2022-04-05, 21:09
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Hon är värdelös, blir inte förvånad om hon åker ut härnäst.
Tyvärr har ju Hayes extra rösten nu å han gillar ju ne-Anna-talaren.
2022-04-05, 21:12
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fritz12
Anna sa att hon var riktigt bra på att lösa ordgåtor men det såg man inte mycket av.

Jag fattar inte varför hon inte började kolla efter möjligt ord, vilka bokstäver det var på varje hjul. Hon kanske inte fick det innan alla var uppe ur vattnet?
2022-04-05, 21:26
Medlem
The.Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tylenol
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/ALV08M/robinson-statyetten-forsvann-nar-daniel-granlund-lamnade

Daniel tog med sig Robinsonstatyetten hem när han drog så de fick göra en ny. Vilken parodi.
bahahah sån luffare
2022-04-05, 21:40
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IQpizzasallad
Jag fattar inte varför hon inte började kolla efter möjligt ord, vilka bokstäver det var på varje hjul. Hon kanske inte fick det innan alla var uppe ur vattnet?

Fick? Nää - man kunde ju inte se några bokstäver förrän hjulen fanns uppsatta på stången och de var numrerade i vilken ordning de skulle träs på. Anna sa ju i synk att hon hade sett och fått fram bokstäverna "ocka" på slutet men då hade de andra börjat att snurra bort dessa och då hade hon tappat tråden. Hela lag Öst var för stressade för att kunna samarbeta och lyssna på varandra verkar det som.
2022-04-05, 22:39
Medlem
Först ser man Linn helt upp i as när hon ska börja hänga på bokstäverna, Anna verkar hur lugn som helst och ber henne följaktligen att lugna ner sig lite. Sen gnäller Mattias på att Anna har stått och hetsat och slutligen berättar Anna att övriga bara skrek och gapade så hon tappade koncepterna.

Inte helt lätt att få grepp om vad som pågick.

Aha, så Mattias har klickat med Linn... Då vågar man misstänka att hans analys av hur gruppsamarbetet fortlöpte inte är helt tillförlitligt.
Senast redigerad av Korduner 2022-04-05 kl. 23:14.
2022-04-05, 22:50
Medlem
Anna från Gränslandet, kan hon ha gjort en könskorrigering eller lider hon av pcos? I måndagens avsnitt visade hon ju upp en hel skäggväxt, som en hel karl.
2022-04-05, 23:02
Medlem
Hayes är ju lite småskön i alla fall, inte lika grundtoxic som Mattias så av den anledningen var det ju rätt roligt att han inte blev lagkapten.

Snubben som har glimtat förbi i lag Syd känns som riktigt Robinson-material i alla fall, kan nog vara fördelaktigt för honom att slippa beblanda sig med övriga som bara har spel och paktandet i huvudet så länge det bara går.
2022-04-05, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tylenol
Daniel tog med sig Robinsonstatyetten hem när han drog så de fick göra en ny. Vilken parodi.
Like a baws! Undrar om den dyker upp på Tradera snart?

Snodde inte Robinson-Robban statyetten i direktsändning en gång? När han var blå i nyllet? Och Harald Treutiger sa "amen ROBBAN..."

Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Ja Joanna var det som fick ligga på sjukhus å äta upp sig medan de andra satt på en karg ö i snålblåsten. Tilläts komma tillbaka till tävlingen sen och var så när på att vinna. Blev TV4 visa av det och det är nolltolerans på sjukhusvistelser med återkomster i år?
Hon skrev ju ett långt försvarstal om det på sin blogg. Enligt henne fick hon bara en halv ostmacka och fick sen springa och skita hela natten (utan toapapper) eftersom magen kraschade. Kanske ingen jättefördel, after all.
2022-04-05, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av appar
Vem tog övertaget sen, kan vi bara spekulera om 💘
Jag skulle väl inte utesluta att Bella har en kuk. Tror inte att Christina klagade.
2022-04-05, 23:43
Medlem
Är fan av Robinson men men vad är det för idé nu känner jag lite.. den som i år vinner "kanske" inte vinner pga att dom är bäst utan pga covid.. jag hejade på Bella som vinnare.. fick avbryta.. Bara 2 kvar det i laget nu...
Känns fel att heja på någon annan nu pga att dom (kanske) inte förtjänar segern pga om ALLA som försvann i covid varit kvar..
Enda jag kan se som värdig vinnare är Filip Johansson.. Bara vad jag tycker..

PS! Om vinnaren läser detta tänk på det.. ler
Senast redigerad av Peregrinus82 2022-04-05 kl. 23:50.
2022-04-06, 01:13
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korduner
Säsongen han refererar till är ju en av dom sämsta någonsin, helt ärligt. Robinson 2010 (som gick på TV4) var trots allt en riktigt bra säsong i jämförelse med de senaste årens haveri.

Såg ett gäng gamla säsonger för nåt år sen och hade otroligt svårt att gå tillbaka till smörjan som produceras idag, så jag talar inte direkt utifrån nostalgiska skäl utan har dom ganska färskt i minne.

"Robinson-fantast" = "jag har sett alla säsonger med Mastiff från 2018 och framåt"-vibben var väldigt stark med tanke på hur "starstruck" han blev över dessa "robinsonprofiler".

På så vis förefaller hans utlåtande lite mera rimligt, å andra sidan.

Jaha. Han hade inte ens sett alla säsonger utan bara från 2018-2021. Och han ska kalla sig Robinson-Fantast lol. Visserligen var han väl för ung för att minnas säsongerna med Harald Treutiger och Anders Lundin på SVT, men har man bara sett Tv4s senaste säsonger ska man inte kalla sig Robinson-Fantast.
2022-04-06, 01:33
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128

Vi verkar se en favorit i repris av mobbningen av Wrenkler från förra året där feministen, bögen, transan och gubben stod för mobbningen. Kan vi hitta på några liknande öknamn till mobbarna i år?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in