen och nedstämt i nästan varje avsnitt, hon bär nog på mycket tungt.
Konstigt att hon inte är berättarröst i de senaste avsnitten?.
Kan det vara så att det var i samband med Lars-Åkes sjukdom , och att hon helt enkelt inte orkade spela in speakerrösten? Istället fick Sofie hoppa in och göra det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in